چگونگی استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی

23 مرداد 1396

انجام نظافت روزانه در هر محیطی مستلزم استفاده از تجهیزات نظافتی کاربردی می باشد و انتخاب مناسب ترین دستگاه جهت نظافت فضا ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه پیشرفت تکنولوژی در عرصه ی تولید تجهیزات نظافتی مکانیزه، سهولت در انجام شسشوی و نظافت مکانها را به دنبال داشته است. یکی از این تجهیزات، دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد که شستشوی سطوح را با کیفیت بسیار بالایی امکان پذیر می کند. این دستگاه ها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و مشتریان با در نظر گرفتن شرایط محیط قادر به انتخاب دستگاه زمین شوی مکانیزه ی مناسب می باشند.

انتخاب بهترین نوع اسکرابر مطابق با شرایط محیط

اسکرابر nilfiskامروزه در بازار های جهانی مدل های متنوعی از دستگاههای کف شور قابل عرضه می باشند. برخی مدل ها با ترکیب چند کارآیی در ابعاد بزرگتری در دسترس بوده و مناسب نظافت محیط های وسیع تر همانند مراکز خرید و کارخانه ها می باشند. در حالی که انواعی دیگر با کارایی محدود تر و در اندازه های کوچکتر، مناسب نظافت فضاهای داخلی اعم از دفاتر کار و فروشگاه های کوچک هستند.

دستگاه های زمین شوی صنعتی از نظر منبع تغذیه دارای دو نوع باتری دار و کابلی می باشند. مشتریان به منظور تصمیم گیری صحیح، باید شرایط محیط را نیز مد نظر قرار دهند. به عنوان مثال جهت نظافت فضای وسیعی که دسترسی به پریز برق در آن به دشواری صورت می پذیرد، گزینه ی مناسب دستگاه باتری دار می باشد که با شارژ بهینه ی دستگاه بتوان  فضای مورد نظر را نظافت نمود.

اسکرابر nilfiskاز نظر نوع هدایت نیز این تجهیزات دارای دو نوع سرنشین دار و دستی هستند که معمولاً نوع سرنشین دار دستگاه که به کمک فرمان قابل کنترل می باشد و از نظر ابعاد بزرگتر از نوع دستی هستند. نوع دستی اسکرابر ها به کمک دستگیره ای که بر روی دستگاه تعبیه شده است و با حرکت کاربر از بخش پشتی دستگاه هدایت می شود.

همانطور که گفته شد فاکتور هایی همچون وسعت فضا، منبع تغذیه دستگاه و نحوه ی هدایت دستگاه مشتریان را در انتخاب دستگاه مناسب یاری می نماید.

 

استفاده از علائم هشدار دهنده در محیط کار با اسکرابر  

قبل از کار با دستگاه اسکرابر ، مطالعه ی دستورالعمل کار با دستگاه که اغلب موارد بر روی مخزن آب تمیز دستگاه قرار دارد، الزامی می باشد. امکان استفاده از مواد شوینده شیمیایی به همراه این دستگاه ها فراهم آمده است که استفاده از این مواد نیازمند رعایت اصول و قواعد ایمنی دارد. در هنگام کار با دستگاه زمین شوی از علائم هشدار دهنده جهت جلوگیری از آسیب به افراد حاضر در محیط استفاده نمائید. به کمک این علائم از ورود افراد به محدوده جلوگیری به عمل آمده و خطرات ناشی از سر خوردن افراد و یا برخورد کودکان با دستگاه به حداقل خواهد رسید.

 

شروع کار با کف شوی صنعتی

پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در محیط و مطالعه ی دقیق دستور العمل ها، می توان کار با دستگاه کف شوی صنعتی را آغاز نمود. ابتدا جهت دست یابی به خروجی مناسب در پایان عملیات شستشوی سطح، درصد مناسبی از آب و مواد شوینده  را با هم ترکیب نموده و سپی آن را درون مخزن آب تمیز دستگاه بریزید. سپس با انتخاب پد مناسب جهت شستشوی سطوح هموار و برس کارآمد جهت از بین بردن آلودگی ها در سطوح نا هموار عملیات شستن سطح را آغاز نمائید.

 

آغاز عملیات شستشو

آغاز عملیات شستن سطح با استفاده از اسکرابر دستی با فشردن دستگیره اهرمی دستگاه آغاز می شود و به کمک این دستگیره کاربر قادر به هدایت دستگاه می باشد. شستشوی سطح را با فضا های محدود تر و از کناره ها آغاز نمده و سپس به سمت مرکز فضای مورد نظر دستگاه را هدایت نمائید. کاربر جهت هدایت دستگاه اسکرابر سرنشین دار از فرمان هدایت کننده ی دستگاه استفاده می نماید.

در زمان برخورد با سطوح با آلودگی بیش از حد، راهکار پیشنهادی انجام اسکراب دوگانه می باشد به گونه ای که تی دستگاه از سطح مورد نظر جدا شود و سپس برس های دستگاه با پاشش آب و مواد شوینده دو مرتبه سطح را شستشو نمایند در این حالت با مصرف بهینه ی آب و مواد شوینده سطح مورد نظر دوبار شستشو شده و در نهایت تی آب آلوده ی باقی مانده بر روی سطح را جمع آوری می نماید.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: