جاروبرقی باتری دار یک راه حل مناسب برای نظافت محیط

21 اردیبهشت 1398

تمیز نگه داشتن یک مجموعه تجاری یا اداری برای عملکرد بهتر افراد یک ضرورت مهم به حساب می آید. عدم توجه به مسائل مرتبط با پاکیزگی محیط، می تواند ایمنی کارمندان و حتی مراجعین را به خطر بیندازد. جارو کردن منظم یکی از اقدامات مهم در این زمینه است که بوسیله تجهیزات نظافتی مانند جاروبرقی انجام می گیرد. جاروبرقی باتری دار یکی از انواع جاروبرقی هاست که از مزایای متعددی را برای نظافت آسان و سریع محیط فراهم می آورد. نحوه عملکرد و مزایای استفاده از جاروی باتری دار در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

تولید باتری های جدید برای دستگاه های نظافتی

باتری جاروبرقیرشد تکنولوژی در زمینه تولید باتری باعث شده تا تجهیزاتی مانند جاروبرقی نیز به جای جریان مستقیم برق از باتری بهره مند شوند. با تولید جارو برقی باتری دار بسیاری از صنایع و بخش های مختلف مشکلات نظافتی خود را بر طرف نموده که این موضوع از ویژگی خاص طراحی و نوع منبع تغذیه دستگاه می باشد. با تولید باتری های جدید با ابعاد کوچکتر و طول عمر بالاتر یعنی باتری های لیتیوم یونی وزن دستگاه کمتر شده و بازدهی فرآیند نظافت بالاتر رفته است.

 

مزایای جاروی برقی باتری دار

جاروبرقی باتری دارجاروبرقی باتری دار مزایای متعددی را نسبت به مدل های دارای کابل برق فراهم نموده است. یکی از مزایای این جارو برقی ها، عدم نیاز کاربر برای جستجوی پریز برق و همچنین جمع آوری و مراقبت از کابل برق دستگاه می باشد. این موضوع آزادی عمل بیشتری به کاربر داده و در زمان صرفه جویی می نماید. فضای نظافت ایمن برای کاربر و دیگر افراد حاضر در محیط مزیت دیگر این جاروبرقی ها به حساب می آید. حذف کابل برق خطر سقوط و افتادن افراد را برطرف می نماید. جارو برقی باتری دار انعطاف پذیری بیشتری برای کاربر فراهم می آورد و به نظافت بهتر محیط بخصوص بخش های با دسترسی دشوار و شلوغی زیاد کمک می نماید.

 

کاربرد جاروبرقی با منبع تغذیه باتری

جاروبرقی باتری دارمنبع تغذیه جاروبر قی ها از طریق جریان مستقیم برق یا باتری لیتیوم یون تامین می شود. در مواردی که در ادامه می آید، استفاده از جاروی باتری دار به مدل های کابلی ارجحیت دارد. محیط های بسیار متراکم از جمله محیط هایی هستند که استفاده از این نوع جارو برقی ها اولویت دارد. برای نظافت محیط در بازه های زمانی کوتاه، نظافت راه پله ها و تمیز کردن محیط در مکان هایی که دسترسی محدودی به پریز برق دارند نیز استفاده از جارو برقی باتری دار مزایای بهتری را فراهم می نماید.

 

جاروبرقی باتری دار ساخت نیلفیسک

جاروبرقی باتری دارنوع جدید باتری جاروبرقی ها باتری لیتیوم یونی می باشد. این باتری ها در ساختار جاروبرقی های ساخت شرکت نیلفیسک مورد استفاده قرار گرفته اند. کمپانی نیلفیسک از برند های معتبر اروپا در زمینه تولید تجهیزات نظافت خانگی و صنعتی می باشد. نسل جدید باتری های مورد استفاده در ساختار جاروهای این برند دارای زمان شارژ ۴۰ دقیقه، شارژدهی بیش از یک ساعت و چرخه شارژ کامل بیش از ۱۰۰۰ بار است. سطح صدای پایین و ایمنی بالا به جهت نداشتن کابل از مزایای این جاروبرقی به حساب می آید. برای حفظ بیشتر بهداشت محیط نیز سیستم فیلتراسیون قوی متشکل از فیلتر های هپا در ساختار دستگاه تعبیه شده اند.

 

سیستم مدیریت باتری در جاروبرقی های نیلفیسک

جاروبرقی باتری دارجاروبرقی تجاری جدید برند نیلفیسک دارای باتری لیتیوم یونی مجهز به سیستم مدیریت ایمن و مقرون به صرفه می باشد. در این سیستم بسته های باتری متفاوت با شارژر های یکسان قابل شارژ هستند. این سیستم مدیریتی، سلول های باتری را بررسی نموده و بطور مداوم ولتاژ، جریان و فاکتور های دیگر باتری را اندازه گیری می کنند تا عملکرد مناسب آنها تضمین شود. بنابراین طول عمر باتری افزایش می یابد و هزینه های اضافی حذف می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: