مزایای شستشو با کارواش خانگی

23 اردیبهشت 1399

شستشوی خودرو و به طور کلی وسایل نقلیه در خانه ممکن است آن نیازهای اولیه را پوشش دهد اما همه افراد نمی توانند این کار را در محل زندگی خود و یا گوشه ای از کوچه و خیابان انجام دهند، چرا که جاری شدن آب و مواد شوینده پدیده خوشایندی نیست د و مهم تر از آن، همیشه وقت، انرژی و ابزارهای لازم برای این کار وجود ندارد. برای افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند، قطعاً یک دستگاه کارواش برای شستشوی ماشین یک ابزار اساسی و مهم تلقی می شود، این بدان معنا است که شستشو با کارواش خانگی برای این افراد گزینه ای مناسب تر و کاربردی تر خواهد بود. یکی از مهم ترین دلایل ایجاد خط و خراش در وسیله نقلیه، شستشوی نادرست ماشین است. به عنوان مثال شستن ماشین با اسفنج در گذشته های دور بسیار خوب بود اما اکنون بسیار توصیه می شود از دستگاه استفاده شود که احتمال خراش خودرو را به طور قابل توجهی در مقایسه با اسفنج کاهش می دهد. این امکان وجود دارد در کنار شستشوی ماشین با کارواش خانگی سایر بخش های محوطه منزل را شستشو داد.

شستشو با کارواش خانگی - شریف صنعت پارسا

شستشوی با کارواش خانگی

مزایای استفاده از شستشو با کارواش خانگی چیست؟

سیستم شستشو با کارواش خانگی دارای مزایای بی شماری است که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تجربه شستشوی عالی و با کیفیت

خودرو و وسیله نقلیه می تواند سرمایه بزرگی برای هر شخص باشد که باید به درستی از آن مراقبت به عمل آید و این مراقبت ها تنها به رانندگی صحیح و خرید شوینده های خوب ختم نمی شود، بلکه شستشو ماشین با یک کارواش خانگی کاربردی می تواند از این سرمایه به خوبی مراقبت کند. هرچه وضعیت وسیله نقلیه بهتر باشد، ارزش فروش مجدد یا ارزش تجاری آن نیز افزایش می یابد. بسته به وسیله نقلیه، تمیز کردن منظم و شستشو با کارواش خانگی ، می تواند ارزش زیادی داشته باشد. باران اسیدی، نمک جاده، فضولات پرندگان و آسیب آفتاب فقط برخی از تهدیدات برای خودرو هستند. شستشوی منظم اتومبیل می تواند به یکی از بزرگترین بخش های مهم در نگهداری از ماشین تبدیل شود. یک ماشین تمیز، ظاهر  بهتر و با کیفیت تری خواهد داشت که این باعث می شود دارندگان وسایل نقلیه در استفاده از وسیله نقلیه خود خرسند و راضی به نظر برسید. علاوه بر این شستشو با کارواش خانگی کیفیت بالاتری در تمیزی هدیه می دهد در مقایسه با یک شستشوی معمولی و بدون دستگاه کارواش که قطعاً در آن لکه ها و کثیفی ها به راحتی از بین نمی روند. با داشتن یک ماشین تمیز، قطعاً صاحب خودرو احساس بهتری هنگام رانندگی خواهید داشت. شستشوی مرتب شیشه های جلو، آینه ها و چراغ های خودرو با بهره گیری از دستگاه واترجت خانگی یا کارواش خانگی می تواند شما را تا مدتها آسوده خاطر نگه دارد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد و رعایت آن ها، کیفیت رانندگی نیز بهتر خواهد شد.

شستشوی با کارواش خانگی - شریف صنعت پارسا

شستشوی با کارواش خانگی

صرفه جویی در مصرف آب

آیا می دانید شستشو با کارواش خانگی برای محیط زیست، بهتر از شستشوی ماشین به صورت معمولی در خانه است؟ هنگامی که وسیله نقلیه در خانه و به صورت معمولی شستشو گردد، به علت مصرف بیشتر مواد شوینده برای دستیابی به تمیزی بیشتر ممکن است به محیط زیست آسیب برسد و علاوه بر آن مقدار زیادی آب استفاده شود. در مقابل شستشو با کارواش خانگی می تواند به میزان زیادی در مصرف آب صرفه جویی کند، چرا که این دستگاه به میزان زیادی مصرف آب را کاهش می دهد و قابلیت آن را دارد که آب باز نماند و هدر نرود. این مورد نیز باید در نظر گرفته شود که آب به همراه همه صابون ها، پاک کننده ها، ذرات روغنی، همه درون زمین فیلتر می شوند و وارد سیستم زیرساختی و فاضلابی و زیرزمینی می شوند. سپس این آب ها مستقیماً در دریاچه ها، نهرها و رودخانه های ما جاری می شوند. واترجت خانگی با صرفه جویی در مصرف آب می تواند میزان خسارت به محیط زیست و هدر رفتن آب را کاهش دهد.

 

صرفه جویی در وقت و انرژی

خودرو هر چه تمیز تر باشد، مقاومت کمتری در برابر باد دارد، این بدان معنی است که مصرف سوخت بهتر خواهد بود. وقت سرمایه ای با ارزش است، بنابراین نباید آن را در راستای شستشوی مداوم ماشین به روش معمولی هدر داد و از طریق شستشو با کارواش خانگی در وقت، هزینه و انرژی صرفه جویی عظیمی خواهد شد. یکی از دلایلی که استفاده از کارواش خانگی موجب صرفه جویی در انرژی می شود، نحوه عملکرد دستگاه کارواش می باشد که می تواند زمان و انرژی را به خوبی مدیریت کند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: