شستشو و نظافت سطوح شهر با استفاده از دستگاه ماژولار سوییپر اسکرابر

29 خرداد 1396

رسیدگی به امور شهری و مدیریت مسایل مربوط به آن با توسعه شهر نشینی و افزایش جمعیت ساکن در شهر ها پیچیده تر و دشوارتر گردیده است. افزایش جمعیت ساکن در شهر ها از یک سو و آلودگی های ناشی از محیط زیست مانند ریزش برگ درختان، نزولات جوی و فضولات پرندگان از سوی دیگر، اصلی ترین عوامل در آلودگی شهر ها می باشند. عدم نظافت جمع آوری آلاینده ها از سطوح خیابان و پیاده راه ها نه تنها جلوه های بصری محیط را کاهش می داده و موجب نارضایتی و خستگی روحی شهروندان می گردد، بلکه با ایجاد محیط مناسب برای رشد و تکثیر انواع میکروب ها، قارچ ها و عوامل بیماری زا، سطوح بهداشتی محیط را کاهش داده و موجبات بیماری ساکنین را فراهم می آورد. وسعت بالای سطوح شهری و حجم زیاد آلاینده ها از جمله عواملی می باشند که مانع از کارآمدی شیوه های سنتی و دستی در نظافت می گردد. از این رو بهترین گزینه برای تامین نیاز های نظافتی محیط استفاده از شیوه های نوین و تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه های ماژولار است که با استفاده از تجهیزات جانبی، قابل تبدیل به اسکرابر شهری یا سویپر (سوییپر) شهری می باشد.

 

آشنایی با دستگاه سوییپر کف شوی شهری

سوییپر اسکرابر شهریدستگاه سوییپر اسکرابر شهری دستگاهی مکانیزه و ماژولار برای شستشو و نظافت سطوح خیابان و پیاده راه ها می باشد که به واسطه تجهیز به برس ها یا نازل شستشو تبدیل به سوییپر یا اسکرابر می شود. به کار گیری این قبیل دستگاه ها در انجام عملیات های نظافتی در شهر ها، علاوه بر کاهش هزینه هاف موجب تسریع در فرایند نظافت نیز می گردد. تجهیز این دستگاه به نازل اسکرابر، تمامی آلودگی ها را شستشو داده و با مکش کامل آب آلوده ناشی از شستشو مانع از تجمع آنها در محیط می گردد. استفاده از موتور و مخزن سوییپر در این دستگاه، موجب افزایش قدرت مکش در حرکت رو به عقب و سهولت در نظافت گوشه ها گردیده است. این دستگاه عملکرد فوق العاده ایی در نظافت و شستشوی انواع کف پوش ها دارد. استفاده از فشار ثابت رو به پایین بر روی تی لاستیک نازل اسکرابر، موجب افزایش سطح تماس آن با پستی بلندی های سطوح و مکش کامل آلاینده ها می گردد.

 

ویژگی های دستگاه اسکرابر شهری

اسکرابر سوییپر شهریبه کار گیری شیوه های خلاقانه در مدیریت مصرف آب در این اسکرابر موجب کاهش قابل ملاحظه ایی در حجم آب مصرفی می گردد. روش عملکرد این سیستم به گونه ایی می باشد که با توقف دستگاه اسکرابر، پاشش آب بعد از گذشت ۱.۵ ثانیه به صورت اتوماتیک کاهش یافته و در صورت حرکت رو به عقب، پاشش آب به صورت اتوماتیک متوقف می گردد. این دستگاه به منظور کاهش در مصرف آب می تواند از مواد شوینده ملایم در شستشو استفاده نماید. استفاده از پوشش های محافظ در اطراف نازل شستشو از بخش های داخلی نازل در برابر برخورد ها و صدمات احتمالی محافظت می نماید. ارتفاع کم نازل اسکرابر در این دستگاه موجب افزایش میدان دید کاربر نسبت به محیط و حضور موانع گردیده و امکان شستشو و نظافت سطوح زیر نیمکت ها را نیز برای کاربر فراهم نموده است.

 

سوییپر اسکرابر شهریاز دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود.
پهنای شستشوی ۱.۴۳۰ میلی متری
قدرت مکش بالای دستگاه به واسطه استفاده از موتور مکنده و مخزن سوییپر، حتی در حرکت رو به عقب
حفظ فشار ثابت رو به پایین اعمال شده بر روی تی دستگاه با استفاده از سه چرخ
استفاده از فلپ لولایی در قسمت جلو به منظور کاهش ساییدگی و پارگی
امکان شستشوی سطوح شیب دار
قابلیت استفاده از مواد شوینده ملایم در شستشو
تجهیز به دو مخزن مجزا برای مواد شوینده به منظور استفاده از دو ماده شوینده متفاوت در عملیات شستشو
قابلیت شستشو بدون مکش به منظور ماندگاری بیشتر مواد شوینده بر روی سطوح
بدنه و اجزای مقاوم در برابر خوردگی
جداسازی راحت نازل شستشو و کاهش در فضای لازم برای نگهداری دستگاه
نگهداری آسان : تعویض برس ها و قطعات این دستگاه به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاص امکان پذیر می باشد.
استفاده از یک مخزن ثابت برای سوییپر و اسکرابر

 

لینک های مفید:

جاروب خیابانی : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: