معرفی خصوصیات و تجهیزات دستگاه های واترجت صنعتی با کیفیت

11 فروردین 1397

نظافت و شستشوی سطوح از جمله اموری است که به منظور حفظ زیبایی و بهداشت محیط های مختلف ضرورت دارد. دستگاه واترجت صنعتی قابل حمل یکی از دستگاه های نظافتی می باشد که برای شستشوی انواع سطوح و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه، به واسطه یک پمپ فشار قوی، آب را با فشار سطوح پاشش می کند تا آلودگی های آن ها از بین برود. در این مقاله خصوصیات، کاربرد ها و تجهیزات جانبی مخصوص واترجت های قابل حمل معرفی می شود.

 

دسته بندی واتر جت صنعتی

واترجت ها از نظر دمای آب خروجی به دو دسته کلی واتر جت آب گرم و سرد تقسیم می گردند. نمونه های آب سرد برای کاربرد های عمومی مثل شستشوی حیاط یا خودرو و مدل های آب گرم برای از بین بردن آلودگی های عمیق و میکروب زدایی قابل استفاده هستند.

 

خصوصیات دستگاه واترجت صنعتی

واترجت های صنعتی با کیفیت باید دارای خصوصیات زیر باشند.

 

سامانه گرم کن با بازدهی بالا

گرم کن واترجتواترجت های آب گرم برای گرم کردن آب از یک سامانه آب گرم در داخل خود بهره می برند. شرکت Nilfisk اولین تامین کننده دستگاه واترجت است که توانسته گرم کن های با بازدهی بالا را در ساختار محصولات خود قرار دهد. سیستم کویل مغناطیسی این سامانه ها با کم ترین هزینه، آب خروجی با دمای بالا را تامین می نماید. در نتیجه هم سوخت مصرفی کم تر می شود و هم دمای بالای آب زمان شستشو را کاهش می دهد.

 

 

 

نگهداری و تعمیر آسان

نگهداری صحیح از واتر جت، بهره وری و قابل اطمینان بودن دستگاه را تضمین می نماید. واترجت های ساخت شرکت نیلفیسک دارای ساختار ویژه ای بوده به گونه ای که کاربر یا نیروی متخصص به راحتی می تواند کابین آن را باز کند و به بخش های مختلف دسترسی پیدا کند. این طراحی مکانیکی نه تنها در هزینه های کاربر صرفه جویی می نماید بلکه بر روی سلامت و رفاه کاربر تمرکز دارد.

 

پمپ های با دوام

موتور واترجتکیفیت بالای مواد سازنده پمپ و المان های همراه آن، در کنار استفاده از موادی که در اثر تماس با آب دچار خوردگی نمی شوند، طول عمر آن را افزایش می دهد. در نتیجه نیازی به تعویض پمپ یا تعمیر آن در بازه های زمانی کوتاه مدت نخواهد بود.

 

 

 

 

موتور های با بازدهی بالا

موتور دستگاه واترجت بایستی دارای بازدهی بالا و تعمیر و نگهداری آسانی باشد. این ویژگی ها از هدر رفت انرژی در حین استفاده جلوگیری می نماید. موتور واترجت های ساخت شرکت نیلفیسک، علاوه بر چنین ویژگی هایی دارای سیستم توقف هم هستند. این سیستم ها، در زمانیکه استفاده از دستگاه متوقف شده است، موتور خاموش می شود.

 

تجهیزات جانبی واتر جت

دستگاه های واترجت همراه با تجهیزات جانبی مختلفی عرضه می شوند :

زمین شوی دوار واترجت۱- شلنگ های فشار قوی در قطر ها و طول های مختلف

۲-فیلتر ، قرقره شلنگ جمع کن و پمپ

۳-تفنگی های ارگونومیک و کاربر پسند

۴-لنس های انعطاف پذیر و کاربردی مانند لنس انحنا دار و لنس زیرشویی

۵-نازل شستشو مانند نازل تیغه ای در زوایای مختلف ۱۵ تا ۶۰ درجه، نازل دوار و نازل زمین شوی

 

 

کاربرد های کارواش فشار قوی

واترجت صنعتیکاربرد های مهم دستگاه واترجت عبارتند از :

۱-کاربرد های خاص : باز کردن لوله – تخلیه آب مخزن و استخر – حذف مواد رنگی ساینده از چوب یا بتن – حذف خوردگی از شیشه و فلز

۲-شستشوی سطوح: شستن دیوار ها، سطوح کف و تجهیزات با تجهیزات جانبی مانند زمین شوی دوار

۳-شستن وسایل نقلیه : تمیز کردن شیشه ، بدنه و بخش های با دسترسی دشوار خودرو سواری، موتور، دوچرخه و وسایل نقلیه سنگین با استفاده از نازل های مناسب، برس شستشو، نازل فوم پاش، برس های رینگ شوی و انواع لنس ها مانند لنس زیرشویی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: