۵ نکته مهم در انتخاب تی اسکرابر

7 مهر 1397

تی مکش، یکی از بخش های مهم دستگاه نظافتی کف شوی صنعتی است که وظیفه جمع آوری آب از روی سطح را بر عهده دارد. بدون نگهداری مناسب از تی مکش، دستگاه ممکن است رد، آلودگی یا آب را بر روی سطح زمین بر جای بگذارد. در نتیجه وقت کاربر هدر می رود، عملیات مجدد نیاز است و خطر سر خوردن افزایش می یابد. بنابراین نگهداری و مراقبت از تی اسکرابر دارای ضرورت است و کاربر این دستگاه باید به این نکته توجه ویژه نماید.

اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتیدستگاه اسکرابر صنعتی، از یک یا دو برس شستشو برای از بین بردن آلودگی های سطوح کف بهره می برد. این دستگاه دارای یک سامانه پاشش آب است که وظیفه پاشش آب بر روی برس ها به منظور حذف جرم ها را بر عهده دارد. جمع آوری آب جاری شده بر روی سطح زمین نیز بوسیله تی مکش و موتور مکنده انجام می گیرد. تی، آب را از اطراف جمع می کند تا این آب آلوده بوسیله موتور مکنده به داخل مخزن آب کثیف فرستاده شود.

 

 

نگهداری از تی اسکرابر

نصب صحیح تی و نگهداری منظم از آن، خرابی یا از کار افتادن دستگاه را کاهش داده و در وقت و هزینه افراد صرفه جویی می نماید. در ادامه به ۵ موردی اشاره می شود که بررسی آن ها استفاده از یک تی اسکرابر با کیفیت را تضمین می کند.

برش صحیح

تی اسکرابرمطمئن شوید که تی مکش خریداری شده به طور دقیق برش داده شده باشد. تی مکشی که به خوبی بریده شود، دارای آب بند های محکم تری است و بنابراین در جمع آوری آب بهتر عمل می نماید. لبه های برش تیز بطور قطع از عبور آب جلوگیری می کند.

حفره های تی

تی مکش خریداری شده باید با نوع دستگاه نظافتی سازگار باشد. زیرا حفره های نا هموار می توانند موجب کشش و پارگی تی شوند.

اتصال یا دوخت مناسب تی

تی مکنده دستگاه اسکرابر بسته به مدل دستگاه نظافتی بر روی دستگاه متصل یا دوخته می شود. در روش اتصال، تی بوسیله گیره ها و پیچ ها به شاسی متصل می گردد. اتصال ضعیف تی به شاسی می تواند منجر به حرکت اضافی تیغه شود و شانس پاره شدن تی نیز افزایش یابد. بنابراین توجه ویژه به اتصال مناسب تی به شاسی اهمیت دارد.

زاویه تی

زاویه تی اسکرابرزاویه تی اسکرابر در تماس با سطح زمین، در نحوه جمع آوری آب تفاوت چشم گیری ایجاد می کند. تماس کامل تمام سطح تی با سطح زمین و عدم وجود گپ موجب می شود تا آب بطور مناسب از اطراف جمع آوری شود.

جنس تی

تی های مکنده اسکرابر از جنس های مختلفی تولید می شوند که از نظر مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین در انتخاب تی اسکرابر، جنس آن دارای اهمیت ویژه ای است. تی های لاستیکی در برابر سایش، پارگی و خمیدگی مقاومت بالایی دارند. این نوع تی ها طول عمر بالای داشته و با سطوح شیبدار یا خشن سازگار می باشند.

سوالات متداول در زمینه عملکرد تی مکنده

تی اسکرابرجمع آوری بهتر آب توسط تی چگونه باعث کاهش هزینه های نظافت می شود؟

جمع آوری بهتر آب توسط تی مکنده اسکرابر، از دوباره کاری جلوگیری می کند. در نتیجه هزینه های بکارگیری نیروی خدماتی و نگهداری از دستگاه کاهش می یابد.

آیا همه تی های اسکرابر یکسان هستند؟

خیر. تی ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که در بین آن ها، خرید یک تی مخصوص دستگاه اسکرابر نتیجه مناسبی در بر خواهد داشت.

چگونه می توان طول عمر تی مکنده اسکرابر را افزایش داد؟

یک لاستیک تی مکنده دستگاه اسکرابر دارای ۴ لبه می باشد. با چرخش لاستیک تی می توانید از دیگر بخش های آن استفاده کنید، بدون آنکه نیازی به تعویض لاستیک تی داشته باشید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: