عملکرد یک دستگاه کف شوی سالن تولید چگونه است؟

6 خرداد 1399
کف شوی سالن تولید به عنوان یک دستگاه مناسب و ایده آل در نظافت صنعتی در صنایع، کارخانه ها، کارگاه ها و سایر بخش های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته جایگاه ویژه ای در میان صنایع محتلف بار کند. همچنین سیستم جمع آوری آب دستگاه به شما این اطمینان را می دهد که کف سالن تقریباً سریع خشک شده و بی خطر خواهد بود. فایده این امر این است که باکتری ها و آلاینده های موجود در سطح و کف به درستی جمع آوری شده و از بین می روند. یک دستگاه کف شوی سالن تولید به صورت اصولی در تمیز کردن سالن تولید موثر است. برس این دستگاه در قسمت جلویی تعبیه شده و سیستم جمع آوری آب همزمان با شستش، عمل مکش آب های آلوده باقی مانده بر روی سطوح را انجام می دهد. در داخل دستگاه دو مخزن قرار دارد که یک مخزن برای آب تمیز و دیگری برای پساب حاصل از شستشو است.

پارامتر های مهم در کفشوی صنعتی

در کف شوی سالن تولید، محلول تمیز کننده توسط نازل بر روی برس پاشش شده و با شروع حرکب برس عملیات شستشو آغاز می گردد. سپس آب آلوده سیستم مکش کفشوی جمع آوری شده به درون مخزن آب کثیف پمپ می شود. با این وجود تعدادی متغیر مهم در این فرایند وجود دارد;

  • – سرعت دستگاه
  • – سرعت چرخش برس و فشار اعمال شده از جانب برس به سطح،
  • – میزان آب و ماده شوینده پاشش شده در هر بار

استفاده از دستگاه کفشوی صنعتی به منظور شستشو و نظافت سالن های تولیدی در صنایع مختلف امروزه بسیار رایج شده است، با این حال با داشتن دانش کافی در زمینه نحوه کارکرد ویژگی ها و انواع اسکرابر اعم از اسکرابر باتری دار و کابل دار، دستی و سرنشین دار می توان استفاده بهینه تری از دستگاه داشت.

اهمیت استفاده از کف شوی سالن تولید

سالن های تولیدی باید به طور مرتب و مستر مورد قرار بگیرند. این محیط ها به دلیل نوع موادی که به کار می گیرند و سرو کار داشتن با افراد مختلف، شدیداً مستعد پذیرش انواع باکتری ها و آلودگی ها هستند. بنابراین باید به صورت دوره ای و مرتب پاکسازی شوند. علاوه بر سلامتی افراد، کیفیت محصول ارائه شده به بازار نیز با پاکسازی محیط سالن تولید مرتبط است. اگر شما یک سالن تولید تمیز و عاری از هرگونه تراشه و کثیفی نداشته باشید، قطعا یک بسته بندی مرتب و خوب را روانه بازار نخواهید کرد. ظاهر محصولی که شما تولید می کند، ابتدایی ترین چیزی است که مشتری از محصول شما می بیند، بنابراین داشتن محصول ایده آل و منحصر به فرد به میزان تمیزی محیط سالن تولید شما مرتبط می باشد. شما با تهیه یک کف شوی سالن تولید می توانید به صورت مکانیزه استانداردهای لازم برای رعایت بهداشت محیط را اعمال کنید.

اهمیت کف شوی سالن تولید

اهمیت کف شوی سالن تولید

کاربردهای ویژه کف شوی در سالن تولید

هنگام تمیز کردن سوپر مارکت ها، نمایشگاه های اتومبیل، خانه سالمندان و بیمارستان ها، تأسیسات تولیدی در صنایع غذایی، تأسیسات بزرگ لجستیک، سالن های تولیدی یا کف صنایع، انواع مدل های اسکرابر سالن می تواند عمیلیات پاکسازی را به صورت موثری انجام دهند. دستگاه اسکرابر صنعتی برای تمیز کردن مساحت های بیش از ۹۰۰۰ متر مربع در ساعت مناسب می باشد. به دلیل طراحی ارگونومیک این دستگاه ها، امکان حمل راحت و کارکرد آسان تر آنها در محوطه کاری فراهم شده است. کارآمدترین ماشین های کف شوی، با تجهیز به یک سیستم مکنده قوی می توانند سطح کف را خشک و تمیز کرده به شیوه ای که تقریباً بلافاصله پس از شستشو می توانید روی آن قدم بزنید و این بدان معنا است که مدت زمان اضافه تری را صرف خشک کردن نخواهید کرد و سایر کارمندان می توانند کارهای خود را در همان منطقه ادامه دهند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: