۷ استفاده متداول و کاربردی دستگاه کارواش خانگی

13 تیر 1396

نظافت و شستشوی سطوح گوناگون خانگی گاهی به فرآیندی دشوار تبدیل می شود. می توان با خرید یک دستگاه کارواش خانگی از مزایای بی بدیل آن برای استفاده های کوچک و کاربردی بهره برد. رده خانگی واترجت دارای فشار کمتری می باشد و با توجه به استاندارد های استفاده در خانه طراحی و تولید گشته است. به منظور آشنایی بیشتر با انواع کاربرد ها و اطلاع از مزایای خرید یک دستگاه واترجت خانگی در ادامه انواع کاربرد های این دستگاه در محیط خانه را توضیح خواهیم داد.

 

 

۱- شستشوی فنس های باغی اطراف خانه

شستن فنس با کارواش خانگیممکن است به دلیل دشواری نظافت همه فنس هایی که اطراف حیاط خانه ها کشیده می شود، این دورچین های خانه ها به طور مداوم نظافت و شستشو نشوند. اما می توان با استفاده از یک دستگاه واترجت خانگی که با قدرت فشار آب نظافت را انجام می دهد، به سادگی این نواحی را با کمترین انرژی و هزینه شستشو داد و زیبایی را به نمای بیرونی خانه ها برگرداند.

 

۲- شستشوی نمای بیرونی یا آجر

شستن نما با کارواش خانگییکی دیگر از عوامل موثر در زیبایی کلی همه ساختمان، شستشوی نمای بیرونی خانه ها می باشد. می توان با استفاده از واترجت های دارای مخزن مواد شوینده، نمای بیرونی خانه ها را که متشکل از آجز یا دیگر نما ها می باشد، به سادگی شستشو داد. به این منظور می توان فرآیند نظافت را به صورت مداوم چند ماه یکبار (بسته به نیاز) انجام داد.

 

۳- شستشوی درب پارکینگ

شستشوی درب با کارواش خانگیدرب ورودی پارکینگ نزدیک ترین مکان به خیابان است، به همین دلیل همواره در معرض آلودگی قرار دارد. بیشتر درب ها ساده نبوده و طرح دار هستند و این امر به دلیل نفوذ آلودگی به داخل این طرح ها، نظافت درب خانه ها را با مشکل مواجه می کند. در صورت شستشوی درب با آب، نیاز به صرف آب بسیار زیادی می باشد و می توان به جای آن از کارواش خانگی بهره گرفت.

 

۴- شستشوی کباب پز (باربیکیو)

شستن باربیکیو با کارواش خانگیآلودگی های موجود بر روی کباب پز از نوع آلودگی های ماندگار و روغنی می باشند، نظافت آن ها بسیار دشوار است و باعث سختی شستشو پس از استفاده می شود. بهترین وسیله برای شستشوی موثر و کارآمد کباب پز، استفاده از دستگاه کارواش خانگی می باشد تا با قدرت فشار آب عملیات زدودن آلودگی و چربی های مقاوم به سادگی صورت گیرد.

 

۵- شستن لوازم خانگی

شستن فلز با کارواش خانگیبه منظور تکمیل نظافت بهتر است تا با بکارگیری روشی مناسب وسایل خانگی داخل حیاط مانند مبل های فلزی باغی و… را نیز تمیز کرد. بدین منظور می توان با بهره گیری از فشار آب کارواش خانگی و حتی بدون استفاده از مواد شوینده همه انواع دوده و آلودگی را از وسایل زدود. به همین ترتیب نظافت کامل مخقق خواهد شد.

 

 

۶- نظافت و شستشوی خودرو

شستشوی خودرو با کارواش خانگیبهتر است تا بجای روش های سنتی شستشوی خودرو روش نوینی را برای اینکار برگزید. به این منظور می توان با بردن خودرو به مکان کارواش و بهره گیری از دستگاه کارواش تمام اتوماتیک خودرو را شستشو داد، یا با استفاده از کارواش خانگی دستی به نظافت خودرو پرداخت. به دلیل هزینه بر بودن کارواش اتوماتیک و نیاز به انتقال خودرو تا مکان کارواش، بهتر است تا با بکارگیری کارواش دستی خانگی به پاکیزه نمودن خودرو پرداخت.

 

۷- نظافت کامل دستگاه چمن زنی

نظافت چمن زنی با کارواش خانگیبه دلیل گیر کردن چمن های خورد شده در لابلای تجهیزات داخلی و زیرین دستگاه چمن زنی، نظافت این دستگاه بسیار دشوار بوده اما با بهره گیری از کارواش خانگی دستی این کار به سادگی انجام می شود. آب پر فشار با نفوذ به باریک ترین سطوح، انواع آلودگی ها و چمن های گیر کرده در لابلای دستگاه چمن زنی را بیرون می کشد و این دستگاه را به طور کامل نظافت کرده و مهیای فرآیند چمن زنی بعدی می کند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: