انتخاب کارواش صنعتی مناسب

22 تیر 1399

دستگاه کارواش صنعتی وسیله ای ایده آل به منظور از میان برداشتن آلودگی های مختلف از روی سطوح می باشد. این دستگاه ها که در ابعاد و اندازه های متنوعی طراحی می شوند می توانند متناسب با محیط مورد استفاده قرار بگیرند. کارواش صنعتی کوچک را می توان یکی از محبوب ترین دستگاه ها به منظور انجام عملیات نظافت دانست چراکه علاوه بر ابعاد فشرده می تواند کارایی بالایی را ارائه دهد. کارواش صنعتی که از آن به عنوان واترجت صنعتی نیز یاد می شود، دستگاهی با فشار زیاد که می توان از قدرت فشار بالای آن برای لایه برداری و تمیزی سطوح مختلف استفاده کرد.

مزایای استفاده از کارواش صنعتی کوچک

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین کارایی یک دستگاه، قابلیت استفاده آسان از آن در محیط می باشد. دستگاهی که در ابعاد بزرگ طراحی شده باشد بدون شک قابلیت تامین فشار بالاتری را در مقایسه با نوع کوچک دارد ولی از مانورپذیری کمتر و امکان حمل و جابه جایی کمتری برخوردار است. در نتیجه لازم است تا علاوه بر توجه به مشخصات فنی دستگاه ها به ویژگی های ظاهری آن ها توجه شود تا خرید واترجت صنعتی به درستی صورت پذیرد. از جمله مهم ترین مزایای به کارگیری کارواش صنعتی کوچک:
• امکان استفاده در زمان طولانی بدون خستگی
• کاربر پسند بودن
• سهولت در فرایند های نظافتی

خرید واترجت صنعتی کوچک

انواع واترجت صنعتی و پارامتر های مهم خرید

اگرچه دستگاه نظافت صنعتی از جمله کارواش صنعتی با توجه به نوع آلودگی و جنس سطح در طرح های مختلفی ساخته می شود. از مهمترین انواع آن می توان به انواع خانگی، تجاری و صنعتی اشاره نمود. فشار و دبی دو پارامتر اصلی برای انتخاب یک دستگاه مناسب خواهد بود. این دو فاکتور به عبارت بهتر تعیین کننده ی کارایی و توانایی دستگاه است، با در نظر گرفتن نیازهای موجود و البته پارامترهای تاثیر گذار می توان در خرید کارواش صنعتی مناسب بدون اشتباه عمل کرد.

  • فشار

اگر میزان فشار آب خروجی بیشتر باشد این دستگاه قادر به حذف لکه های سر سخت خواهد بود. دستگاه های نوع صنعتی در مقایسه با خانگی دارای قادر به تامین فشار بیشتری هستند و همین عامل سبب می شود که بتوانند به راحتی آلودگی های را از بین برند. بدون تردید هزینه ای که برای این نوع از محصولات نیز درخواست می شود در مقایسه با نوع خانگی آن بیشتر است.

  • دبی

دبی به معنای میزان اب عبوری از سطح مقطعی مشخص در بازه زمانی تعیین شده می باشد. هرچه این عدد بزرگتر باشد به معنی عبور آب بیشتر در واحد زمان و سرعت بالاتر انجام عملیات نظافت می باشد. این پارامتر رابظه ای معکوس با فشار ایجاد شده از سوی دستگاه دارد، اما در برخی موارد که شستشو مساحت سطح بزرگتر و آلودگی کمتری مدنظر باشد، قدرت دستگاه در تعیین دبی بالاتر از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

خرید کارواش صنعتی مناسب

برای خرید کارواش صنعتی کوچک لازم است تا برخی ویژگی های ساختاری و مشخصات فنی دستگاه اطلاع حاصل کرد تا به این ترتیب دستگاهی مناسب با نیاز خریداری شود. با استفاده از این دستگاه نگرانی در از میان برداشتن آلودگی های قدیمی و تثبیت شده، رنگ و زنگ و لکه ها نیست زیرا با وجود این دستگاه می توان در مدت زمان بسیار کم به حضور آنها پایان داد. اساس کار این دستگاه به این گونه است که با ایجاد فشار زیاد اب می تواند لایه های جذب شده بر روی یک محل را از بین برد، با توجه به میزان فشار اعمال شده تنوع وسیعی از مدل های کارواش صنعتی در بازار به فروش میرسد. اگرچه قدرتمند بودن یک واترجت صنعتی را می توان از روی ظاهر آن نیز مشاهده کرد اما یک کارواش صنعتی کوچک نیز می تواند فشار بالایی را تامین کرده و قدرت زیادی در انجام نظافت صنعتی و تخصصی داشته باشد.

نحوه انتخاب کارواش صنعتی مناسب

برای انتخاب مناسب ترین کارواش صنعتی کوچک در ابتدا باید محیط تحت نظافت، نوع آلودگی و جنس سطح مشخص شود. اطلاع از نوع موتور دستگاه، بیشترین و کمترین میزان فشار قابل ارائه از جانب دستگاه، بازه زمانی استفاده پیوسته از دستگاه همگی از عوامل مهم در انتخاب یک واترجت صنعتی مناسب است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: