۳ مزیت مهم استفاده از اسکرابر برای یک کسب و کار

18 اردیبهشت 1398

در محیط های تجاری بزرگ که وسعت قابل توجهی از آن ها باید به طور منظم تمیز شود، استفاده از دستگاه های اسکرابر بدون شک بهترین و ایده آل ترین راهکار می باشد. اسکرابرها به دلیل دارا بودن مزیت های ویژه و متعدد، فرآیند نظافت را دگرگون ساخته اند. انتخاب تجهیزات نظافتی به نوع کفپوش ها وابسته است و از آن جایی که کفپوش ها به رسیدگی و مراقبت نیاز دارند، باید دستگاهی متناسب با سطوح و با کارایی بالا انتخاب گردد. برای آن که صاحبان کسب و کار تمایل بیشتری به سرمایه گذاری بر تهیه تجهیزات مکانیزه نظافتی نشان دهند، ابتدا باید با ویژگی ها و مزیت های آن آشنا شوند و دریابند کارایی ماشین آلات مکانیزه نظافتی و روش های سنتی به چه اندازه متفاوت است.

ویژگی های متمایز کننده اسکرابر از روش های سنتی

دستگاه های کف شوی صنعتی با هدف حذف مشکلات نظافتی و ارزش بخشیدن به محیط های تجاری و صنعتی طراحی و تولید شده اند. بنابراین هنگام ساخت و تولید جوانب مختلف در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند بهترین عملکرد را از این تجهیزات دریافت کنند. برخی ویژگی های برجسته و درخشان دستگاه های اسکرابر به شرح زیر است:

 

کاربرد آسان بیش از هر زمان دیگری

اسکرابرها در دو مدل دستی و سرنشین دار طراحی و ساخته شده اند که هر دو مدل کاربرد بسیار آسان و کارایی بالا دارند. کارایی این دستگاه ها به اندازه ای آسان است که کاربران به راحتی نحوه کار با آن را فرا می گیرند و آموزش مدت زمان زیادی به طول نمی انجامد. برای هدایت اسکرابر دستی کاربر در پشت دستگاه می ایستد و آن را به سمت جلو هدایت می کند. چرخش سریع و دورانی برس دستگاه به حرکت رو به جلوی آن کمک می کند و برخی کفشوها نیز دارای موتور جلو برنده هستند؛ در هر دو شرایط کاربر هیچ فشار و زحمت مضاعفی را تجربه نمی کند و بدون احساس خستگی اسکرابر را پیش می راند. هم چنین طراحی مدل های سرنشین دار همانند یک خودرو می باشد و کاربر روی صندلی مخصوص می نشیند و به راحتی دستگاه را هدایت می کند. این در حالی است که با استفاده از روشی های سنتی یعنی تی کشیدن نه تنها سطح زمین به اندازه کافی تمیز نمی شود بلکه نیروهای انسانی به دلیل انجام حرکت فیزیکی تکرار شونده و متوالی دچار خستگی، فرسایش و آسیب های جسمانی جدی می شود.

 

 

ایمنی بیشتر و صرفه جویی در وقت

با استفاده از روش های سنتی زمان زیادی طول می کشد تا سطح زمین خشک شود و باعث می شود سطح مدت طولانی تری لغزنده بمانید، سطح رطوبت محیط بالا رود و گرد و خاک زودتر جذب شوند. دستگاه اسکرابر تمامی این مشکلات را از میان برمی دارد، چرا که با بهره مندی از نیروی برس زنی مقدار آب کمتری مصرف می کند و از طرف دیگر اسکرابر مجهز به سیستم مکش است که به واسطه آن آب و آلودگی باقی مانده بر روی سطح کاملاً جمع آوری شده و میزان رطوبت به شدت کاهش پیدا می کند. برای محیط های بزرگ تجاری و صنعتی این ویژگی اسکرابر صنعتی یک مزیت بسیار بزرگ و شاخص به شمار می آید زیرا بدون نگرانی از بروز لغزندگی برای افراد حاضر در محیط و صدمه به کاربر، هم زمان با رفت و آمدهای عمومی و در ساعت های کاری می توان کف شوی صنعتی را مورد استفاده قرار داد. به این ترتیب با حفظ امنیت افراد، در وقت صرف شده برای شستشو و خشک شدن صرفه جویی به عمل خواهد آمد.

 

 

شستشوی فضاهای بزرگتر با اثربخشی بیشتر

برس یا برس های اسکرابر بنا بر نوع دستگاه بخش قابل توجهی از سطح زمین را پوشش می دهند. به دلیل وجود سیستم برس زنی قدرتمند و کارآمد و هم چنین تکنولوژی های پیشرفته، یک محیط در مقایسه با روش های دستی در مدت زمان بسیار کوتاهتری شستشو می گردد و علاوه بر آن در مصرف انرژی و وقت نیز صرفه جویی به عمل می آید. در سال های اخیر روند ساخت و بهره برداری مجتمع های بزرگ تجاری تفریحی رو به افزایش است و وسعت بالای آن ها نمی تواند مانعی برای تمیزی و درخشندگی سطوح کف این مراکز باشد زیرا دستگاه های اسکرابر یا همان کف شوی صنعتی با برخورداری از سرعت عمل و کارایی بالا محیط های دارای متراژ بالا را در کوتاه ترین زمان ممکن شستشو داده و خشک می کنند. از دیگر مزیت های دستگاه اسکرابر صنعتی می توان به بهداشت بالاتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست اشاره نمود. بدون تردید کاهش زمان نظافت، خستگی کمتر نیروهای انسانی، کاهش مصرف آب و انرژی و تمیزی و درخشش سطوح هزینه های عملیات نظافت را در طول سال به میزان قابل توجهی کاهش می دهد که برای صاحبان کسب و کار بسیار سودمند است.

 

 

لینک های مفید :

اسکرابر : فهرستی از محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: