استفاده از جاروبرقی صنعتی در نظافت اماکن تجاری و تفریحی

17 اردیبهشت 1397

با نگاهی به سیر تحولات فضاهای تجاری مدرن در شهرها میتوان به این مهم دست یافت که افزایش جمعیت و متعاقب آن افزایش میزان تقاضا برای مصرف موجب شکلگیری بیش از پیش فضاهای تجاری و پاساژها در شهر های بزرگ شده است. یکی ازعوامل مورد توجه در این مقوله این است که پاساژها و اینگونه فضاهای تجاری در جذب مشتری همواره در حال رقابت بوده و مدیران این مراکز تلاشهای بسیاری در جهت حفظ شرایط مطلوب محیطی می نمایند. پاساژها و مجتمع های مدرن با داشتن امکاناتی همچون پارکینگ، سرویس بهداشتی، تسهیلات پذیرایی، فضای بازی کودکان برای برخی از شهروندان دارای جاذبه خواهد بود. از این رو روزانه افراد بسیاری با اهداف متفاوت همچون خرید، گذران اوقات فراغت و تفریح به اماکن تجاری موجود در سطح شهر ها مراجعه می نمایند. بروز آلودگی ها در محیط داخلی در اماکن تجاری و تفریحی اجتناب ناپذیر است و لذا استفاده از تجهیزات نظافتی در این مکان ها ضرورت دارد. یکی از پر کاربردترین تجهیزات نظافتی مدرن دستگاه های جاروبرقی صنعتی می باشند. در صورت بهره گیری از دستگاه های جاروبرقی صنعتی در اماکن تجاری و تفریحی همواره از انتشار آلودگی ها در محیط جلوگیری به عمل می آید.


عملکرد دستگاه های جاروبرقی صنعتی

بخش های اصلی دستگاه های جاروبرقی صنعتی شامل پمپ مکش، فیلتر، مخازن زباله بزرگ می باشند. اساس کار جاروبرقی ها بر پایه مکش مواد است والمان هایی همچون سرعت و قدرت مستقیما آن را تحت تاثیر قرار می دهند. در صورتی که موتور مکنده دستگاه های جاروبرقی صنعتی به خوبی کار نکند، عملکرد دستگاه دچار اختلال می گردد. با فعال شدن پمپ مکش دستگاه نوعی خلاء نسبی درون مخزن جاروبرقی ایجاد می گردد و ذرات هوا به آلاینده های موجود در محیط ضربه وارد نموده و موجب مکش کامل آلودگی ها می شود. آلاینده ها و مواد مکش شده به مخزن جاروبرقی انتقال یافته و در آنجا ذخیره می شوند. سیستم های فیلتراسیون در این دستگاه ها از بازگشت آلاینده ها به محیط و نفوذ آنها به موتور جاروبرقی جلوگیری به عمل می آورد.

جاروبرقی صنعتی

استفاده از انواع جاروبرقی صنعتی در اماکن تجاری

بررسی ویژگی های جارو برقی صنعتی

انتخاب جاروبرقی صنعتی باید مطابق با شرایط محیط کاری صورت گیرد و لذا جهت انتخاب جاروبرقی صنعتی باید به شرایط محیط عملیاتی توجه بسیاری داشته باشیم. اماکن تجاری تفریحی معمولا در ساختمان ها با تعداد بالایی طبقات ساخته می شوند. بخش های مختلف این ساختمان ها اعم از گوشه ها و کناره های دیوار، آسانسورها، راه پله های اضطراری، نرده ها و پله برقی ها مستعد آلودگی های بسیاری می باشند. به کمک دستگاه های جاروبرقی صنعتی می توان آلاینده های خشک به وجود آمده در این بخش ها را به خوبی از سطح جمع آوری نمود. جاروبرقی صنعتی مناسب استفاده در اماکن تجاری باید به منظور سهولت در جابجایی دارای چرخ های ارگونومیک باشد تا حمل و نقل آن در میان طبقات به راحتی صورت پذیرد. همچنین امکان تجهیز دستگاه به انواع تجهیزات جانبی همچون نازل های کاربردی وجود داشته باشد تا کلیه آلودگی ها از بخش های دور از دسترس قابل حذف باشد.

استفاده از انواع مکنده صنعتی

در اماکن تجاری و تفریحی فضاهای بسیاری همچون سالن های آمفی تئاتر، شهربازی های سرپوشیده، لابی و بخش هایی از این قبیل وجود دارند که بنابر شرایط نوع خاصی از دستگاه های جاروبرقی صنعتی در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال جهت نظافت سالن های آمفی تئاتر به دلیل وجود محدودیت فضایی در میان ردیف ها انواع جاروبرقی کوله ای مناسب می باشند و یا جهت نظافت لابی مجتمع انواع جاروبرقی با سطح صدای پایین مناسب می باشد تا هیچ گونه مزاحمتی برای مراجعین ایجاد نگردد. با انتخاب جاروبرقی صنعتی متناسب با شرایط محیط، بهداشت در رده بالایی در اینگونه مکان ها حفظ می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: