بررسی ویژگی ها و مزایای یک دستگاه اسکرابر سرنشین دار

28 اسفند 1396

انواع تجهیزات مکانیزه صنعتی به منظور سهولت در امر نظافت در بسیاری از محیط های وسیع صنعتی، تجاری، اداری، مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از کارآمدترین این تجهیزات دستگاه اسکرابر می باشد. اسکرابر از لحاظ شیوه هدایت در دو نوع دستی و سرنشین دار موجود بوده و در ابعاد گوناگون عرضه می گردد. طراحی مدرن و خلاقانه این تجهیزات امکان شستشوی و خشک نمودن همزمان سطوح هموار کف را به ارمغان آورده است که با انواع شرایط محیطی نیز مطابقت دارد. اسکرابر سرنشین دار یا خودرویی یکی از انواع پرکاربرد این تجهیزات به شمار می رود که بکارگیری این دستگاه در فرآیند نظافت مزایای ارزنده ای را به همراه دارد. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مزایای دستگاه اسکرابر سرنشین دار می پردازیم.



منبع تغذیه اسکرابر سرنشین دار

منبع تغذیه دستگاه های زمین شوی صنعتی یا اسکرابر باتری می باشد. باتری های اسکرابر از نوع ژلی بوده که هزینه نگهداری از آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد. در ساختار این باتری ها به جای اسید از ماده ای ژله ای مانند استفاده شده است. با هر بار شارژ باتری دستگاه در حدود ۴ ساعت بدون وقفه قادر به انجام عملیات شستشوی سطوح کف می باشد. وجود باتری در این دستگاه قدرت مانور فرد در انجام فرآیند نظافت را افزایش بخشیده است.

 

 

ساختار مکانیکی اسکرابر خودرویی

در طراحی و ساخت انواع دستگاه های اسکرابر خودرویی از سیستم های مکانیکی بکار رفته است اما قطعات الکتریکی دستگاه چندان پیچیده نمی باشد. این موضوع سبب کاهش میزان خرابی سیستم های داخلی دستگاه اسکرابر خودرویی شده و تا حد چشم گیری از هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه کاسته است. وجود این سیستم های مکانیکی در ساختار دستگاه اسکرابر سرنشین دار موجب مقاومت بالای دستگاه شده است. بنابراین از این دستگاه کارآمد نظافت صنعتی در بسیاری از محیط های سنگین کار صنعتی نیز می توان استفاده نمود.

 

 

اثر بخشی و کارایی بهینه اسکرابر سرنشین دار

دستگاه های زمین شوی صنعتی سرنشین دار نسبت به انواع دستی از ابعاد بزرگتری برخوردارند که این عامل متاثر از وجود مخازن بزرگ این دستگاه و به طبع پهنای نظافتی وسیع تر دستگاه می باشد. این فاکتورها موجب افزایش سرعت در نظافت شده و بازده عملیاتی دستگاه را به ارمغان آورده است. در صورت بکارگیری این دستگاه در انجام نظافت در محیط های وسیع مدت زمان این فرآیند به میزان چشم گیری کاهش خواهد یافت. در کل اگر که شرایط محیط با انواع دستگاه های اسکرابر سرنشین دار قابلیت تطابق داشته باشد استفاده از این مدل دستگاه ها گزینه مناسب تری نسبت به انواع شیوه های نظافتی دستی و سنتی بوده و از لحاظ اقتصادی بسیر مقرون به صرفه می باشد.

 

 

سازگاری بالای اسکرابر سرنشین دار با محیط زیست

در صورت استفاده از انواع اسکرابر در انجام فرآیند نظافت حجم اندکی از آب به منظور شستشوی سطوح هموار کف مورد بکار گرفته می شود. از این رو بر خلاف شیوه های ناکارآمد نظافت سنتی به منظور بهینه سازی در نظافت سطوح نیاز به مصرف آب زیاد ندارد. تنها با یکبار پر نمودن مخزن آب تمیز دستگاه سطح مقطع وسیعی از کفپوش قابل شستشوی و نظافت می باشد. فعالیت و ساز و کار دستگاه های اسکرابر سرنشین دار بر پایه استفاده از نیروی مکانیکی می باشد که در این صورت در روند فعالیت دستگاه هیچ گونه آلودگی زیستی در محیط منتشر نخواهد شد و عدم بکارگیری سوخت فسیلی در ساز و کار دستگاه امکان نظافتی کاملا سازگار با محیط زیست را فراهم آورده است.

 

 

سهولت کاربری و طراحی جمع و جور

همانطور که اشاره شد انواع اسکرابر سرنشین دار از ابعاد بزرگتری نسبت به انواع دستی برخوردارند اما این عامل از قدرت مانور دستگاه نمی کاهد. طراحی و ساختار این دستگاه به گونه ای است که کاربر به راحتی با استفاده از آن می تواند سطوح کف را در مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به هیچ گونه آموزش آکادمیک به انجام رسانده و تمامی بخش ها اعم از کناره ها را نیز با کیفیت مطلوبی مورد نظافت قرار دهد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: