نظافت هتل ( راهروهای طبقات )

2 بهمن 1396

هتل مکانی است که متشکل از چندین اتاق بوده و از امکانات اقامتی و رفاهی برخوردار است. جذب مسافران بیشتر به این مکان ها و همچنین جلب رضایت آنها نیاز به توجه ویژه ای دارد. از این جهت مدیران این مراکز باید به پارامترهای متفاوتی در مقوله توجه نمایند. یکی از موثرترین و مهم ترین این عوامل توجه به امر نظافت هتل می باشد که مداومت و کیفیت در این امر بسیار حائز اهمیت است. از طرفی شرایط هتل به گونه ای است که امر نظافت را در نظر ها دشوار می نماید. اما امروزه با بکارگیری طیف گسترده ای از تجهیزات مدرن نظافتی امور نظافت هتل با سهولت بالایی صورت می پذیرد.



راهروهای طبقات

نظافت هتل راهرو های هتل یکی از بخش های عمومی در این ساختمان ها می باشد که زیبایی و پاکیزگی این بخش حس خوبی را به مسافران القا می نماید. مسافران و سایر پرسنل هتل روزانه از این بخش ها تردد نموده و حجم بالایی از آلاینده ها را در این بخش ها به وجود می آورند. لزوم حفظ بهداشت و انجام نظافت منظم راهروهای هتل بر هیچ کس پوشیده نیست اما توجه به چند نکته کلیدی در نظافت راهروهای هتل ضرورت دارد. نظافت راهروهای هتل با حفظ سکوت و توجه به آرامش مسافران به نحو احسن صورت می پذیرد. کمپانی نیلفیسک دانمارک با توجه به این نکات طیف گسترده ای از تجهیزات نظافتی را متناسب با شرایط محیط طراحی نموده است. به منظور انجام نظافت هتل این کمپانی راهکارهای موثری را ارائه نموده است.

 

جاروبرقی صنعتی

نظافت هتل حجم بالایی از گرد و غبار در راهروهای هتل سطوح کف، دیوارها و وسایل موجود در راهرو همانند تابلوها را فرا می گیرد که از زیبایی کلی محیط در این بخش ها می کاهد. از طرفی گرد و غبار حالت ساینده دارند که با عبور افراد در این بخش ها به سطوح آسیب بسیاری وارد می شود. موکت از جمله کفپوش های مورد استفاده در هتل ها می باشد و معمولا سطوح کف راهرو در هتل ها را به کمک این کفپوش می پوشانند. گرد و غبار به سرعت در میان الیاف موکت نفوذ نموده و سبب تغییر رنگ آن می شوند. از طرفی وجود گرد و غبار در میان الیاف موکت منجر به پوسیدگی آن نیز می شود. به کمک یک دستگاه جاروبرقی با کیفیت می توان عملیات غبارروبی و نظافت را به انجام رساند. یکی از تجهیزات کارآمد جهت نظافت هتل جاروبرقی صنعتی می باشد که به دلیل برخورداری از توان نظافتی بالا از انتشار آلاینده ها در راهرو جلوگیری به عمل می آورد. علاوه بر این با تجهیز دستگاه به نازل های ارگونومیک امکان غبارروبی از انواع سطوح نیز فراهم شده است. سطح صدای پایین این تجهیزات سبب حفظ آرامش مسافران در زمان استراحت آنها می شود.


موکت شور

سطح موکت در راهروهای هتل گاهی در معرض آلاینده های تر قرار می گیرد و لکه هایی سطح موکت را فرامی گیرد که منجر به تغییر رنگ موکت می شود. حذف این لکه ها تنها با شستشوی موکت امکان پذیر می گردد اما در اینجا چگونگی شستشوی بهینه موکت مدنظر قرار می گیرد. استفاده از دستگاه موکت شوی مناسب ترین راهکار جهت شستشوی موکت در فضاهای وسیع می باشد. این دستگاه ها دارای برس های غلتکی شکل هستند که با حرکت مداوم آنها آلاینده ها از میان الیاف موکت به بیرون کشیده می شوند و به لایه های رویی و سطح موکت انتقال می یابند. در محیط هایی همانند راهروی هتل که حساسیت به آلودگی صوتی وجود دارد، به راحتی می توان از دستگاه موکت شور به منظور شستشوی موکت استفاده نمود و سطح صدای پایین این دستگاه ها هیچگونه مزاحمتی برای مسافران هتل به وجود نمی آورد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: