راهکارهای موثر جهت افزایش طول عمر اسکرابر

14 اسفند 1396

دستگاه زمین شوی صنعتی یا اسکرابر فرآیند شستشوی و خشک نمودن سطوح کف را به صورت کاملا مکانیزه امکان پذیر نموده است و از این رو امروزه از این دستگاه کاربردی در بسیاری از محیط های صنعتی، تجاری، اداری به منظور بهینه سازی شستشوی و نظافت سطوح کف استفاده می شود. بهره مندی از این دستگاه نظافت صنعتی موجب ارتقای سطح کیفی نظافت گردیده است. وجود سیستم های هوشمند برس زنی، مکش، مخازن آب تمیز و کثیف، تی دستگاه همگی در دستیابی به بازده بهینه دستگاه نقش چشم گیری دارند. در صورت نگهداری صحیح و بازبینی هر یک از این بخش ها، طول عمر دستگاه افزایش یافته و از هزینه های تعمیر و بعضا تعویض دستگاه جلوگیری به عمل می آید.

 

مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه اسکرابر

اسکرابراسکرابر صنعتی یک ابزار نظافتی کاربر پسند بوده و افراد با استفاده از این دستگاه فرآیند شستشوی و حتی ضد عفونی سطوح کف در فضاهای وسیع را به انجام می رسانند. کاربر موظف است قبل از هر گونه اقدامی ابتدا دفترچه راهنمای دستگاه اسکرابر را با دقت مطالعه نموده و از اصول اولیه کار با دستگاه زمین شوی صنعتی مطلع گردد. در این دفترچه اصول کار با دستگاه توضیح داده می شود که با رعایت این اصول از آسیب به دستگاه و کاربر جلوگیری به عمل می آید.

 

 

 

بازبینی منظم برس های دستگاه

اسکرابربرس دستگاه اسکرابر با حرکت دورانی و مداوم امکان جداسازی آلاینده های سخت از کفپوش را فراهم می آورد و انواع برس های نرم و زبر مطابق با جنس کفپوش در دستگاه اسکرابر استفاده می شود. برس در دستگاه اسکرابر همانند یک آهنربا عمل می نماید که حتی ذرات ریز گرد و غبار را نیز به خود جذب نموده و سطح زمین را به دور از هر گونه آلودگی حفظ می نماید. گاهی آلاینده ها بر سطح برس باقی مانده و عملکرد آن را مختل می نمایند. از این رو به منظور دستیابی به عملکرد مناسب برس در دستگاه اسکرابر صنعتی کاربر می بایست پس از هر بار استفاده از دستگاه برس را جدا نموده و زباله های به دام افتاده در میان الیاف برس را جدا نموده و برس را به خوبی نظافت نماید. با این کار، در دفعات بعدی استفاده از دستگاه، عملکرد زمین شوی صنعتی ارتقا یافته و با این روند طول عمر برس نیز افزایش می یابد.

 

شارژ متناسب باتری

اسکرابردستگاه های اسکرابر از لحاظ نوع منبع تغذیه در دو نوع برقی و باتری دار می باشند. باتری در دستگاه اسکرابر از جنس ژل بوده و این نوع از باتری ها کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کنند. کاربر تنها با شارژ مناسب باتری از آسیب به آن جلوگیری به عمل می آورد. همچنین کاربر موظف است شرایط محیطی را در هنگام شارژ باتری در نظر گرفته و در حالت مطلوب اقدام به شارژ باتری نماید. وجود رطوبت در محیط، دمای پایین تر از ۳۰ درجه سانتیگراد و گرد و خاک زیاد شرایط نامناسبی را برای شارژ باتری ایجاد می نماید. مناسب ترین زمان جهت شارژ باتری، تخلیه کامل باتری می باشد.

 

 

بکارگیری مواد شوینده تخصصی

اسکرابرکاربر می تواند با استفاده از مواد شوینده تخصصی و مناسب عملکرد بهینه دستگاه را به ارمغان آورده و تمامی آلاینده های سخت به وجود آمده بر سطح کفپوش را نیز با بکارگیری مطلوب این مواد، حذف نموده و سطحی عاری از هر گونه لکه را به ارمغان آورد. کاربر می بایست در هنگام بکارگیری مواد شوینده در دستگاه کف شوی به نوع و ساختار آنها توجه ویژه داشته باشد. زیرا در صورت استفاده از مواد شوینده نامرغوب با نسبت نامعقول، کف تولیدی درون مخزن دستگاه بیش از حد شده و امکان نفوذ کف به موتور دستگاه نیز به وجود می آید.

 

 

 

تخلیه مخزن آب کثیف

اسکرابرپس از هر بار نظافت و شستشوی سطوح کف توسط دستگاه اسکرابر همواره حجم قابل توجهی از آلاینده ها به صورت محلول در آب درآمده و به مخزن آب کثیف منتقل می شوند. در صورت باقی ماندن این آب درون مخزن دستگاه در طولانی مدت آسیب بسیاری به مخزن وارد می شود. از این جهت کاربر می تواند با تخلیه مخزن آب کثیف از آسیب به دستگاه جلوگیری به عمل آورد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: