اهمیت استفاده از سوییپر در محل کار

16 اسفند 1395

در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی جلوه های بصری نقش مهمی در ارتقا کسب وکار و میزان اعتماد مراجعه کنندگان و مشنریان به سیستم مدیریتی دارد. ارایه تصویری نامناسب از کسب و کار به راحتی می تواند خسارات جبران ناپذیری را بر کسب و کار وارد نموده و موجب کاهش سودآوری و بهره وری و در برخی مواقع موجب ورشکستی صاحبان کسب و کار گردد. در این میان نظافت و جمع آوری آلاینده ها از محیط نقش مهمی در ارتقا جلوه های بصری محیط ایفا نموده و می تواند تاثیرات مثبتی نسبت به سیستم مدیریتی در افزایش میزان اعتماد افراد داشته باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی در تمامی عرصه ها، شیوه های سنتی نظافت نیز دستخوش تغییرات شده و با ورود ماشین آلات مکانیزه ایی چون دستگاه های سوییپر صنعتی به بازار که نسبت به شیوه های سنتی نظافت با سررعت و کیفیت بالاتری عملیات نظافت را انجام می دهند، نمی توانند پاسخگوی مناسبی برای نیاز های نظافتی محیط باشند.

 

آشنایی با عملکرد دستگاه های سوییپر صنعتی

سوییپر یا سویپر صنعتیسوییپر ها از جمله ماشین الات صنعتی نظافت می باشند که با استفاده از سیستم برس زنی تمامی انواع آلاینده های خشک و ریز و درشت را از روی سطوح مسطح جمع اوری نموده و موجب ارتقا جلوه های بصری محیط می شوند. این دستگاه ها به گونه ایی طراحی شده اند که توانایی جمع اوری انواع آلاینده ها چون گرد و خاک، ته سیگار، برگ ها و قوطی ها را دارا بوده و به واسطه استفاده از سیستم های مکش یا پاشش آب بر روی برس های جانبی مانع از انتشار گرد و غبار ناشی از برس زنی می گردند. این دستگاه ها مجهز به یک یا دو برس جانبی می باشند، حرکت چرخشی برس های جانبی تمامی ذرات آلاینده را به قسمت میانی دستگاه هدایت می نماید، آلاینده های جمع اوری شده در قسمت میانی با چرخش عقب گرد برس غلطلی که در بخش میانی دستگاه نصب شده و به اصلی ترین برس دستگاه می باشد به داخل مخزن دستگاه سوییپر منتقل می شوند.

 

دسته بندی سویپر ها بر اساس نوع هدایت دستگاه

سویپر صنعنی و مزایای استفاده از آن در نظافتسوییپر ها یا جاروب های صنعتی بر اساس نوع هدایت دستگاه به دو دسته سوییپر های دستی و سوییپر های صنعتی تقسیم می شوند. نمونه های دستی دستگاه مجهز به ذسته بوده و کاربر با قرار گرفتن در پشت سویپر صنعتی، آن را هدایت می نماید در حالیکه نمونه های خودرویی یا سرنشین دار مجهز به صندلی کاربر بوده و اپراتور با نشستن بر روی صندلی، دستگاه سویپر را هدایت می نماید. نمونه های دستی ابعاد کوچک تری از نمونه های خودرویی داشته و از این رو وزن کمتر و قدرت مانور و قابلیت جا به جایی بالاتری از نمونه های صنعتی دارند. ابعاد مناسب این دستگاه ها موجب افزایش کارآیی دستگاه در نظافت معابر باریک و متراکم شده است.

 

اهیمت استفاده از سوییپر در نظافت محیط

سوییپر صنعتی و مزایای نظافت با سویپرسوییپر ها ماشین آلات مکانیزه ایی می باشند که توانایی بالایی در نظافت داشته و می توانند نظافتی موثر و با کیفیت را در زمان کوتاه تری نسبت به شیوه های سنتی نظافت ارائه دهند. این دستگاه ها با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری کسب کار دارند. علاوه بر این استفادهه از تجهیزات صنعتی در نظافت با ارتقا کیفیت نظافت نقش مهمی در ارتقا جلوه های بصری محیط داشته و می تواند اثرات مطلوب و مثبتی بر مراجعه کنندگان داشته باشد. بر خلاف شیوه های سنتی که با استفاده از جارو آلاینده های خشک سطحی را جمع آوری نموده و موجب انتشار ذرات ریز گرد و غبار در هوای پیرامون می شدند، دستگاه های سوییپر به واسطه تجهیز به سیستم مکش بر روی برس های جانبی تمامی ذرات منتشر شده در اثر چرخش برس ها را مکش نموده و مانع از انتشار آنها می گردند.

 

لینک های مفید:

جاروب خیابانی: لینک های مفید

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: