معرفی برس شستشو، از تجهیزات دستگاه واترجت

8 اردیبهشت 1397

دستگاه واترجت صنعتی از جمله تجهیزات نظافتی است که به منظور شستشوی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با پاشش آب پر فشار ، زمان نظافت را کاهش داده و بر کیفیت شستشو افزوده است. یکی از تجهیزات جانبی پر کاربرد این دستگاه با قابلیت های متعدد، برس شستشو می باشد. در این مقاله انواع مختلف برس شستشو و مزایای استفاده از آن ها بررسی می شود.

 

معرفی اجمالی واترجت صنعتی

شستشوی نیمکت با برس چندکاره واترجتواترجت صنعتی، یک شوینده فشار قوی است که از موتور، پمپ فشار قوی، لنس، نازل، تفنگی در تمامی مدل ها و سامانه گرم کن در مدل های آب گرم بهره می برد. این دستگاه از طریق یک شلنگ آب معمولی به یک شیر آب متصل می گردد. کاربر با فشار دادن ماشه تفنگی، قادر است آب را از طریق نازل به سطح پاشش نماید. افزودن تجهیزات جانبی مانند برس های شستشو و نازل های مختلف به واترجت می تواند تا حد زیادی در ارتقای کیفیت شستشو و سرعت فرآیند تاثیر گذار باشد.

 

 

 

انواع برس شستشوی واترجت

برس های شستشو دارای اشکال و کاربرد های مختلفی هستند و هر کدام برای تمیز کردن یک سری از سطوح مناسب می باشند. برس خودکار مستطیلی شکل، برس دوار زمین شوی، برس دوار و برس شستشوی چند کاره از جمله این تجهیزات کارواش صنعتی به حساب می آیند.

 

برس خودکار مستطیلی شکل

برس شستشوی واترجتاین برس شستشوی دارای مویی نرم، بر روی سطح قرار می گیرد و با اعمال نیروی کاربر، به خوبی عملیات شستشو را انجام می دهد. تیغه آب جمع کن این برس نیز سبب می شود تا آب باقیمانده روی سطوحی مانند شیشه خودرو جمع آوری شوند. برس مستطیلی اغلب برای شستشوی خودرو کاربردی می باشد و همراه با مواد شوینده نیز عملکرد بهتری نشان می دهد.

 

 

 

برس چرخان

برس چرخان واترجتاین نوع برس ها با اتصال به واترجت و با چرخش بر روی سطح، آلودگی های عمیق را بطور موثرتر و راحت تری از بین می برند. برس چرخان برای شستشوی بدنه خودرو و سطح درب ها و دیگر سطوح غیر حساس کاربرد دارند.

 

 

 

 

برس زمین شوی

زمین شوی دوارزمین شوی دوار از تجهیزات کاربردی واتر جت برای شستشوی آلودگی ها و جرم های عمیق سطوح کف می باشد. این تجهیز، بسیار سریع و با کیفیت بالا، آلودگی هایی که مدتی است بر روی سطح حیاط خانه، پارکینگ یا تراس باقیمانده را از بین می برد.

 

 

 

 

برس چند کاره

برس شستشوی چند کاره واترجتبرس شستشوی چند کاره، یک برس چرخان است که سری آن برای کاربرد های نظافتی مختلف تغییر می کند. مخزن کوچک حاوی مواد شوینده نیز برای کاربرد های متغیر بر روی سری آن تعبیه شده است. شستشوی نیمکت های چوبی، شیشه های گلخانه یا منزل و رینگ و بدنه خودرو از کاربرد های مهم برس چند کاره دستگاه واترجت صنعتی می باشد. برای استفاده از این برس، کافیست نوع سری مناسب با سطح مورد نظر به آن متصل شود. این سری ها شامل سری مخصوص خودرو با مویی نرم، سری مخروطی شکل و سری مخصوص تجهیزات چوبی با مویی سفت می گردند. تغییر نوع نازل نیز می تواند به افزایش کیفیت عملیات بینجامد.

 

 

در ویدئوی زیر کاربرد های مختلف برس چند کاره واترجت را مشاهده می نمایید :

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: