چرا باید از اسکرابر استفاده کنیم؟

1 شهریور 1396

یکی از نشانه های نظافت و تمیزی در ساختمان های پر رفت و آمد این است که سطوح کف از تمیزی و درخشندگی بی نظیری برخوردار باشند. با وجود تعداد زیاد ابزار آلات نظافت دستی نظیر تی و سطل در انواع متفاوت، نظافت روزانه با این ابزار آلات، انرژی بسیار زیادی نیاز دارد. همچنین نظافت به روش سنتی زمان بر بوده و آب بسیار زیادی در طول عملیات مصرف می شود. این مشکلات باعث شده که بسیاری از شرکت ها و صاحبان ساختمان های بزرگ و تجاری به دنبال راه حلی بهتر و مقرون به صرفه تر برای انجام عملیات نظافت باشند. هر سرایدار یا هر فردی که عملیات نظافت را انجام می دهد، می داند که عملیات نظافت به روش سنتی کار آسانی نیست و برای کاهش هزینه ها، صرف زمان کمتر و همچنین تسهیل در روند عملیات، استفاده از وسایل و تجهیزات نظافت صنعتی نظیر اسکرابر می تواند بسیار مفید باشد. استفاده از اسکرابر علاوه بر نظافت ، جلادهی و درخشندگی سطوح موجب افزایش کیفیت شستشو هم می شود

مزایای اسکرابر

اسکرابرکف شوی صنعتی این روزها یکی از تجهیزات نظافتی پیشرفته در بازار می باشد که این مهم، باعث شده زمین شوی صنعتی از محبوبیت بالایی در اکثر کشورها برخوردار باشد. انجام عملیات نظافت با کف شوی بسیار با کیفیت بوده، تمیزی و درخشندگی به جا مانده از نظافت با کف شوی، بسیار بیشتر از شستشو به روش سنتی می باشد. زمین شوی به کمک برس های خود که به صورت دوار می چرخند، سطح زمین را شستشو داده و با توجه به سرعت چرخش و فشار وارده بر سطح می تواند تمام خلل و فرج سطح را عمیقا نظافت کند. بعد از مرحله برس زنی بلافاصله دستگاه کف شو آب و آلودگی های باقی مانده از روی سطح زمین را به کمک یک مکنده قدرتمند مکش میکند. استفاده از اسکرابر معتبر، مزایای بیشماری دارد که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

 

خشک کردن سریعتر

اسکرابردر ادامه ی مزیت های استفاده از کف شوی صنعتی می توان به امکان خشک شدن سریع سطوح اشاره کرد. در هنگام نظافت سطوح با روش های سنتی، بیشتر آب ها و آلودگی ها بر روی سطوح باقی می مانند و بعد از مدت زمان طولانی خشک می شوند. ولی کفشوی صنعتی اجازه ی باقی ماندن آب و آلودگی ها را بر روی سطح نمی دهد و بلافاصله بعد عملیات برس زنی کف، توسط مکنده قدرتمند موجود در انتهای آن، مواد آلوده و آب های باقیمانده را مکش می کند. این مزیت علاوه بر خشک شدن سریع سطوح موجب افزایش ایمنی افراد در هنگام عبور و مرور نیز، می شود.

 

 

کارایی بیشتر

افزایش کیفیت نظافت یکی دیگر از مزایای کف شور ها نسبت به روش های سنتی می باشد. نظافت لکه های سخت با اسکرابر بسیار راحت از روش های سنتی می باشد. در روش های سنتی نظافت بسیاری از سطوح و لکه ها نیازمند صرف نیروی زیاد و هزینه زیاد است ولی به کمک اسکرابر به راحتی می توان انواع لکه ها را شستشو و نظافت کرد.

 

نظافت آسان تر

مهمترین مزیت زمین شوی تسهیل در روند شستشو و نظافت می باشد. استفاده و کاربری اسکرابر بسیار راحت بوده و کاربر می تواند بدون خستگی عملیات نظافت را انجام دهد.  نظافت سطوح وسیع با اسکرابر بسیار سریع بوده و کاربر در استفاده از اسکرابر انرژی بسیار کمتری نسبت به روش های سنتی نظافت، صرف می کند. برای محیط های وسیع می توان از مدل اسکرابر سرنشین دار استفاده کرد.

 

انتخاب مناسب اسکرابر برای سطوح مختلف

در هنگام انتخاب یک اسکرابر مناسب برای عملیات نظافت باید به چندین مورد توجه کرد. در ادامه به این موارد اشاره می شود.

اسکرابر باتری دار یا کابلی

کف شوی دستیبه طور کلی اسکرابر کابلی از قیمت بسیار پایین تری نسبت به اسکرابر باتری دار برخوردار است و همچنین نگهداری و رسیدگی به آن راحت تر است. با این وجود اسکرابر کابلی، قدرت مانور پذیری و وسعت کار کمتری نسبت به اسکرابر باتری دار دارد، در هنگام خرید به این موارد توجه کنید. کف شوی کابلی می تواند بدون نیاز به توقف دستگاه به دلیل اتمام شارژ باتری، عملیات نظافت را انجام دهد ولی در محیط هایی که رفت و آمد زیاد است و دسترسی به پریز برق کم است استفاده از مدل باتری دار آن مفید تر است.

 

 

 

مجتمع تجاری یا صنعتی

توجه به نوع سطح مورد نظر نظافت برای انتخاب کف شوی مهم بوده و باید با توجه به اینکه محیط صنعتی است یا تجاری اسکرابر مورد نظر را انتخاب کرد.

 

سایز محیط و سایز کف شوی صنعتی

اسکرابر صنعتینسبت سایز محیط به سایز دستگاه بسیار مهم بوده به طوری که برای محیط های کوچک استفاده از اسکرابر دستی راحت تر است و قدرت مانور پذیری بیشتری دارد. برای محیط های وسیع اسکرابر سر نشین دار می تواند سرعت عملیات را افزایش دهد.

 

 

 

 

هزینه نگهداری

هزینه نگهداری دستگاه های کف شوی معتبر بسیار کم می باشد و شامل رسیدگی به باتری ها در مدل های باتری دار و رسیدگی به برس و پد های استفاده شده در دستگاه می باشد.

 

نظافت و حفظ بهداشت در تمامی محیط ها امری لازم و ضروری است. به همین دلیل انتخاب یک زمین شوی مناسب می تواند علاوه بر تسریع عملیات نظافت موجب افزایش کیفیت شستشو نیز شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: