مزایای جاروبرقی صنعتی نسبت به جاروبرقی تجاری

19 آبان 1397

جاروبرقی ها دستگاه هایی هستند که برای نظافت سطوح کف مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب این دستگاه ها مشابه هم عمل کرده و انواع جامدات و مایعات را ( بسته به مدل ) جمع آوری می کنند. انتخاب بین مدل های مختلف جاروبرقی با توجه به نیاز افراد صورت گرفته که چندان آسان نمی باشد. در این مقاله به مواردی اشاره می شود که انتخاب بین انواع مدل های جاروبرقی صنعتی و تجاری را ساده می نماید.

انتخاب جاروبرقی تجاری یا صنعتی؟

جاروی برقیبعضی افراد تصور می کنند، در انتخاب یک جاروبرقی تجاری یا صنعتی توجه به قیمت بهترین راهکار می باشد، در حالیکه در نظر گرفتن کاربرد مد نظر نیز باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین عملکرد دائم کار یا غیر دائم کار بودن جارو برقی نکته مهم دیگری است که با توجه به نیاز یک محیط صنعتی باید مد نظر قرار گیرد. ضمنا استفاده از مواد سبک و با کیفیت در ساختار جاروبرقی به طول عمر بالا و سهولت جابجایی آن کمک می نماید.

 

 

جاروبرقی صنعتی مناسب امور نظافتی سنگین

بدون توجه به کاربرد، برای مکش حجم کوچک یا بزرگی از ذرات و گرد و غبار، مایعات و یا جامدات در محیط های  مختلف ( ساختمانی، صنایع چوب، فلز کاری، کارواش ها، کارخانجات سیمان و..) به یک جاروبرقی ایمن، قدرتمند و مستحکم یعنی جاروبرقی صنعتی نیاز است. این دستگاه بهره وری حداکثری و بهبود ایمنی افراد حاضر در محیط را فراهم می نماید. دستگاه جاروبرقی صنعتی دارای کیفیت و قدرت بالاتری به نسبت مدل های تجاری می باشد که این موضوع اهمیت انتخاب این مکنده های با کیفیت را نسبت به مدل های تجاری می رساند.

سیستم فیلتراسیون

فیلتر جاروبرقی صنعتییک مکنده صنعتی به فیلتر هایی با سطح فیلتراسیون بالا مجهز شده است تا بتواند از رد شدن ذرات ریز و باز جذب آن ها به محیط جلوگیری نماید. این دستگاه با توجه به کاربرد مد نظر به فیلتر های مختلفی قابل تجهیز است. بطور مثال برای مکش ذرات بسیار ریز، فیلتر های هپای عریض با بازدهی بسیار بالا، فیلتر های مخصوص برای جمع آوری مواد خطرناکی مانند آزبست و فیلتر های مقاوم در برابر حرارت مخصوص مکش ذرات داغ از فر ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

موتور جاروی صنعتی

موتور بخش اصلی یک جاروبرقی صنعتی است که باید دارای چند ویژگی مهم باشد. کیفیت بالا یکی از این ویژگی هاست که منجر به عملکرد جاروبرقی در شرایط بسیار عالی می شود. سری موتور جاروبرقی صنعتی معمولا با مواد عایق صدا پوشانده شده باشد تا صدای مکش را کنترل کند. ساختار مستحکم ویژگی دیگر موتور جاروبرقی صنعتی است که به طول عمر بالای آن بدون توجه به شرایط کاری می انجامد. بدنه استیل این دستگاه ها در مقایسه با بدنه پلاستیکی مدل های تجاری عملکرد بسیار قابل توجهی را ارائه می دهند.

کاربر پسندی

جاروبرقی صنعتیمکنده صنعتی برای کاربرد های صنعتی مهندسی و طراحی شده است. ظرفیت بزرگتر این دستگاه ها باعث افزایش زمان استفاده از جاروبرقی و بازدهی بیشتر می شود. در نتیجه مدت زمان بیشتری می توان از دستگاه استفاده نمود. همچنین هر مکنده صنعتی دارای یک سیستم ساده و آسان به منظور تخلیه مخزن می باشد. این سیستم بصورت یک کیسه longopac یا یک مخزن قابل جدا شدن است. جاروبرقی صنعتی دارای شاسی محکم و مقاومی است که کاربر برای جابجایی آن از چرخ های روان دستگاه بهره می برد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: