بکارگیری واترجت صنعتی جایگزینی مناسب برای شیوه های سنتی نظافتی

16 بهمن 1396

در محیط های صنعتی حجم آلاینده های به وجود آمده در محیط بالا می باشد و انتشار آنها در محیط، مشکلات بسیاری را به بار می آورد. با توجه به حجم بالای این آلاینده ها تجهیزات نظافتی سنتی و قدیمی توان حذف آنها را نداشته و به همین دلیل بسیاری از نیازهای نظافتی موجود در محیط های صنعتی قابل رفع نمی باشد. با روی کار آمدن تجهیزات مدرن و مکانیزه نظافت صنعتی بسیاری نیازهای نظافتی در محیط های صنعتی مرتفع گردیده اند. یکی از کارآمدترین این دستگاه ها واترجت صنعتی می باشد که به دلیل برخورداری از توان نظافتی بالا امروزه کارایی بسیاری در محیط های صنعتی داشته و استفاده از آن مزایای بسیاری نسبت به شیوه های سنتی نظافتی به همراه می آورد.



زیباسازی و ارزش بخشیدن به محیط کار

واترجت صنعتیوجود آلاینده ها در محیط کاری منجر به برهم زدن نظم کلی محیط می شود و در روند فعالیت افراد در محیط صنعتی نیز ایجاد خلل می نماید. از طرفی محیط آلوده حس ناخوشایندی را در کارکنان به وجود می آورد از این رو به منظور حفظ سلامت افراد انجام نظافت موثر و حذف آلودگی ها از محیط ضرورت می یابد و محیط کاری پاکیزه و زیبا از ارزش بالاتری نیز برخوردار می باشد. با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی سرسخت ترین آلاینده ها نیز از سطوح قابل حذف می باشند و پس از انجام نظافت با استفاده از دستگاه واترجت نتیجه مطلوبی بر جای می ماند که شیوه های سنتی نظافتی توان انجام این امر را ندارند.

 

 

کاهش نیروی انسانی مورد نیاز و زمان انجام عملیات

واترجت صنعتیوقت طلاست! به منظور انجام نظافت در محیط های وسیع صنعتی مدت زمان بسیاری صرف انجام این امر می شود و تعداد زیادی پرسنل نظافتی مجبور به انجام عملیات نظافت می باشند. از طرفی نتیجه نهایی نامطلوب بوده و بازدهی اقتصادی آن واحد صنعتی به صورت نامتناسب می گردد. اما در صورت استفاده از یک دستگاه واترجت صنعتی کارآمد عملیات نظافت محیط های صنعتی با حداقل تعداد نیروی انسانی صورت می پذیرد و با توجه به توان نظافتی این دستگاه زمان کوتاهتری نیز صرف انجام عملیات نظافت صنعتی می گردد. در نتیجه بازدهی اقتصادی بالایی به ارمغان آمده و در هزینه های صرف شده نیز جلوگیری به عمل می آید.

 

 

جلوگیری از آسیب به تجهیزات کارخانه و کاهش هزینه های تعمیراتی

واترجت صنعتیتجهیزات مورد استفاده در محیط های صنعتی در روند تولید در معرض انواع آلاینده ها قرار می گیرند که وجود این آلودگی ها عملکرد دستگاه را دچار مشکل می نماید. به کم دستگاه واترجت صنعتی در مواقع مجاز بودن به استفاده از آب می توان به راحتی این تجهیزات را مورد شستشوی و نظافت قرار داد. به دنبال آن طول عمر دستگاه افزایش یافته و از هزینه های تعمیر و نگهداری از دستگاه جلوگیری به عمل می آید. واترجت صنعتی با پاشش پرفشار آب بر سطوح آلوده، لایه های سخت به وجود آمده از آلودگی را در هم می شکند و پاکیزگی دستگاه را به ارمغان می آورد.

 

 

حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از بروز آسیب به افراد در محیط کار

واترجت صنعتیهرساله تعداد زیادی از افراد به دلیل انجام نادرست عملیات نظافتی و بکارگیری شیوه های ناکارآمد نظافتی در محیط های صنعتی دچار سانحه شده و عوامل بسیاری سلامت آنها را تهدید می نماید. شوینده های فشار قوی از ضریب ایمنی بالایی برخوردارند و افراد در صورت بکارگیری این تجهیزات جهت انجام امور نظافتی قدرت مانور بالایی خواهند داشت. در نتیجه کاربر علاوه بر دست یابی به نتیجه مطلوب و کیفیت بی نظیر در انجام نظافت از آسیب در حین استفاده از دستگاه نیز در امان می باشد. از طرفی دستگاه واترجت با حذف کامل آلودگی ها سطح بهداشت محیط را ارتقا بخشیده و سلامت افراد در محیط کار حفظ می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: