تجهیزات نظافتی مناسب اماکن آموزشی

7 فروردین 1398

 اماکن آموزشی به مدارس، موسسات آموزشی و دانشگاه ها و سایر مراکز آموزش عالی اطلاق می شود. به واسطه تردد بالا و فعالیت هایی که توسط محصلین و دانشجویان انجام می گیرد، انواع آلودگی ها از قبیل زباله های جامد و گرد و خاک بر روی کفپوش این مراکز ظاهر می گردد. توجه به بحث بهداشت محیط و پاکیزگی اماکن آموزشی به منظور کاهش خطرات و آسیب های فیزیکی و سلامت افراد باید مورد توجه مسئولین خدمات قرار گیرد. تجهیزات نظافتی مانند اسکرابر و جاروبرقی که مزایای به مراتب بیشتری نسبت به روش های دستی دارند، خطرات و آسیب ها را به نحو مطلوبی برطرف نموده اند.

انتخاب دستگاه های نظافتی برای اماکن آموزشی

اسکرابر صنعتی مراکز آموزشیدر اماکن آموزشی ایجاد محیطی ایمن و بهداشتی، سلامت افراد را تضمین می کند و به بهبود بازدهی افراد و مجموعه می انجامد. در این مراکز نظافت با دستگاه های مکانیزه بصورت منظم و زمانبندی شده قطعا نتایج مناسبی خواهد داشت. دستگاه های نظافتی اسکرابر و جاروبرقی برای استفاده در محیط های آموزشی بیشترین کاربرد ها را دارند. کاربر این دستگاه ها باید بتواند آنها را به راحتی در محیط جابجا کند، بدون آنکه مزاحمتی برای افراد ایجاد شود. همچنین برای بعضی سطوح استفاده از جاروبرقی به تنهایی یا با دستگاه های شستشو  مانند اسکرابر نیاز است و برای سطوحی که فرش و موکت دارند، دستگاه های تخصصی موکت شوی مد نظر می باشد. دستگاه های نظافتی مورد نیاز مراکز آموزشی بخصوص در سالن های مطالعه باید سطح صدای پایینی داشته باشند تا اختلالی در امور افراد ایجاد نشود. بنابراین باید در انتخاب دستگاه نظافتی مناسب دقت حاصل شود تا علاوه بر افزایش تمیزی و بازدهی، هدر رفت هزینه نیز به حساب می آید.

نظافت اماکن آموزشی با جاروبرقی

جاروبرقی صنعتیاستفاده از دستگاه جاروبرقی برای جمع آوری آلودگی ها در سالن ها، بخش های اداری، نمازخانه ها و آزمایشگاه ها کاربرد دارد. در این محیط ها از جاروبرقی صنعتی می توان برای جمع کردن آلودگی های خشک و مرطوب قبل از بکارگیری دستگاه اسکرابر بهره برد. در آزمایشگاه ها بکارگیری مواد آزمایشگاهی مختلف موجب آلوده شدن سطح زمین و میز ها شده و بر روی سطح سلامت و ایمنی افراد تاثیر می گذارد. استفاده از جاروبرقی صنعتی آب و خاک مجهز به فیلتر مناسب در این آزمایشگاه ها راهکار مناسبی برای حذف خطرات احتمالی و ایمن سازی محیط است. نمازخانه ها و بخش های اداری کوچک نیز برای نظافت از دستگاه جاروبرقی تجاری بهره می برند.

زمین شوی مراکز آموزشی

اسکرابر مراکز آموزشیزمین شوی یا کفشوی صنعتی دارای قابلیت شستشوی و خشک کردن همزمان انواع کفپوش ها هستند. این دستگاه در دو مدل دستی و خودرویی در این محیط ها قابل استفاده است که بسته به وسعت فضای مورد نظافت بکار می آید. اسکرابر ها در سالن و راهرو های دانشکده ها و مدارس، کتابخانه ها و سالن های مطالعه برای شستن سطح پس از نظافت اولیه مورد استفاده قرار می گیرند. کفشوی خودرویی بعلت برخورداری از موتور جلوبرنده و هدایت آسان، مساحت های وسیع تری را در مدت زمان کم و با کیفیت بالا شستشو می نماید. به همین دلیل در سالن های بزرگ در محوطه دانشگاه ها و دیگر مراکز آموزشی و همچنین سالن های ورزشی موجود استفاده از این نوع اسکرابر ها ترجیح داده می شود. البته اسکرابر خودرویی باید بتواند به راحتی در محیط حرکت کرده و در پایان یک مسیر به راحتی دور بزند. ورودی دانشکده ها، سالن های کوچک و دیگر بخش های کم وسعت بدون نیاز به این مدل ها و با استفاده از اسکرابر دستی نظافت می شوند. اسکرابر دستی دارای باتری مزاحمت کمتری در رفت و آمد ایجاد می کند اما دارای هزینه بالاتر و وزن بیشتر نسبت به کفشوی کابلی است. کاهش چشم گیر مصرف آب و مواد شوینده، کاهش هزینه نیروی انسانی و افزایش سرعت شستشو از مزایای بکارگیری اسکرابر ها در مراکز آموزشی است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: