چگونه جاروبرقی با جمع آوری گرد و غبار می تواند از آلرژی جلوگیری کند؟

25 اسفند 1395

مکش ذرات با جاروبرقی برای جلوگیری از آلرژیچه کسی است که در مورد مزیت های یک جاروبرقی خوب که با مکش کامل گرد و غبار از باقی ماندن آلودگی جلوگیری می کند، چیزی نداند؟ یک جاروبرقی قدرتمند می بایست هم ذرات ریز و درشتی که مشاهده می شود را مکش کند و هم مهمتر از آن ذرات معلق در هوا و ذرات ریزی که دیده نمی شوند را مکش کند. در هر خانه و فروشگاهی ذراتی وجود دارند که دیده نمیشوند. یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های جاروبرقی صنعتی، قابلیت برداشتن و مکش همین ذرات مزاحم است. این مزاحمان ناخواسته بی ضرر نیستند و یکی از دلایل اصلی بروز آلرژی می باشند. این ذرات بصورت روزانه باعث سرفه و عطسه می شوند در حالی که میتوان با استفاده از یک مکنده خوب، این ذرات را از بین برد. پیمانکاران و صاحبان خانه به اهمیت حذف این ذرات پی برده اند.

 

 

مکش غبار توسط جاروبرقی برای جلوگیری از آلرژی

غبار های خانگی بدترین دلیل آلرژی هستند. اما علاوه بر آن، ذرات میکروسکپی معلق در هوا، موی حیوانات خانگی و… نیز می تواند باعث بروز مشکلات در افراد مستعد آلرژی شود. این ذرات می توانند به داخل فرش نفوذ کنند و یا به مبلمان بچسبند و بدون داشتن جاروبرقی مناسب، امکان زدودن آنها نزدیک به غیر ممکن خواهد بود.

 

 

فاکتور های مهم در یک مکنده قدرتمند

فاکتور های مهمی در کیفیت مکنده وجود دارند که از هجوم ذرات به خانه جلوگیری می کنند که به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

قدرت مکش

یک موتور مکش قدرتمند، برای جاروبرقی های صنعتی و جمع کننده های غبار بسیار ضروری می باشد تا بتوانند ذرات ریز پنهان شده در فرش و موکت و فضاهای دیگر را که غبار و ذرات ناخواسته به آن هجوم آورده اند، به خوبی بیرون بکشند. بدون قدرت و سرعت مکش کافی، ذرات و غبار در لابلای ترک ها شکاف ها پنهان شده و از ورود به مخزن جاروبرقی طفره می روند. پس قدرت مکش مکنده عنصری بسیار مهم در کیفیت مطلوب آن می باشد.

 

مهر و موم بودن

مکش ذرات غبار توسط جاروبرقی صنعتیمکنده های صنعتی خوب، کاملا مهر و موم شده اند؛ به این معنی که همه ی هوایی که به داخل مخزن جاروبرقی مکش می شود، از طریق فیلتر پالایش شده و هیچ کدام از آن ها قدرت بازگشت مجدد به هوا را ندارند. این نکته مهمی است زیرا اگر غبار و ذرات قابلیت مانور داشته باشند، ممکن است بتوانند از فیلتر عبور کرده و با ورود به هوا، کیفیت مطلوب جاروبرقی را زیر سوال ببرند. مشکلی که اکثر جاروبرقی های خانگی دارند این است که با وجود داشتن فیلتر هپا، عدم مهر و موم بودن فیلتر های آنها، باعث می شود که ذرات امکان بازگشت به محیط را داشته باشند و مجددا زمینه ساز آلرژی گردند.

 

 

 

پس می توان با بهره گیری از یک مکنده صنعتی با قدرت مکش عالی و بدون فضای مستعد درز کردن ذرات به بیرون، تا سطح قابل قبولی، میزان ذرات معلق در هوا، گرد و غبار، موی حیوانات خانگی و… را کاهش داد و به همین ترتیب از بروز آلرژی در افرادی که مستعد آن هستند، جلوگیری کرد.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: