شستشوی آلودگی‌های عمیق با واترجت صنعتی آب گرم

25 فروردین 1398

بسیاری از سطوح به طور موثری با استفاده از جریان آب سرد با فشار بالا قابل شستشو هستند و این به معنای امکان به کارگیری واترجت صنعتی در مناطق گوناگون می باشد. اما برخی عملیات نظافتی به کمک های بیشتری در قالب گرما، مواد شوینده و سایر عوامل نیاز دارند و تولید کنندگان برای مقابله با چالش هایی که پیش رو دارند، شروع به فعالیت می نمایند. آب سرد در فشار بالا یک روش بسیار موثر برای از بین بردن گرد و خاک و جرم از محوطه، نمای ساختمان ها، پارکینگ ها، وسایل نقلیه، کارخانه ها، تاسیسات صنعتی و انواع سطوح مقاوم به آب به شمار می آید. آلودگی انواع مختلف دارد و هنگامی که آب سرد به تنهایی نتواند همه آن ها را از میان بردارد، آب داغ پر فشار برای ریزش آلودگی های سخت مورد نیاز خواهد بود.

کارایی دستگاه های واترجت صنعتی آب سرد و آب گرم

هر دو رده از دستگاه های واترجت صنعتی آب سرد و آب گرم کاربردهای خاص خود را ارائه می دهند. شوینده آب سرد فشار قوی برای شستشوی سطوح آلوده به مواد آلی و معدنی ایده آل بوده و جهت شستشوی سطوحی مانند سنگ، چوب، آهن و … در زمینه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. آب سرد بر روی چربی و روغن اثر کمتری دارد و آب گرم سریع تر و آسان تر این آلودگی ها را حذف می نماید. بنابراین هنگام رویارویی با آلاینده های چرب و روغنی واترجت آب گرم مقرون به صرفه تر و کارآمدتر خواهد بود.

 

 

 

حذف آدامس با استفاده از واترجت صنعتی

آدامس از جمله آلودگی های مقاوم و متداولی است که متاسفانه در اماکن عمومی سطح شهر به چشم می خورد. حذف آدامس از روی سطوح یکی از دشوارترین و پرهزینه ترین اموری است که بر عهده نیروهای خدماتی قرار دارد. برای جداسازی آدامس از روی سطوح به جای به کارگیری روش های دستی امکان استفاده از واترجت صنعتی وجود دارد و آب گرم نیز تاثیر بهتری بر روی آن دارد. در این صورت فرآیند مقابله با آدامس آسان تر می شود.

 

 

 

قابلیت تنظیم دما با واترجت آب گرم

دمای آب مورد نیاز برای برداشتن آدامس، گریس، روغن و سایر چربی ها از یک سطح مشخص به ماهیت کار و نوع آلودگی بستگی دارد. به عنوان مثال برای شستشوی یک خودرو دمای ۵۰ درجه سانتی گراد مناسب بوده و برای شستشوی یک سطح فلزی در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی دماهای بالاتر مثلاً ۹۰ درجه سانتی گراد بهتر خواهد بود. بهره مندی از آب گرم نیاز به مصرف مواد شوینده را نیز کاهش می دهد.

 

 

 

 

کاربردهای بی نظیر واترجت صنعتی آب گرم

از دیگر مزیت های هر یک از دستگاه های واترجت صنعتی آب سرد و آب گرم می توان به امکان شستشوی سطوح ناصاف و ناهموار اشاره نمود. جریان آب خروجی از نازل واتر جت دارای سطح مقطع کم و فشار بالا می باشد. این سطح مقطع کم سبب می شود خلل و فرج یک سطح و به طور کلی بخش های کوچک و دور از دسترس سطوح غیر مسطح به راحتی شستشو گردد.

 

 

 

 

کیفیت بالای عملیات شستشو با انتخاب تجهیزات مناسب

هنگامی که آب سرد به تنهایی نتواند نتایج دلخواه را به ثمر آورد، استفاده از واترجت آب گرم و یا لوازم جانبی وابسته یک راه کار مناسب و ایده آل به شمار می آید. به عنوان مثال نازل دوار، نازل برس دار، نازل سندبلاست و … می تواند به دگرگونی عملیات نظافت و شستشو و بیانجامد. هنگام به کارگیری یک واترجت صنعتی انتخاب تجهیزات جانبی اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال نازل دوار یا چرخشی برای کندن آدامس و هر نوع جرم و رسوب سخت کاربرد دارد و یا برای شستشوی خودرو استفاده از نازل برس دار مناسب است. خوشبختانه تنوع در طراحی و ساخت دستگاه های واترجت صنعتی و تجهیزات جانبی ارائه شده، این امکان را فراهم آورده تا در هر موقعیت کاری بتوان از واترجت صنعتی استفاده نمود.

 

 

لینک های مفید :

واترجت صنعتی : فهرستی از محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: