شستشوی سالن ورزشی با استفاده از دستگاه اسکرابر

13 خرداد 1398

سالن های ورزشی از جمله محیط هایی هستند که باید به طور منظم نظافت شوند تا بهداشت محیط در سطح قابل قبولی باشد. عدم نظافت به موقع باعث انتقال آلودگی ها و بیماری ها می گردد و سلامت ورزشکاران را تحت تاثیر قرار می دهد. از طرفی محیط آلوده، ظاهری نامناسب ایجاد می کند که دیدن آن برای ورزشکاران دلنشین نخواهد بود و موجب عدم بازگشت آن ها به این محیط می شود. استفاده از روش های سنتی و دستی برای نظافت و شستشوی محیط های ورزشی بسیار زمان بر است و حتی کیفیت مطلوب را نیز نخواهد داشت. از طرفی شستشو به وسیله ابزار دستی باعث می شود سطح لغزنده شود و تا ساعتی سطح زمین خیس باشد. این مشکلات باعث شده است در محیط های ورزشی نیز از دستگاه های مکانیزه نظافتی استفاده شود تا بتوان به صورت کاملا بهینه نظافت و شستشو را انجام داد.

 

شستشوی سطوح کف با اسکرابر

برای شستشوی سطوح کف از دستگاه اسکرابر استفاده می شود. این دستگاه با شستشو و خشک کردن سریع سطح برای محیط های مختلف با کفپوش های متفاوت استفاده می شود.سالن های ورزشی معمولا دارای کفپوش اپوکسی هستند که با هر روش قابل شستشو نمی باشد. این سطوح را به راحتی می توان با استفاده از دستگاه اسکرابر شستشو نمود. به دلیل سرعت بالای شستشو به وسیله دستگاه کفشوی می توان سالن های ورزشی را به طور منظم و در زمان های مشخص شستشو نمود. اسکرابر دارای دو رده دستی و سرنشین دار می باشد که با توجه به وسعت سالن و محیط مورد نظر یک مدل انتخاب می گردد. اسکرابر دستی در سالن های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. در محیط های با وسعت بالا می توان از اسکرابر خودرویی برای شستشو استفاده نمود زیرا در چنین محیط هایی کارایی بسیار بالایی از خود نشان می دهد. منبع تغذیه اسکرابر سرنشین دار باتری می باشد که باید قبل از هر بار استفاده به طور کامل شارژ شود. اما منبع تغذیه اسکرابر دستی می تواند کابلی و یا باتری باشد. در صورتی که دسترسی به پریز برق آسان باشد معمولا از اسکرابر کابلی استفاده می شود در غیر این صورت کفشوی باتری دار مفید خواهد بود.

 

مزایای استفاده از کفشوی در سالن ورزشی

دستگاه کفشوی صنعتی به دلیل داشتن مزایای بسیار، روش بسیار خوبی برای شستشوی سطح زمین در محیط های مختلف محسوب می شود که توانسته روش های سنتی تی و سطل را به طور کامل کنار بزند. وجود دو مخزن مجزای آب تمیز و آب کثیف، کیفیت نظافت و سطح بهداشت بالا را تضمین می نماید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه زمین شوی ، سرعت بالای شستشو می باشد که باعث می شود یک سالن در زمانی بسیار کمتر از روش های معمول شستشو یابد. به دلیل وجود تی لاستیکی هلالی شکل، اسکرابر تمامی آب و آلودگی را به کمک سامانه مکش، جمع آوری می نماید. به همین دلیل بلافاصله پس از شستشو سطح به طور کامل خشک می شود. بنابراین سریعا ورزشکاران می توانند در سالن ورزشی حضور یابند. کاهش مصرف آب و آلودگی و همچنین کاهش تعداد نیروی خدماتی موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: