مزایای کارواش خانگی و نحوه انتخاب فشار آب مناسب

25 مرداد 1396

کارواش خانگی یک اختراع بسیار شگفت انگیز است که انجام بسیاری از کارهای نظافت محیط را راحت تر می کند. گاهی اوقات انسان قادر به انجام خیلی کارها نبوده و حتی در صورت داشتن توانایی لازم، باید وقت زیادی را صرف کند. در جامعه و شرایط بهداشتی امروزه، حفظ بهداشت محیط اطراف زندگی لازم و ضروری می باشد. داشتن محیطی بهداشتی و تمیز برای سلامت خود و خانواده بسیار مهم است و به ارتقا جایگاه اجتماعی و افزایش بهداشت جامعه کمک می کند. برای نظافت خانه و اطراف محل سکونت بسیار وقت و هزینه صرف می شود. استفاده از کارواش خانگی این عملیات را راحت تر می کند و مزایای بسیاری دارد. در این مقاله سعی شده در ابتدا مزایای کارواش خانگی بیان شود و در ادامه با راهنمای موجود در انتهای مقاله، مناسب ترین کارواش خانگی ، از نظر فنی برای عملیات مورد نظر انتخاب شود.

 

 

کارواش خانگی

صرفه جویی در زمان

در بیشتر مواقع زمان کافی برای رسیدگی و نظافت محیط بیرون خانه و اطراف محل زندگی وجود ندارد و به دلیل مشکلات روزمره امکان رسیدگی به این مسائل نیست. استفاده از کارواش خانگی این عملیات را راحت تر می کند. اگر مقدار کمی زمان و وقت صرف شود، می توان محیطی تمیز و زیبا داشت. واترجت خانگی میتواند در نظافت سطوح گوناگون در کوتاه ترین زمان بسیار موثر باشد.

 

 

 

شستشوی انواع آلودگی

برای نظافت سطوح چرب و روغنی به روش دستی و سنتی زمان بسیار زیادی باید صرف کرد و نتیجه با کیفیتی حاصل نمی شود. برای شستشوی آلودگی های چرب و روغنی به جا مانده از خودرو در پارکینگ یا اطراف خانه استفاده از کارواش خانگی بسیار مفید می باشد. واترجت با بهره گیری از فشار زیاد آب در خروجی، به راحتی و با کیفیت بهتر نسبت به روش دستی عملیات نظافت را انجام می دهد.

 

 

کارواش خانگی

کاهش هزینه ها

استفاده از کارواش خانگی باعث کاهش بسیاری از هزینه ها می شود. صرفه جویی در مصرف آب از ویژگی های مهم کارواش خانگی می باشد در صورتی که نظافت به روش های دستی نیازمند مصرف زیاد آب بوده و نتیجه با کیفیتی هم حاصل نمی شود. همچنین نحوه استفاده از آن بسیار راحت بوده طوری که برای نظافت خانه و اطراف نیاز به استخدام فرد متخصص نبوده و فرد به راحتی می تواند تمام عملیات نظافت را با کارواش خانگی انجام دهد.

 

 

 

ایمنی بالا در استفاده از کارواش خانگی

برای نظافت به روش دستی و قدیمی سطوحی که دسترسی دشوار دارند، فرد باید در ارتفاع خاصی قرار بگیرد. این امر می تواند برای فرد حادثه ایجاد کند در حالی که با استفاده از کارواش خانگی و انواع لنس بلند و کوتاه می توان سطوح دور از دسترس را بدون قرار گرفتن در ارتفاع شستشو داد. همچنین می توان مکان هایی که به دلیل کم عرض و یا باریک بودن غیر قابل دسترس هستند را به کمک لنس مناسب به راحتی نظافت کرد.

 

 

واترجت خانگیفشار آب خروجی

یکی از مشخصه های مهم در انتخاب واترجت، فشار آب در خروجی دستگاه می باشد که باید با توجه به محیط نظافت مناسب ترین مقدار آن انتخاب شود. واحد اندازه گیری فشار خروجی، بار می باشد. به عنوان مثال برای نظافت سطح خودرویی که آلوده و آغشته به شن و ماسه است، آب با فشار کمتری نسبت به نظافت سطوح چرب و روغنی لازم است. مشخصه دیگری که در انتخاب واترجت و نحوه کار آن تاثیرگذار است و اغلب نادیده گرفته می شود، دبی آب می باشد. این واحد نشان دهنده مقدار حجم آب خروجی و ورودی دستگاه می باشد و با لیتر بر دقیقه سنجیده می شود.

 

 

میزان فشار آب مناسب برای کاربرد های مختلف

اطلاع از اینکه چه مقدار فشار آب برای نظافت با کیفیت سطوح مختلف، مواد یا وسایل و تجهیزات لازم است، کمک میکند که چه دستگاه کارواش و با چه فشاری مناسب عملیات نظافت است. به یاد داشته باشید خرید دستگاه واترجت با فشار آب بیشتر هزینه بیشتری از یک دستگاه با فشار آب کمتر دارد و باید به نوع سطوح مورد نظر توجه کرد. در زیر به مقدار فشار آب مناسب برای سطوح مختلف اشاره شده است. با توجه به این جدول می توان فشار آب مورد نیاز را انتخاب و سپس اقدام به خرید دستگاه کارواش مناسب کنید.

 

کارواش خانگی

راهنمای انتخاب فشار آب مناسب برای کاربردهای مختلف

 

 چه مقدار جریان آب ( دبی ) نیاز است؟

اساسا هرچه مقدار آب خروجی از نازل در یک دقیقه بیشتر باشد، نظافت سریعتر انجام می شود. بزرگتر بودن دبی خروجی آب، نظافت را سریعتر میکند چرا که مقدار آب بیشتری برای حمل آلودگی ها وجود دارد. فشار و دبی آب در واترجت بسیار مهم هستند. اساس کار واترجت بر همین اساس است و فشار و دبی آب به سرعت نظافت کمک می کند و اگر یکی از این دو کاهش داشته باشد. سرعت نظافت هم کم می شود. در نتیجه دبی خروجی آب مانند فشار آب مهم می باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: