تجهیزات مدرن نظافت صنعتی مناسب استفاده در مراکز کارواش

15 مرداد 1397

مراکز کارواش امروزه از جمله کسب و کارهای پر سود هستند که روزانه مراجعین بسیاری به این مکانها جهت شستشوی اتومبیل خود مراجعه می کنند. این مراکز در فضاهای وسیعی در سطح شهر احداث می گردند و انواع خدمات روشویی و نظافت داخلی خودرو را به مشتریان خود ارائه می دهند. سرعت و کیفیت در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از فاکتورهای مهم مدنظر جهت جلب رضایت و جذب مشتریان به این مراکز می باشد. لذا در مراکز کارواش از انواع تجهیزات مدرن نظافت صنعتی با هدف بهینه سازی ارائه خدمات استفاده می شود. در این مقاله انواع تجهیزات کاربردی در مراکز کارواش را معرفی می نمائیم.


مزایای بهره مندی از انواع تجهیزات نظافت صنعتی

با استفاده از تجهیزات مدرن نظافت صنعتی نظافت و شستشوی با سرعت، کیفیت و سهولت قابل ملاحظه ای همراه گردیده است. این تجهیزات استفاده از نیروی انسانی را به حداقل رسانده و موجب افزایش راندمان کاری در انجام امور نظافتی شده اند. از این رو در انواع محیط های صنعتی، تجاری، اداری و همچنان کسب و کارهایی مانند کارواش از آنها به وفور استفاده می شود. برخی از پر کاربردترین تجهیزات نظافتی مورد استفاده در مراکز کارواش، دستگاه های واترجت صنعتی، جاروبرقی و مبل شوی هستند که در اینجا کاربرد و عملکرد هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

واترجت صنعتی

نظافت صنعتیاز جمله خدمات تخصصی قابل ارائه توسط مراکز کارواش انجام شستشوی بدنه اتومبیل ها می باشد. صاحبان این کسب و کار با انتخاب و خرید واترجت صنعتی با کیفیت و قدرتمند می توانند اینگونه امور خدماتی را در سطح کیفی بالایی ارائه نمایند و حداکثر رضایتمندی مشتریان را برای این کسب و کارها به ارمغان آورند. واترجت صنعتی در مراکز کارواش جهت شستشوی بخش های بیرونی خودرو همچون قسمت های زیرین، بدنه بیرونی،موتور و رینگ و لاستیک ها بکار گرفته می شود. پاشش آب پرفشار و همچنین استفاده از مواد شوینده تخصصی امکان شستشوی آلودگی های سخت به وجود آمده بر بدنه خودرو را فراهم آورده و در عین حال هیچ گونه آسیبی به رنگ و سایر قسمت های حساس خودرو همچون موتور وارد نمی نماید. از این رو برترین انتخاب مدیران کارواش جهت شستشوی بهینه خودرو دستگاه واترجت صنعتی می باشد که با خرید این تجهیزات میزان سودآوری در این مراکز افزایش چشم گیری خواهد داشت.

 

 

جاروبرقی

نظافت صنعتیآلودگی ها در بخش های درونی اتومبیل همواره ایجاد می گردند. این موضوع به خصوص برای افرادی که دارای کودکی خردسال هستند، اجتناب ناپذیر است. آلودگی های موجود در بخش های درونی خودرو شامل زباله ها و غبارات خشک هستند که بخش هایی همچون کفی ها و روی صندلی ها را فرا می گیرد. وجود این آلودگی ها درون خودرو موجب ایجاد بوی نامطبوع شده و زمینه را برای رشد و نمو باکتری ها فراهم می آورد. از این رو انجام نظافت قسمت های داخلی خودرو از الزامات به شمار می رود. در مراکز کارواش جهت انجام نظافت داخل خودرو از انواع دستگاه های جاروبرقی استفاده می کنند. جاروبرقی ها امکان تجهیز به انواع نازل را داشته و طراحی ارگونومیک این تجهیزات، موجب رضایت کاربر و احساس خستگی حداقلی برای این افراد می شود. از طرفی نتیجه کاملا قابل قبول بوده وانواع آلودگی ها از محیط داخلی خودرو حذف می گردند.

 

 

مبل شور

نظافت صنعتیصندلی های اتومبیل یکی از قسمت های مهم مستعد آلودگی هستند که لکه های خوراکی و غذا سبب آلودگی آنها می شوند. به طبع وجود آلودگی ها بر سطح صندلی به مرور زمان موجب پوسیدگی و از دست دادن جلوه ظاهری آنها می شوند. در مراکز کارواش جهت شستشوی بهینه صندلی های خودرو از دستگاه های مبل شوی استفاده می شود. این دستگاه ها فوم و مواد شوینده را بر صندلی خودرو پاشش نموده و پس از جداسازی آلاینده ها از سطح، آب آلوده ناشی از فرآیند شستشوی را به کمک سیستم مکنده به خوبی جمع آوری می کنند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: