کاربرد تجهیزات نظافتی در صنایع لاستیک و پلاستیک

23 تیر 1397

در صنایع لاستیک و پلاستیک سرعت بخشی به فرآیند ها و ایمنی خط تولید دارای اهمیت است. همچنین زیبایی و تمیزی سطح زمین به منظور افزایش بازدهی کار و بهداشتی شدن محیط مد نظر صاحبان این صنایع قرار دارد. برای حل مشکلات نظافتی صنایع لاستیک و پلاستیک، استفاده از دستگاه های نظافتی مکنده ، اسکرابر و سوییپر راهگشا خواهد بود.

 

بکارگیری مکنده صنعتی در صنایع لاستیک و پلاستیک

مکنده مرکزی انتقال موادمکنده انتقال مواد یکی از انواع مکنده هایی است که در صنایع لاستیک و پلاستیک کاربرد دارد. این دستگاه، راه حل بسیار خوب برای انتقال گرانول و مواد ریز به داخل ماشین آلات می باشد. مکنده انتقال مواد بهترین  راه برای افزایش تولید و خودکار کردن این فرآیند ها می باشد. همچنین استفاده از مکنده صنعتی در بخش های مختلف کارخانجات تولید لاستیک و پلاستیک به منظور جمع آوری ضایعات، ایمنی و تمیزی را برای محیط کار فراهم می آورد.

 

 

 

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع پلاستیک

در این بخش بطور جزئی تر به کاربرد های مکنده در صنایع پلاستیک پرداخته می شود. در این صنایع، تولید مواد پلاستیکی نیازمند سرعت بالا می باشد. در نتیجه از مکنده های انتقال مواد می توان برای انتقال گرانول به ماشین آلات در طی فرآیند های مختلف استفاده نمود. فرآیند ریخته گری تزریقی یکی از مهم ترین و پیچیده ترین فرآیند های انتقال پلیمر به حساب می آید. این فرآیند از گرد و غبار پلاستیکی شروع می شود و مکنده انتقال مواد، آن ها را به درون مخازن مربوطه منتقل می کند. افزایش سرعت فرآیند های تولید، کنترل بهتر بر روی فرآیند ها و کاهش دخالت دست از مزایای استفاده از مکنده انتقال مواد در این صنایع می باشد. برای بازیابی مواد و ضایعاتی که بر روی سطح باقی مانند نیز، می توان از جاروبرقی صنعتی استفاده نمود.

 

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع لاستیک

کاربرد مکنده در صنایع لاستیکدر فرآیند های تولید لاستیک، مکنده های صنعتی بطور روزانه برای بازیابی ضایعات ریخته شده بر روی سطح زمین قابل استفاده هستند. نظافت محیط کارخانه در پایان روز کاری، کاربرد دیگر این دستگاه در صنایع لاستیک می باشد. افزایش بهره وری، کاهش زمان نظافت، افزایش ایمنی و تمیزی و جلوگیری از انتشار گرد و غبار از مزایای این دستگاه ها هستند. تجهیز جاروبرقی های صنعتی مورد استفاده در این صنایع به قطعات و تجهیزات جانبی آنتی استاتیک سبب شده تا سطح ایمنی کار افزایش یابد. همچنین سیستم فیلتراسیون قدرتمند این دستگاه ها، انتشار مجدد گرد و غبار را به حداقل ممکن رسانده و موجب ارتقای سطح ایمنی محیط شده است.

 

استفاده از سوییپر و اسکرابر در صنایع لاستیک و پلاستیک

در صنایع لاستیک و پلاستیک به مانند هر صنعت دیگری، محیط کار و محوطه خط تولید یا بسته بندی محصولات نیازمند نظافت و شستشو است. سطح زمین در این محیط ها به دلایل مختلف آلوده شده و نظافت و شستشوی آن اهمیت پیدا می کند. در محیط هایی که وسعت زیادی دارند یا فضا برای عبور یک دستگاه نظافتی وجود دارد، استفاده از سویپر صنعتی برای جمع آوری آلودگی ها و اسکرابر صنعتی برای شستن کف ضرورت دارد. سوییپر صنعتی به کمک برس های جانبی و مرکزی، زباله ها و ضایعات موجود در محوطه بیرونی و بعضا داخلی را جمع آوری و مخزن منتقل می نماید. اسکرابر صنعتی نیز بوسیله برس های خود سطح جاروب شده را شستشو و سپس به کمک تی مکش خشک و تمیز می کند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: