هر آنچه باید در مورد اسکرابر بدانید

10 آذر 1397

نظافت سطوح کف جز مهم ترین بخش های نظافتی یک مرکز تجاری، صنعتی یا اداری می باشد. دستگاه اسکرابر یکی از دستگاه های کاربردی در این زمینه است که برای شستشوی سطح زمین در محیط های سرپوشیده پیشنهاد می گردد. انواع کفپوش ها در فضاهای داخلی بوسیله اسکرابر شستشو و خشک می شوند. شستشوی روزانه سطوح کف، نظافت عمیق محیط و یا حتی رفع آلودگی ها در محیط های بیرونی از جمله فرآیند هایی است که به کمک کفشوی انجام می شود. در این مقاله هر آنچه باید در مورد اسکرابر صنعتی بدانید مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

اسکرابر چگونه کار می کند؟

اسکرابراسکرابر ها از جنبه نحوه هدایت به دو دسته کفشوی دستی و سرنشین دار تقسیم می شوند. کفشوی ها همچنین اغلب بصورت باتری دار یا کابلی در دسترس هستند. این دستگاه ها بصورت مکانیزه و با چرخش برس یا پد آغشته به محلول شستشوی بر روی سطح، آلودگی ها را از بین می برند. پد ها و برس ها برای عملکرد نظافت مناسب در مدل های زیر و نرم متنوعی موجود هستند. استفاده از محلول آب و مواد شوینده در تکمیل عملیات شستشوی سطح تاثیرگذار است. همزمان با چرخش برس، تی مکنده در پشت دستگاه، آب آلوده را جمع آوری میکند. این آلودگی ها توسط موتور مکنده به مخزن آب کثیف انتقال می یابند.

 

چند مدل اسکرابر صنعتی وجود دارد؟

اسکرابر ها در برند های مختلف دارای عملکرد مشابه برس زنی و خشک کردن سطح هستند. کفشور های دستی و خودرویی با پهنای نظافت متفاوت دارای عملکرد بسیار مشابهی می باشند اما در کارایی، ظرفیت مخازن آب و توانایی نظافت با هم تفاوت دارند. تامین منبع تغذیه بعضی کفشو ها بوسیله باتری قابل شارژ و بعضی دیگر با جریان مستقیم برق و در مواردی با سوخت فسیلی انجام می شود.

آیا شستشوی یک سطح کوچک با استفاده از اسکرابر امکان پذیر است؟

اسکرابر دستیشستشوی کوچکترین سطوح با استفاده از اسکرابر های دستی مخصوص امکان پذیر است. این زمین شوی ها دارای ابعاد کوچکی بوده و به راحتی از معابر و موانع عبور می کنند. مغازه ها و ادارات کم وسعت از جمله محیط هایی هستند که برای نظافت نیازمند کف شور های کوچک و جمع و جور می باشند.

چه متراژ از محیط را بوسیله کف شوی می توان شستشو داد؟

توانایی اسکرابر در شستشوی سطح به کارایی عملی آن ها و همچنین استفاده صحیحی که از دستگاه می شود، دارد. اسکرابر های نیلفیسک دارای محدوده کارایی حدود ۶۰۰ تا ۱۳۰۰۰ متر مربع در ساعت هستند. در انتخاب دستگاه کفشوی مناسب، در نظر گرفتن کارایی دستگاه به منظور نتیجه بخش بودن عملیات نظافت اهمیت دارد. همچنین توجه به تناسب جنس برس با نوع سطح در کارایی بهتر اسکرابر موثر می باشد.

آیا کار با اسکرابر دشوار است؟

اسکرابر صنعتیاگرچه اسکرابر ها اغلب دارای بالاترین استاندارد های نظافتی هستند اما کاربر آن به آموزش حداقلی نیاز دارد. این دستگاه ها اغلب با فشار دادن یک کلید روشن می شوند و کاربر می تواند به سادگی با تنظیم یک مد مشخص، سطح را نظافت نماید.

آیا مصرف آب و مواد شوینده زمین شوی زیاد است؟

با خرید کفشوی صنعتی، بطور خودکار در تعداد نیروی خدماتی و زمان نظافت صرفه جویی می شود. نظافت با یک دستگاه اسکرابر مصرف آب را نیز بهینه کرده و استفاده از ماده شوینده را به حداقل می رساند.

 

آیا کف شوی ها به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز دارند؟

اسکرابر صنعتیهمانند هر دستگاهی، اسکرابر ها باید بصورت منظم مورد بررسی قرار گیرند تا بازدهی و کارایی آن ها تضمین شود. مثلا فیلتر ها باید در بازه های زمانی مشخص شده در دفترچه راهنمای دستگاه شستشوی شوند. همچنین بعد از هر با استفاده از دستگاه، مخزن آب کثیف باید تخلیه و شستشوی شود .نظافت تی مکنده و شارژ باتری بعد از هر بار استفاده از کفشوی از دیگر امور مهمی است که مسئول دستگاه باید انجام دهد.

چگونه می توان مدل مناسب کف شور را انتخاب نمود؟

ابتدا باید ابعاد و مساحت محیط مورد نظافت مشخص شود. تعیین جنس سطح و کفپوش و مشورت گرفتن از کارشناسان فنی ارائه دهنده این دستگاه های نظافتی گام های مهم دیگر در انتخاب اسکرابر هستند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: