استفاده از تجهیزات نظافتی در پارک ها و تفرجگاه ها

7 اردیبهشت 1398

مدیریت نظافت پارک ها و تفرجگاه ها از جمله وظایف مدیریت شهری است. برگ های ریخته شده بر روی سطح زمین و خاک پراکنده شده در محیط از قبیل آلودگی هایی هستند که در این مکان ها یافت می شوند. وسعت محوطه پارک و تردد افراد اجازه نظافت منظم و آسان را به وسیله ابزار های دستی نمی دهد. در نتیجه استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه مانند واترجت و سوییپر صنعتی برای افزایش سرعت و کیفیت نظافت و دستیابی به نتیجه مطلوب ضرورت دارد. در این مقاله دستگاه ها و تجهیزات نظافتی مناسب با تفرجگاه ها و مزایای استفاده از آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

سوییپر صنعتی و جاروب خیابانی

سوییپر صنعتیدستگاه سوییپر یا جاروی محوطه مخصوص جمع آوری آلودگی ها از روی سطح زمین می باشد. این آلودگی ها می توانند خاک، برگ درختان و دیگر آلودگی های ریز باشند. سوییپر دارای برس های نظافتی جانبی است که زباله ها را از اطراف جمع کرده و سپس بوسیله برس نظافتی مرکزی به داخل مخزن انتقال می دهد. تمیز بودن پارک ها و تفرجگاه ها قطعا برای خانواده هایی که روز تعطیل را در آنجا می گذرانند، جذاب و دلچسب خواهد بود. در واقع قدم زدن در یک محیط زیبا و تمیز احساس بهتری را نسبت به یک محیط پر از برگ درختان و خاک و آلودگی منتقل می نماید. با استفاده از سوییپر های صنعتی حرفه ای حفظ زیبایی و تمیزی این محوطه ها آسان خواهد بود. تجهیز دستگاه به یک برس کناری اضافی در جمع آوری آلودگی ها از اطراف و گوشه ها کمک بیشتری می کند. نسل دیگری از جاروی خیابانی علاوه بر برس های نظافتی، از یک لوله خرطومی برای مکش ذرات بهره برده است. این لوله خرطومی فرآیند نظافت در بخش هایی از پارک ها که دارای دسترسی دشوار هستند را امکان پذیر می سازد. این بخش ها شامل پشت نیمکت ها، اطراف سطل زباله ها و روی پله ها می شود.

مزایای تجهیزات نظافتی سوییپر برای پارک ها و تفرجگاه ها

سوییپر صنعتیتجهیزات نظافت صنعتی مانند سوییپر یا جاروی خیابانی در مدل های مختلف برای نظافت محوطه پارک ها و تفرجگاه ها استفاده می شوند. ویژگی مهم این دستگاه ها، چهار فصله بودن آنهاست که موجب می شود تا کاربر در تمامی طول سال از این جاروهای مکانیزه استفاده نماید. این جارو ها دارای قدرت مانور بالایی هستند و با سایز منسجم خود از فضاهای باریک عبور می نمایند. این جاروی خیابانی، تعمیر و نگهداری آسانی دارد و دستگاهی کاربر پسند و قابل اتکا می باشد.

 

واترجت صنعتی و مزایای استفاده از آن

واترجت صنعتیدر محوطه های بیرونی مانند پارک ها، بخش های تفریحی مانند تاب و سرسره تعبیه شده تا کودکان و دیگر افراد از آن ها استفاده کنند. این بخش های تفریحی در اثر قرار گرفتن در فضای باز دچار آلودگی شده و بایستی شستشوی شوند. با بکارگیری دستگاه واترجت صنعتی به راحتی می توان چنین آلودگی هایی را حذف نمود. واترجت از آب پر فشار برای از بین بردن آلودگی ها بهره می برد. آب پر فشار خارج شده از واترجت گل و لای و خاک بر جای مانده بر روی وسایل بازی را از بین می برد تا این وسایل بطور مناسب تر مهیای استفاده شوند. در صورت آلوده و کثیف بودن وسایل بازی، این آلودگی ها ممکن است به کودکان و نوجوانان انتقال یابد. برای بکارگیری واترجت بایستی به رعایت فاصله ایمنی و همچنین عدم پاشش آب به طور مستقیم به سمت افراد توجه شود. ضمن اینکه در انتخاب واترجت مناسب برای اینکار بایستی یک نازل مناسب نیز در نظر گرفته شود تا بتوان بصورت موثر آلودگی ها را بر طرف نمود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: