کاهش هزینه ها با استفاده از روش نوآورانه نظافت سطوح و اسکرابر صنعتی

8 فروردین 1397

یکی از مدرن ترین روش های نظافت استفاده از اسکرابر صنعتی می باشد. کف شور صنعتی با طراحی مدرن و امکانات بسیار زیاد می تواند نظافت سطوح را بسیار راحت تر، کارآمد تر و به صرفه تر کند. استفاده از اسکرابر دستی در کل عملیات نظافت سطوح های مختلف هزینه های نظافت را به شدت کاهش می دهد. در این مقاله به دلایل کاهش هزینه نظافت به کمک اسکرابر صنعتی می پردازیم.

معرفی دستگاه اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر صنعتی برای نظافت سطوح هموار مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه کار دستگاه به این گونه است که به کمک پاشش آب بر روی برس و چرخش آن زمین شستشو می شود و توسط مکنده، آب های باقی مانده بر روی سطح زمین مکش می شوند. دستگاه اسکرابر در دو نوع دستی و سرنشین دار طراحی و تولید می شود که مدل های دستی در دو نوع باطری دار و با سیم عرضه می شوند.کاهش هزینه ها، سرعت عمل بالاتر نسبت به روش سنتی، کیفیت بسیار بیشتر نظافت نسبت به روش دستی و … از مزایای استفاده از اسکرابر صنعتی می باشد.

مصرف کمتر آب دستگاه اسکرابر صنعتی

مصرف آب در دستگاه اسکرابر صنعتی بسیار کمتر از روش های سنتی می باشد. در دستگاه کف شور صنعتی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته می توان با توجه به نوع آلودگی سطوح میزان مصرف آب را تنظیم کرد و از مصرف آب به صورت بی رویه جلوگیری کرد. در این دستگاه آب بر روی برس و زمین به مقدار کافی پاشش می شود و توسط مکنده، مکش می شود.

نظافت با سرعت بیشتر

در روش های سنتی نظافت بسیار کند و به سختی انجام می شد و نیروی کار فقط برای شستشوی سطوح ساعت ها وقت صرف می کرد و همچنین برای خشک شدن بخش شستشو شده باید برای مدتی آن قسمت پلمب شود که در مجتمع های تجاری بزرگ این امر بسیار زیان آور می باشد. ولی با استفاده از اسکرابر کاربر به راحتی می تواند با کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد مزاحمت برای عبور و مرور افراد سطوح را نظافت کنند.

نیروی انسانی کمتر

در روش های سنتی نظافت، برای انجام عملیات در سالن های بزرگ نیاز به تعداد بسیار زیادی نیروی انسانی می باشد و با این حال عملیات نظافت با کیفیت انجام نمی شود. اما اسکرابر صنعتی با کاربری بسیار راحت تنها به یک نیروی کار نیاز دارد و با سرعت به مراتب بیشتر و با کیفیت بسیار بیشتر نسبت به روش های سنتی، در هزینه های ناشی از تعداد بالای نیروی انسانی بسیار صرفه جویی می شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: