جاروبرقی صنعتی مورد استفاده در صنایع فلز ( بخش اول )

29 آبان 1396

صنایع تولید فرآورده های فلزی از صنایع کارآمد در کشور ها می باشد و روند تولید در این محیط ها همواره با ایجاد حجم بالایی از آلودگی ها و ضایعات همراه می باشد که انتشار آنها در محیط سلامت افراد را به خطر انداخته، کارآیی ماشین آلات را دچار مخاطره نموده و از کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه ها می کاهد. به منظور کاهش ضایعات، پاکیزگی هر چه بیشتر محیط کارخانه و افزایش کیفیت محصولات در صنایع فلز کمپانی نیلفیسک با ارائه راه حلی مناسب و تولید دستگاه های جاروبرقی صنعتی سبب مرتفع نمودن بسیاری از نیازهای نظافتی در این صنایع شده اند. در این مقاله به بررسی انواع دستگاه های جاروبرقی صنعتی نیلفیسک و مزایای استفاده از آنها در صنایع فلز می پردازیم.



انواع جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتیدستگاه های مکنده صنعتی امکان مکش حجم بالایی از مواد و ضایعات را در صنایع فلز فراهم می آورند و این دستگاه ها در ابعاد متفاوتی و با قابلیت های منحصر به فرد طراحی و تولید شده اند و به تناسب نیازهای نظافتی در این صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

 




 

جاروبرقی صنعتی تک فاز

جاروبرقی صنعتیدستگاه های جاروبرقی صنعتی تک فاز دارای مخازن بزرگی می باشند و حجم بالایی از زباله های جامد و مایع با استفاده از این دستگاه ها قابل جمع آوری می باشند. برخورداری از قدرت فیلتراسیون بالای این جاروبرقی ها جدا سازی بهینه مواد جامد از مایع را فراهم می آورد، ساختار بدنه دستگاه های جاروبرقی صنعتی تک فاز بسیار مقاوم بوده و مناسب استفاده در کارخانه های سنگین کار تولید فلزات می باشند.

 




جاروبرقی صنعتی سه فاز

جاروبرقی صنعتیاین گروه از جاروبرقی ها به منظور مکش مداوم ضایعات در روند تولید طراحی شده اند و دائم کار بودن این تجهیزات امکان کنترل آلاینده ها در صنایع فلز را فراهم آورده و از انتشار آلاینده ها در محیط و کاهش کیفیت محصولات جلوگیری به عمل می آورند. علاوه بر این دستگاه های جارو برقی صنعتی سه فاز ویژگی های مکنده های تک فاز را نیز دارا بوده و از این جهت کارآیی بسیاری در صنایع ساخت و تولید فلزات دارند.





 

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع فلز

استفاده از دستگاه های جاروبرقی ساخت کمپانی نیلفیسک در صنایع فلز مزایای بسیاری را به ارمغان می آورد و صرفه اقتصادی بالایی برای صاحبان کارخانه های صنعتی تولید فلز به ارمغان می آورد. در ذیل به بررسی برخی از این مزایا را بر می شماریم.


کاهش هزینه های نگهداری تجهیزات کارخانه

جاروبرقی صنعتیساخت و تولید فرآورده های فلزی با ایجاد حجم بالایی از براده های فلز و گرد و غبار سنگین همراه می باشد که این مواد درون دستگاه های برش نفوذ نموده و در گذر زمان عملکرد بهینه ماشین آلات برش و ساخت را به مخاطره انداخته و به دنبال آن هزینه های تعمیر و نگهداری از این تجهیزات افزایش خواهد یافت. حال آنکه با استفاده از جاروبرقی صنعتی و با بهره گیری از نازل های متفاوت طراحی شده برای این تجهیزات می توان ضایعات به وجود آمده را مکش نموده و از نفوذ آنها به درون دستگاه جلوگیری به عمل آورد. همچنین در صورت استفاده از جاروبرقی صنعتی زمان توقف دستگاه کاهش یافته و سطح کیفی محصولات نیز افزایش خواهد یافت.




جداسازی مایعات از جامدات و بازیافت مواد

جاروبرقی صنعتیتخلط مواد جامد همچون براده های فلز و ذرات ریز ناشی از برش صفحات فلزی با روغن و سایر مایعات عملیات جمع آوری و مکش این ذرات را دشوار می نماید. اما دستگاه های جاروبرقی صنعتی مجهز به ماکرو فیلتر هایی هستند که امکان جدا سازی این مواد را فراهم آورده و این مواد به صورت کاملا جداگانه درون مخزن دستگاه قرار می گیرند. پس از مکش این مواد امکان بازیافت آنها وجود داشته و می توان آنها را به چرخه تولید بازگرداند. در این صورت با کاهش ضایعات و استفاده بهینه از آنها، صرفه اقتصادی مناسبی در این صنایع به ارمغان خواهد آمد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: