بکارگیری کارواش خانگی و حمایت از محیط زیست

27 فروردین 1397

با پیشرفت علم و تکنولوژی تجهیزات نظافتی سنتی و دستی خانگی مورد استفاده در منزل نیز جای خود را به ابزار کارآمد مدرن نظافت خانگی دادند. تجهیزات مدرن نظافت خانگی نیز به دلیل برخورداری از قابلیت های منحصر به فرد و توان نظافتی بالا، رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده و این افراد استفاده از این تجهیزات را به منظور انجام امور نظافتی خود ترجیح می دهند. یکی از پر کاربردترین تجهیزات مدرن نظافتی دستگاه های کارواش خانگی می باشند. با استفاده از این تجهیزات می توان فرآیند شستشوی سطوح را با مصرف حداقلی آب به انجام رساند و از هدر رفت آب، مایه حیات که امروزه به میزان چشم گیری در سطح زمین کاهش یافته است، جلوگیری به عمل می آورد. از طرفی توان مطلوب نظافتی دستگاه های کارواش خانگی موجب انجام فرآیند نظافت را بی نیاز از مواد شوینده نموده است. بنابراین با استفاده از این تجهیزات، آسیب به چرخه های زیست محیطی نیز به حداقل میزان کاهش می یابد.


بهینه سازی فرآیند شستشوی با کارواش خانگی

کارواش خانگیایجاد آلودگی ها در محیط منزل اجتناب ناپذیر است، از طرفی وجود آنها به شدت سلامت انسان ها را به خطر می اندازد. در نتیجه انسانها همواره در صدد کشف مناسب ترین راهکار نظافتی در محیط زندگی خود می باشند. به کمک دستگاه های کارواش خانگی می توان عملیات نظافت و شستشوی سطوح را در منزل در بالاترین سطح کیفی ممکن به انجام رساند. برترین مزیت دستگاه های کارواش خانگی در مقایسه با شیوه های سنتی نظافتی مصرف بهینه آب می باشد البته در کنار آن عمیق ترین آلودگی ها نیز از سطوح به کمک آب فشار قوی قابل حذف می باشند. این ابزار نظافتی علاوه بر حفظ بهداشت محیط زندگی کاملا دوستدار محیط زیست نیز طراحی شده است در ادامه به بررسی این عامل می پردازیم.

 

 

حفظ فضای سبز محوطه منزل

کارواش خانگیاغلب افراد به منظور زیبا سازی محوطه بیرونی منزل خود از گیاهان استفاده می کنند. نگهداری از فضای سبز در محوطه منزل امری لذت بخش بوده و با بکارگیری چند راهکار ساده این امر در بهترین حالت ممکن صورت می پذیرد. به عنوان مثال ازآنجا که واترجت خانگی عملیات شستوی ماشین آلات و تجهیزات باغبانی را نیز با مصرف کمترین میزان آب به انجام می رساند، می توان این وسایل را به گونه ای به سمت فضای سبز هدایت نموده تا آب ناشی از شستشوی، به خاک گیاهان در فضای سبز منزل شما جذب شود. در این صورت به سادگی آب به منابع و سفره های زیر زمینی بازگردانده می شود.

 

 

 

عدم نیاز به مواد شوینده

کاراواش خانگی مواد شوینده به دلیل داشتن نیترات فراوان به شدت برای سلامت گیاهان و چرخه های زیست جانوری مضر می باشند. اما امروزه به دلیل برخورداری از قدرت پاک کنندگی این مواد و توان بالقوه آنها در حذف لایه های سخت آلودگی، افراد این مواد را در فرآیند شستشوی خانگی بسیرا مورد استفاده قرار می دهند. حال آنکه دستگاه کارواش دستی خانگی به گونه طراحی شده است تنها با استفاده از آب پر فشار سخت ترین آلودگی ها را از سطوح حذف می نماید.

 

 

 

استفاده از آب ساکن و بلا استفاده

کارواش خانگی گاهی اوقات آب ساکن و بلا استفاده ای در مخازن باقی می ماند که از طرفی نمی توان از این آب جهت آشامیدن استفاده نمود. همچنین تخلیه مخزن نیز دشوار بوده و امکان هدر رفت این آب وجود دارد. برخی از انواع کارواش خانگی به گونه ای طراحی شده اند که امکان استفاده از آب راکد آنها وجود داشته و با قرار دادن ورودی آب دستگاه درون این مخازن می توان به راحتی از این آب ها در فرآیند نظافت خانگی استفاده نمود.

 

 

 

حفظ آب های زیر زمینی

کارواش خانگیحفاظت از حوزه های آبخیز و اکوسیستم های گیاهی و جانوری از جمله وظایف تمامی شهروندان می باشد. از طرفی درصدی از آب مورد نیاز افراد برای مصارف خانگی از این حوزه ها می باشد و اغلب افراد آب این منابع را به مصارف متفاوتی می رسانند. به کمک دستگاه های کارواش خانگی از مصرف بی رویه آب جلوگیری به عمل آمده است. در نتیجه می توان از منابع آب زیر زمینی را نیز با مصرف بهینه آب حفاظت نمود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
  1. Pingback: واترجت خانگی و موارد استفاده و مزیت های استفاده از آن در محیط خانه

نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: