تجهیزات مدرن و حرفه ای نظافت خانگی

1 خرداد 1397

خانه مکان آرامش و آسایش افراد است که انجام نظافت این محیط بسیار حائز اهمیت می باشد. افراد به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی محیط خانه و محل زندگی خود همواره راهکارهای متعددی را بکار می بندند و از انواع تجهیزات نظافتی استفاده می نمایند. اما با گذر زمان مشکلات و عدم کارایی برخی از راهکارها و تجهیزات نظافت حرفه ای افراد را مجبور به تغییر رویه های نظافت می نماید. با روی کارآمدن تجهیزات مدرن و حرفه ای نظافت خانگی بسیاری از مشکلات افراد در نظافت منازل رفع شده است و امروزه افراد با بهره گیری از این تجهیزات قادر به رفع بسیاری از مشکلات خود می باشند. در این مقاله کارایی و عملکرد تجهیزات مدرن نظافت خانگی را تشریح می نمائیم.



کارواش خانگی

تجهیزات نظافتیکی از دستگاه های پرکاربرد در نظافت منازل مسکونی، کارواش خانگی می باشد که با پاشش آب پر فشار امکان شستشوی و پاکسازی هر نوع آلودگی را فراهم می آورد. از این دستگاه جهت شستشوی محوطه بیرونی منازل، خودرو، موتور سیکلت، سطوح کف، مبلمان باغی، نرده ها، درب های ورودی و بخش هایی از این قبیل استفاده می شود. یک دستگاه کارواش خانگی با کیفیت توان حذف لایه های سخت آلودگی از سطوح را داشته و ابزاری ایده آل جهت جرم زدایی از سطوح می باشد. با استفاده از انواع نازل های کاربردی بازدهی عملیاتی دستگاه نیز افزایش می یابد و لذا قدرت مانور فرد و توان دستیابی وی به آلودگی های موجود در بخش های دور از دسترس افزایش می یابد.

 

جاروبرقی مرکزی خانگی

تجهیزات نظافت جهت نظافت داخل ساختمان امروزه از انواع دستگاه های جاروبرقی استفاده می شود که کاربر به کمک آنها در مدت زمان معقول توان انجام نظافت و زدودن ذرات ریز آلودگی از محیط بدست می آورد. یکی از انواع قدرتمند این تجهیزات جاروبرقی مرکزی می باشد که به صورت ثابت در مکانی مناسب نصب می گردد. انتقال آلودگی ها به مخزن این جاروبرقی از طریق لوله هایی که در بخش پشتی دیوارها قرار می گیرد، امکان پذیر می باشد. استفاده از این دستگاه مزایای بسیاری دارد که از مهم ترین آنها می توان به سطح صدای پایین دستگاه، مصرف انرژی کمتر و بازدهی بیشتر جاروبرقی مرکزی اشاره نمود.

 

 

مبل شوی

تجهیزات نظافت مبلمان و صندلی ها نقش تعیین کننده ای در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کنند. حفظ زیبایی و پاکیزگی این وسایل نیز بسیار حائز اهمیت می باشد اما وجود آلودگی ها زیبایی و ظاهر مبلمان و صندلی را در منازل دچار اختلال می کند. این دغدغه فکری همواره در ذهن افراد وجود دارد که چگونه می توان نظافت مبلمان و صندلی را در منزل به صورت بهینه به انجام رساند. اما دستگاه های مبل شوی این مشکل را به خوبی حل نموده اند. این دستگاه کارآمد نظافت خانگی با پاشش آب، امکان جداسازی آلودگی ها از سطوح را فراهم آورده و سپس آب آلوده توسط پمپ مکنده دستگاه به مخزن آب کثیف آن انتقال می یابد. این دستگاه دارای وزن سبکی بوده و کاربر به راحتی قادر به نقل و انتقال آن در محیط داخل منزل می باشد.

 

 

شیشه شوی

تجهیزات نظافت پنجره ها، سطوح شیشه ای و آیینه ها در منزل روزانه در معرض آلودگی های بسیاری قرار می گیرند و وجود این آلودگی ها زیبایی و ویژگی های ظاهری این سطوح را دچار مشکل می کند. یکی دیگر از تجهیزات حرفه ای نظافت خانگی، دستگاه های شیشه شوی می باشند که به دلیل برخورداری از طراحی ارگونومیک، موجب سهولت در امر نظافت سطوح شیشه ای، آینه و پنجره ها می شوند. این ابزار نظافت خانگی امکان دسترسی به بخش های دور از دسترس را نیز فراهم می آورد و به دلیل برخورداری از سامانه مکش هیچ گونه ردی از آب را بر این سطوح باقی نمی گذارد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
  1. Pingback: واترجت خانگی و موارد استفاده و مزیت های استفاده از آن در محیط خانه

نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: