شستشوی عمیق و حرفه‌ای کفپوش ورزشی با اسکرابر صنعتی

1 خرداد 1398

سالن های ورزشی پیش از ورود ورزشکاران برای مسابقه یا تمرین آماده سازی می شود و هنگامی که این افراد به داخل سالن قدم می گذارند، تمیزی و زیبایی کفپوش ها توجه آن ها را به خود جلب نموده و احساس رضایت در آن ها به وجود می آورد. نصب کفپوش های ورزشی هزینه های بسیار زیادی دارد و علاوه بر هزینه وقت و انرژی زیادی صرف ترمیم و نصب کفپوش های ورزشی می شود. از همین رو می توان دریافت حفظ و نگه داری کفپوش ورزشی چه میزان اهمیت دارد. یکی از مهم ترین فعالیت ها برای محافظت از کفپوش سالن های ورزشی شستشوی آن با دستگاه اسکرابر می باشد. اکنون می خواهیم بدانیم اسکرابر چگونه به کفپوش های ورزشی ارزش می بخشد؟

ویژگی های اسکرابر

دستگاه کف شوی صنعتی یک ابزار حرفه ای برای شستشو و خشک نمودن هم زمان سطح زمین است که به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند سبب حفظ سرمایه های دیگر می شود. از کاربردهای مهم این دستگاه می توان به شستشوی کفپوش های ورزشی اشاره نمود و به دلایل زیر برای این محیط قابل به کارگیری است:

 

قدرت تمیز کنندگی بالا

کفپوش سالن های ورزشی همواره در معرض آلودگی های متعدد قرار دارند که برخی از آن ها با چشم قابل مشاهده هستند و بسیاری دیگر از آلودگی ها قابل رؤیت نیستند. آلاینده ها به مرور زمان بر روی سطح کفپوش انباشته شده و لایه ای از آلودگی سطح را می پوشاند. این لایه ها به کدر شدن و نازیبایی سطح منجر می شود و از طرف دیگر دویدن و پرش ورزشکاران را با اختلال مواجه می کند. هنگامی که زمین کیفیت لازم را در سطح استاندارد نداشته باشد ورزشکاران دیگر تمایلی به حضور دوباره در آن نخواهند داشت. در این شرایط اسکرابر یا زمین شوی صنعتی بهترین راهکار برای رفع این مشکل می باشد. این دستگاه به سیستم برس زنی قدرتمند تجهیز گردیده که می تواند انواع آلودگی را از سطح زمین حذف جدا سازی کند و هم زمان، سیستم مکش آب و آلودگی جدا شده از کف را جمع آوری نموده و به داخل مخزن آب کثیف انتقال می دهد. به این ترتیب اسکرابر به عنوان یک دستگاه با قدرت تمیزکنندگی بالا شناخته می شود چرا که علاوه بر شستشو آلودگی را از محیط حذف می گرداند، بر خلاف روش سنتی سطل و تی که آلودگی را از محیط حذف نمی گرداند و فقط در محیط پخش می کند.

 

توانایی خشک کردن کفپوش

عملیات تی کشی شاید یک داروی موقتی برای تمیز کاری کفپوش های ورزشی باشد اما این سطوح به شستشوهای عمیق تر و حرفه نیاز دارند. هم چنین تی کشیدن با روش سطل و تی رطوبت زیادی روی زمین باقی می گذارد و ورزشکاران باید زمان زیادی صبر کنند تا سطح خشک شود. این در حالی است که اگر از یک اسکرابر برای تمیز نمودن کفپوش ورزشی استفاده شود، هم زمان یک دستگاه شستشو دهنده و خشک کننده خواهیم داشت. سیستم مکش اسکرابر از قدرت بالایی بهره مند بوده و حجم زیادی از آب را جمع آوری می نماید. خیس ماندن سطح زمین به عنوان یک تهدید جدی، سلامت ورزشکاران را به خطر می اندازد و باعث سر خوردن و لغزندگی آن ها می شود. این مشکل به راحتی توسط اسکرابر صنعتی از میان برداشته شده است. بنابراین برای دست یابی به شستشوی عمیق و کامل و در عین حال بالا رفتن سرعت خشک شدن و فراهم شدن محیطی ایمن برای افراد، اسکرابر یا کفشوی صنعتی بهترین گزینه به شمار می آید.

 

 

کاربری آسان اسکرابر

عملیات نظافت یک کار فیزیکی سخت و طاقت فرسا است در صورتی که تکرار شونده و غیر اصولی انجام گیرد. با استفاده از اسکرابر صنعتی نیروهای انسانی در می یابند فرآیند نظافت چه قدر می تواند آسان و غیر فرسایشی باشد. دستگاه اسکرابر مدت زمان نظافت یعنی حجم کاری را در مقایسه با روش های دستی کاهش می دهد و این به معنای کار کمتر و خستگی کمتر کاربران خواهد بود. عملیات تی کشی دارای حرکات تکرار شونده بوده و نیروهای خدماتی را دچار خستگی و آسیب های جسمانی می کند. بهره مندی از دستگاه اسکرابر صنعتی کاربر را از انجام چنین حرکاتی بی نیاز می سازد و بنابراین انگیزه کاری این افراد بیش از پیش می شود.

 

 

انتخاب اسکرابر مناسب برای سالن ورزشی

دستگاه های کف شوی صنعتی در مدل های متنوعی طراحی و تولید شده اند و برای بهره گیری از آن ها در سالن ورزشی ابتدا باید به وسعت محیط توجه نمود. اگر ورزشگاه فضای بزرگ و وسیعی داشته باید اسکرابر سرنشین دار برای شستشوی کفپوش کاربرد دارد و در مقابل برای شستشوی کفپوش ها در سالن های کوچک تر دستگاه اسکرابر دستی که از قدرت مانور بالایی برخوردار است، کاربرد دارد. اسکرابرهای سرنشین دار در هر ابعادی به وسیله باتری تغذیه می شوند اما کفشورهای دستی در دو مدل برقی و باتری دار تولید شده اند و این بستگی به شرایط محیطی سالن ورزشی دارد که کدام دستگاه را انتخاب نماید. دسترسی به پریز برق، محدودیت وجود کابل برق در محیط، زمان شارژ شدن باتری و … از جمله عواملی هستند که مشتریان را در جهت انتخاب دستگاه مناسب سوق می دهد.

 

 

لینک های مفید :

اسکرابر : فهرستی از محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: