واتر جت دیزلی و بنزینی و مزایای آن ها در شستشوی سطوح

21 اسفند 1395

یکی از دستگاه های پر کاربرد برای شستشوی محیط های خانگی، صنعتی و تجاری، واتر جت می باشد. این دستگاه ها از یک پمپ قدرتمند برای پاشش پر فشار آب به سمت سطح استفاده می نماید. نازل آن نیز تعیین کننده نحوه پاشش بوده و تفنگی، وظیفه کنترل مقدار آب خروجی را دارد. منبع تغذیه واترجت می تواند از طریق جریان برق یا سوخت های فسیلی تامین شود. شوینده های فشار قوی الکتریکی معمولا برای محیط های با دسترسی مناسب به برق و نمونه های دیزلی یا بنزینی معمولا برای کاربرد هایی در شرایط سنگین صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

معرفی واترجت صنعتی دیزلی و بنزینی

واتر جت صنعتی دیزلواتر جت های دیزلی و بنزینی، از سوخت فسیلی استفاده می نمایند و دارای قدرت و توان بالایی در شستشوی سطوح می باشند. این دستگاه ها، از پمپ و موتور قدرتمندی بهره برده و در محیط های با دسترسی نامناسب به برق دارای ارجحیت اند. واتر جت دیزلی و بنزینی در فضاهای باز وسیع کاربردی بوده و بعد از چند بار استفاده، نیازمند سوخت گیری مجدد می باشند. آب نماها، پیاده رو ها و بسیاری از کاربرد های صنعتی، از جمله محیط هایی است که بوسیله این دستگاه نظافتی پرتابل قابل شستشو می باشند.

 

انواع واتر جت دیزلی و بنزینی

کارواش صنعتی دیزلیواترجت های دیزلی و بنزینی بر حسب دمای آب خروجی، به دو دسته واترجت آب سرد و آب گرم تقسیم می شوند. تفاوت اصلی این دستگاه ها با یکدیگر، وجود گرم کن در ساختار نمونه های آب گرم برای افزایش دمای آب می باشد. مدل های آب گرم، گریس و آلودگی های روغنی را با سرعت و کیفیت بهتری نسبت به دستگاه های آب سرد از بین می برند. اگر چه واترجت های آب گرم دیزلی قیمت بالاتری دارند اما در محیط های صنعتی یا وسیع، این کارواش های صنعتی در شستشوی آلودگی های عمیق عملکرد بهتری نسبت به دیگر مدل از خود نشان می دهند.

 

مزایای واتر جت دیزلی و بنزینی

واتر جت دیزلی و بنزینی دارای مزیت هایی نسبت به هم و نسبت به مدل های الکتریکی می باشند. واتر جت دیزلی در وهله اول از نظر اقتصادی نسبت به بنزینی بهتر است، چراکه این سوخت توانایی بالایی در تبدیل گرما به انرژی قابل استفاده دارد. همچنین واترجت دیزیل نسبت به نمونه های بنزینی بعد از مدت زمان استفاده بیشتری، نیازمند تعمیر می باشند. ضمنا کارواش صنعتی دیزل، گران تر، بزرگ تر و سنگین تر از کارواش صنعتی بنزینی می باشد.
واترجت صنعتیشوینده های فشار قوی دیزلی و بنزینی برای مصارف منظم تر و بیشتری در روز نسبت به نمونه های الکتریکی استفاده شده و دارای بازدهی بالایی می باشند. عدم نیاز به جریان برق نیز موجب شده تا بتوان از این دستگاه ها در محیط های وسیع و بدون محدودیت در همه نوع شرایط آب و هوایی استفاده نمود. البته محدودیت طول لنس در همه نوع کارواش صنعتی وجود دارد. طول عمر بالاتر و عدم نیاز به خرید تجهیزات جدید تا چند سال، خستگی کم تر کاربر و کاهش زمان شستشو بدلیل توان بالاتر از دیگر مزایای نمونه های دیزلی و بنزینی نسبت به مدل های الکتریکی می باشد. در صورتیکه این واتر جت ها بطور صحیح تعمیر و نگهداری شود، می توان بدون هیچ مشکلی بطور روزانه و طولانی مدت از آن ها استفاده نمود. از آنجاییکه لوازم جانبی چون نازل توربو یا برس چرخان، عملکرد به مراتب بهتری در یک دستگاه قدرتمند تر دارند، با استفاده از واترجت بنزین یا دیزل شستشوی سطح بهتر و سریع انجام می شود.

 

کاربرد های واترجت صنعتی دیزلی و بنزینی

کاربرد واترجت دیزلی در صنایعبرای انتخاب یک واترجت، شناسایی دقیق نیاز خود مورد توجه است. در کاربرد ها سنگین صنعتی و در محیط های وسیع معمولا واتر جت های دیزلی و بنزینی استفاده می شوند. محیط های کشاورزی، ساختمان سازی و مکان های با دسترسی دشوار به منبع برق نیز برای شستشوی محیط خود و سطح تجهیزات به کارواش صنعتی دیزلی یا بنزینی نیازمندند. این دستگاه ها با توجه به کاربردی که در محیط های وسیع دارند، از چرخ های بزرگ و مقاومی بهره برده تا به راحتی در محیط جابجا شوند. در صورت عدم دسترسی به منبع آب نیز، کارواش های صنعتی می توانند آب را با قدرت بالا از یک رودخانه، چاه یا مخزن مکش و استفاده نمایند.



لینک های مفید:

واترجت صنعتی : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: