سرعت بخشی به فرآیند نظافت نانوایی به کمک دستگاه جاروبرقی صنعتی

18 آذر 1396

نانوایی ها و شیرینی پزی ها از کوچکترین مغازه ها تا مجموعه های صنعتی بزرگ تولید نان و شیرینی را شامل می شوند. این مراکز ، برای افزایش کیفیت محصولات و حفظ سلامت و بهداشت محیط کار ، نیازمند نظافت و ضدعفونی روزانه هستند. استفاده از تجهیزات نظافتی کارآمد مانند جارو برقی صنعتی ، استاندارد کیفی و سلامت بالای محیط را تضمین می نماید. در این مقاله به کاربرد های نظافتی جاروبرقی در نانوایی ها و شیرینی پزی ها پرداخته می شود.

 

ضرورت استفاده از جاروبرقی در نانوایی

نظافت محیط در نانوایی جاروبرقی ها ، تجهیزات نظافتی نسبتا پر کاربردی در صنایع ، کارخانجات و محیط های تجاری و خانگی هستند. نمونه های صنعتی و نیمه صنعتی این دستگاه ها ، بطور ویژه در محیط های صنعتی و تولیدی بکار برده می شوند. نانوایی ها و شیرینی پزی ها از جمله بخش های تولیدی هستند که به منظور جلوگیری از آلودگی غذایی ، می بایست به تجهیزات نظافتی چون جاروبرقی صنعتی مجهز شوند. این دستگاه ، به نظافت ماشین آلات و خطوط تولید سرعت می بخشد و بازدهی آن ها را تضمین می نماید. جاروبرقی همچنین برای نظافت فر ها از آرد سوخته، خرد های شیرینی و نان و دیگر آلودگی هایی که ممکن است بر روی کیفیت محصول نهایی تاثیر بگذارند ، استفاده می شود.

 

کاربرد های اصلی جاروبرقی صنعتی در نانوایی ها

کاربرد های جاروبرقی در نانوایی ها شامل نظافت داخل فر ها و خط تولید و جمع آوری گرد و غبار انفجاری می باشد.

 

نظافت داخل فر ها

نظافت داخل فر با جاروبرقی صنعتیفر های پخت نان و شیرینی ، ساعت های زیادی جهت تولید دسر ها ، نان و شیرینی استفاده می شود. سطح جانبی و کف فر ها اغلب با خرده های غذای پخته شده یا روغن آغشته شده است. مالک نانوایی و مدیریت بهداشت آن ، به دنبال راهکاری هستند تا مواد باقی مانده را جمع آوری کرده و از انباشت آن ها جلوگیری کنند. در بعضی نانوایی ها از روش های دستی استفاده می کنند که وقت و زمان زیادی از کاربر می گیرد و کیفیت مطلوبی را موجب نمی شود. در نقطه مقابل جاروبرقی صنعتی ، دستگاه ایده آلی جهت جمع آوری موثر آرد سوخته ، ذره ها و خورده های غذا می باشد. استفاده از یک مکنده صنعتی با فیلتر مقاوم در برابر دماهای بالا مانند فیلتر ستاره ای Nomex نیز موجب انجام صحیح این کار می شود. همچنین به این علت که برای نظافت فر نیازی به صبر کردن جهت خنک شدن فر نیست ، این مدل از فیلتر ها سرعت تولید را بالا می برند. وجود فیلتر با مساحت بزرگ و سیستم تکاننده بر روی آن به کاهش زمان عدم استفاده از دستگاه و حفظ عملکرد آن می انجامد. بعلاوه نازل جاروبرقی با مقاومت بالا در برابر حرارت جهت نظافت فر در نظر گرفته شود.

 

جمع آوری گرد و غبار انفجاری

مکنده ضد انفجار جهت نظافت محیط در صنایعگرد و غبار پودری ناشی از موادی چون آرد و شکر در نانوایی ها و شیرینی پزی ها دارای ماهیت انفجاری بوده و در صورت انباشته شدن می توانند موجب انفجار و آتش سوزی شوند. برای جمع آوری این مواد ، نیاز است تا از مکنده ضد انفجار استفاده گردد. این دستگاه ها با خاصیت ضد انفجاری ، ایمنی محیط را تضمین می نمایند.

 

 

 

 

نظافت خط تولید و دستگاه ها

نظافت محیط شیرینی پزی با جاروبرقینظافت خط تولید در نانوایی ها و شیرینی پزی ها ، سبب افزایش سطح تمیزی و بهداشت می شود. استفاده از جاروبرقی صنعتی می تواند در این زمینه مفید فایده باشد. این دستگاه هزینه و زمان نظافت را کاهش می دهد و از خرابی تجهیزات و دستگاه ها جلوگیری می نماید. در محیط های وسیع ، بکارگیری جاروبرقی مرکزی راه حل مناسب تری به حساب می آید. این دستگاه بعلت فراهم ساختن امکان بکارگیری همزمان چند اپراتور جهت تمیز کردن بخش های مختلف محیط، زمان نظافت را تا حد زیادی کاهش داده است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: