واترجت صنعتی ابزار بی رقیب شستشوی عمیق و حرفه ای

8 اسفند 1397

دستگاه واترجت صنعتی یکی از بهترین و اثربخش ترین روش ها برای تمیز نمودن سطوح سخت می باشد و علاوه بر شستشوی عمیق بسترهای لازم را برای بازسازی و نوسازی یک سطح فراهم می آورد. در صنعت برخی از تجهیزات به دلیل داشتن آلودگی های شدید باید با استفاده از مواد شیمیایی قوی تمیز شوند که برای سلامت نیروهای انسانی زیان آور بوده و برای محیط زیست نیز بسیار مضر است؛ در حالی که شوینده های فشار قوی سازگار با محیط زیست هستند و ضایعات کربنی و سایر آلاینده ها را تولید نمی کنند. با توجه به قدرت بالای واترجت ها این دستگاه ها جایگزین قدرتمندی برای مواد شیمیایی سخت بوده و شستشویی به اصطلاح سبز به ارمغان می آورد.

شستشوی فشار قوی با واترجت صنعتی چه مزایایی دارد؟

دستگاه واترجت صنعتی بر پایه نیروی آب عمل می نماید و هنگام استفاده از آن نیازی به صرف انرژی فیزیکی فراوان از جانب کاربر و یا مصرف شوینده های قوی و خشن نخواهد بود. دیگر مزیت های برجسته واترجت صنعتی عبارت اند از:

 

سرعت عمل بالا

فشار بالای آب خارج شده از دستگاه واترجت صنعتی اجازه می دهد سطوح با سرعت بالا تمیز شوند و نسبت به سایر تکنیک های نظافت و شستشو مانند روش دستی یا استفاده از مواد شیمیایی، حذف آلودگی ها از یک سطح مشخص در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد. در واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی به دلیل بالا بودن حجم فعالیت های کاری و جلوگیری از توقف طولانی مدت ماشین آلات، سرعت عمل بالای روش انتخاب شده اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

 

 

سازگاری با محیط زیست

مواد شیمیایی و شوینده ها می توانند به اکو سیستم های محلی آسیب برسانند و اثرات مخرب زیست محیطی بر جای گذارند. واترجت صنعتی بدون نیاز به مصرف مواد شوینده و با بهره گیری از قدرت آب سطوح را شستشو داده و تمیز می گرداند. در صورت لزوم نیز امکان استفاده از مواد شوینده به همراه دستگاه واتر جت صنعتی وجود دارد.

 

 

 

 

کاهش هزینه ها

کاهش هزینه در هنگام کاربرد شوینده فشار قوی چه معنایی دارد؟ در کارخانه، محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و حتی تجاری فرآیند شستشو بخش مهمی از عملیات تعمیر و بازیابی تجهیزات صنعتی و آماده سازی سطوح می باشد. تمیز نمودن تجهیزات صنعتی، تاسیسات و قطعات مختلف سبب می شود طول عمر مفید آن ها افزایش یابد. حفظ و نگهداری درست تجهیزات گوناگون صنعتی و نیمه صنعتی از بروز خرابی های پی در پی جلوگیری نموده و نیاز به جایگزین کردن های مکرر را از میان بر می دارد. از همین رو با انتخاب واترجت صنعتی مناسب و متناسب با شرایط کاری، کارکرد تجهیزات و تاسیسات بهبود یافته و استهلاک کاهش می یابد.

 

 

 

کاربرد انواع واترجت صنعتی در مراکز صنعتی

واحدهای صنعتی مانند کارخانه های تولیدی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، کارگاه ها و … از جمله محیط هایی هستند که حجم انبوهی از آلاینده های صنعتی در آن ها تولید می شود. برای شستشوی بسیاری از سطوح آلوده در این مراکز دستگاه واترجت صنعتی کاربرد قابل توجهی دارد و یک عنصر مهم در جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از آلودگی و جرم است. شوینده های فشار قوی در مدل های متنوعی عرضه گردیده اند که متناسب با شرایط کاری مورد استفاده قرار می گیرند. کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز و شوینده های فشار قوی آب سرد و آب گرم. آب داغ اثربخشی بالایی در پاک کردن آلودگی ها دارد و برای شستشوی سطوح آغشته به آلودگی های چرب و روغنی واتر جت آب گرم باید استفاده گردد. شوینده فشار قوی برای شستشوی تاسیسات واحد صنعتی، قطعات تفکیک پذیر، ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات حمل و نقل و حتی محوطه، در و دیوار و هر سطحی که نسبت به آب مقاوم است، کاربرد عالی دارد.

 

 

لینک های مفید :

واترجت صنعتی : فهرستی از محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: