تفاوت اسکرابر دستی و سرنشین دار

2 خرداد 1399

دستگاه اسکرابر یک دستگاه مکانیزه نظافتی می باشد که عملکرد آنرا احتمالا در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها، پایانه های مسافرتی و حتی زیارتگاه ها دیده اید. این دستگاه در دو نوع دستی و سرنشین دار تولید می شود که هر یک از آنها کاربرد خاص خود را دارد. تفاوت اسکرابر دستی و سرنشین دار  دقیقاً آن چیزی است که عملکرد، کاربرد و کارایی آنها را متمایز می کند. در اینجا قصد داریم به معرفی هر یک آنها و تفاوت اسکرابر دستی و سرنشین دار بپردازیم.

دستگاه اسکرابر دستی چیست و چه ویژگی هایی دارد

تفاوت اسکرابر دستی و سرنشین داردستگاه نظافتی اسکرابر دستی به صورت دستی و توسط کاربر هدایت می شود. این دستگاه می تواند به شما در افزایش میزان بهره وری، افزایش میزان تمیزی و زیبایی محیط و کاهش مصرف آب کمک کند. اسکرابر دستی به گونه ای طراحی می شود که کف را به خوبی تمیز کند و تعمیر و نگهداری آن به صرفه باشد. ویژگی های این دستگاه  شامل عمل مکش آب، تی دو لبه می باشد. علاوه بر این اکثر دستگاه های اسکرابر دستی از یک دسته ایمنی توقف ٫ شروع فرآیند بهره می برند و تعمیر و نگهداری آنها آسان است. ناگفته نماند این دستگاه سر و صدای کمی دارد و هدایت آن نیز از پشت آن و به کمک کاربر انجام می شود.

تامین منبع تغذیه این دستگاه بعضا با استفاده از جریان مستقیم برق و در برخی دستگاه ها با استفاده از باتری انجام می شود. دسته ایمنی دستگاه برای روشن و خاموش کردن آن بصورت لحظه ای است. قابلیت انعطاف پذیری به لطف دسته دو طرفه و فشار کف که به شما این امکان را می دهد، از دستگاه در هر جهت استفاده شود. این دستگاه برای استفاده در تمام سطوح مانند کف طراحی شده است که مناسب شستشوی سطوحی مانند کاشی، سرامیک، سنگ، مرمر، سنگ فرش و اپوکسی می باشد.

دستگاه اسکرابر سرنشین دار چیست و چه ویژگی هایی دارد

کف شوی یا اسکرابر سرنشین دار مناسب شستشوی سطوح کف در انواع سالن ها و محیط های بزرگ است. علاوه بر شستن و خشک کردن سطوح کف، اسکرابر سرنشین دار باعث تمیزی فوق العاده و زیبا تر شدن کف می شود. این دستگاه اغلب دارای باتری است و برای شستشوی سطوح کف در اماکن عمومی با مساحت زیاد استفاده می شود. اسکرابر صنعتی مانند یک خودرو هدایت می شود و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. بدنه، موتور و تمام لوازم جانبی، کلیت ماجرای این اسکرابر را تشکیل می دهد. کیفیت، دوام و عملکرد اسکرابر سرنشین دار با اسکرابر های دستی قابل مقایسه نیست. بدنه آنها مقاوم و بادوام در برابر ضربات احتمالی در حین کار ساخته می شود. دستگاه های اسکرابر سرنشین دار می توانند در محیط های وسیع، کارخانجات بزرگ، اماکن عمومی، انبارهای بزرگ، پارکینگ ها و مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار گیرند. از ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطح بهداشت و پاکیزگی سطح بالا و بهبود یافته
  • بهره گیری از باتری که حداکثر می تواند تا ۴ ساعت شارژدهی نماید.
  • سیستم فرمان و کسنول دارای کلید های کنترلی
  • راندمان بالا و عملکرد سریع
  • صندلی راحتی برای جابجایی کاربر و متناسب با ارگونومی بدن
  • این دستگاه برابر است با بیش از یک اسکرابر دستی

تفاوت اسکرابر دستی و  سرنشین دار در چیست؟

اسکرابر سرنشین دار مناسب مراکز خرید و فروشگاه هااسکرابر های سرنشین دار به کاربر اجازه می دهد تا روی صندلی دستگاه بنشیند. آنها کمترین میزان خستگی را برای کاربر به دنبال دارند و بیشترین بهره وری و کارایی را در فرآیند نظافت محیط های وسیع دارند. اسکرابر های بزرگتر مجهز به مخازن آب تمیز و کثیف بزرگتر نیز هستند. هر چقدر مخزن آب بزرگتر باشد، مواد شوینده بیشتری را می توانید در داخل دستگاه داشته باشد. در نتیجه دیگر مجبور نمی شوید دستگاه را متوقف کرده و آن را خالی کنید و در مدت زمان کمتری بهترین کارایی را خواهید داشت. اسکرابر های سرنشین دار در مناطقی که مجبور به حرکت در اطراف موانعی مانند میز، مبلمان، تجهیزات و غیره هستند، به اندازه کافی کارآمد نخواهند بود، در عین حال اسکرابر های دستی در چنین مواقعی می توانند موثرتر عمل کنند. بنابراین در کلیت تفاوت اسکرابر دستی و سرنشین دار می توان گفت که هر یک از آنها متناسب با محیط، ابعاد و ظرفیت آنها انتخاب می شوند. علاوه بر این شما باید آنها را بر اساس متراژ ساختمان و محدودیت های محیطی انتخاب کنید.

موارد کاربرد هر دو دستگاه اسکرابر دستی و سرنشین دار

بهترین اسکرابر برای مجموعه شما با توجه به مساحت محیط، موانع و محدودیت های موجود و سرمایه در نظر گرفته خواهد شد. معمولاً اسکرابر های دستی دارای پهنای نظافتی ۳۵ تا ۶۶ میلیمتر هستند  که در تمیز کردن محیط های با وسعت کم موثر هستند. آنها در مناطق كوچك و پر ازدحام از قبيل ورودي ها، دفاتر، مراکز آموزشی  و سرویس های بهداشتی به دلیل سبك وزن بودن مؤثرتر عمل می کنند. در عین حال دستگاه اسکرابر سرنشین دار با توجه به ابعاد و طراحی آن؛ مناسب مکان های بزرگ و با مساحت بالا می باشد. چرا که کاربر آن به سختی می تواند چنین محیطی را با اسکرابر دستی تمیز می کند. کاربرد آن را بیشتر می توان در مدت زمان تمیز کردن و صرفه جویی در زمان دید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: