مزایای بهره مندی از دستگاه موکت شور صنعتی

7 خرداد 1397

از زمان قدیم تا به امروز در دکوراسیون داخلی انواع کفپوش مورد استفاده قرار می گرفت ، یکی از متداول ترین این کف پوش ها موکت نام می باشد که تا به امروز در بسیاری از مکان ها همچون منازل مسکونی، هتل ها، اماکن زیارتی، مجتمع های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.. موکت ها از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند که جهت عایق کاری فضا، حفظ دما و زیباسازی محیط از آنها استفاده می شود. شستشوی و نظافت موکت امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و لذا انواع راهکارهای نظافتی جهت حفظ ویژگی های ظاهری موکت بکار گرفته می شود. راهکاری مدرن و کارآمد جهت شستشوی موکت، استفاده از دستگاه موکت شور صنعتی می باشد که به روش کاملا مکانیزه با مصرف حداقلی آب عملیات شستشوی موکت را امکان پذیر نموده است. این دستگاه دارای مزایای بسیاری می باشد که در این مقاله به صورت اجمالی این موارد را ذکر می نمائیم.


امکان نظافت عمیق موکت

موکت شوربخش های اصلی دستگاه موکت شور صنعتی مخازن آب تمیز و کثیف، برس سیلندری شکل و سامانه مکش دستگاه می باشد. آب ابتدا از مخازن آب تمیز بر سطح موکت پاشش می شود و آلودگی های موجود در میان الیاف موکت به صورت محلول در آب در می آیند و سپس توسط برس سیلندری به خوبی از عمق الیاف موکت خارج شده و در نهایت پمپ مکنده دستگاه آلودگی های باقی مانده بر موکت را به مخزن انتقال می دهد. عملکرد موکت شوی صنعتی به گونه ای است که امکان نظافت عمیق موکت را فراهم می آورد.

 

 

تسریع در فرآیند شستشوی موکت

موکت شورهمانطور که اشاره شد در بسیاری از فضاهای وسیع همچون هتل ها نیز از موکت استفاده می شود. در صورت نیاز به شستشوی موکت در این مکان ها استفاده از شیوه های سنتی عملا ناممکن می باشد و روش های سنتی شستشوی موکت امری زمان بر و خسته کننده می باشد. اما با استفاده از موکت شور صنعتی این مشکل مرتفع گردیده، سرعت انجام عملیات شستشوی تا میان قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

 

 

افزایش طول عمر موکت

موکت شورآلودگی ها در میان الیاف موکت به سرعت نفوذ می نماید. عبور افراد از سطح موکت موجب افزایش اصطکاک آلاینده ها با سطح موکت شده و به دنبال آن به الیاف موکت آسیب بسیاری وارد می شود و امکان پوسیدگی موکت به وجود می آید. با استفاده از دستگاه موکت شور آلودگی ها به خوبی از سطح موکت خارج شده و این امر موجب افزایش طول عمر موکت می شود.

 

 

 

بهبود کیفیت هوای محیط

موکت شورگاهی بوی نامطبوعی سطح موکت را فرا می گیرد و کیفیت هوای محیط را به مخاطره می اندازد. همچنین زمینه را برای بروز بیماری های آلرژیک فراهم می آورد. با انجام شستشوی موکت با استفاده از دستگاه های موکت شور صنعتی می توان این مشکل را تا میزان قابل ملاحظه ای رفع نمود و کیفیت هوای محیط را ارتقا بخشید.

 

 

 

سهولت در کاربرد و استفاده

موکت شوراستفاده از دستگاه موکت شوی صنعتی بسیار ساده بوده و نیاز به آموزش های آکادمیک ندارد. کاربر به راحتی با قرار گیری در بخش پشتی دستگاه و در دست گرفتن دستگیره قابل تنظیم، هدایت دستگاه را بر عهده گرفته و به خوبی انجام شستشوی موکت را به صورت مکانیزه به انجام می رساند.

 

 

 

امکان شستشوی موکت در محل

موکت شوراز موکت در بسیاری از اماکن با وسعت بالا استفاده می شود که شستشوی این موکت ها به صورت سنتی امری غیر ممکن است اما با بهره گیری از یک دستگاه موکت شور صنعتی مکانیزه این عملیات در محل قرارگیری موکت صورت گرفته و نیاز به جداسازی موکت از محل مورد نظر و انتقال آن به مکانی دیگر جهت شستشوی نمی باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: