دستگاه های مکنده و جاروبرقی صنعتی نیلفیسک، راه حلی خلاقانه برای چالش های صنعت داروسازی

5 تیر 1396

کمپانی نیلفیسک بعنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات نظافت صنعتی در سطح جهان، به خوبی نسبت استانداردهای بهداشتی و ایمنی بالای مورد نیاز در صنایع داروسازی آگاه می باشد. به همین دلیل این کمپانی نسبت به طراحی و تولید دستگاه های مکنده انتقال مواد پنیوماتیک و جاروبرقی صنعتی مناسب برای کاربرد در هر بخش از خطوط تولید صنایع داروسازی اقدام نموده است. طیف گسترده دستگاه های مکنده و جاروبرقی صنعتی تولید شده توسط نیلفیسک برای کاربرد در صنایع داروسازی یکی از کاربردی ترین رده محصولات نیلفیسک را تحت عنوان Nilfisk PharmaceutiCare تشکیل می دهند. در این مقاله با این رده از محصولات نیلفیسک بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایای دستگاه های مکنده و جاروبرقی صنعتی داروسازی نیلفیسک

نیلفیسک تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتیکاربرد این رده از محصولات تخصصی کمپانی نیلفیسک که به صورت ویژه برای استفاده در صنعت داروسازی و صنایع مشابه همچون صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی طراحی و تولید شده اند، دارای مزایای زیر می باشد:

ایمنی

این رده از مکنده ها و دستگاه های جاروبرقی صنعتی نیلفیسک به فیلترهای HEPA یا ULPA مجهز شده اند و مکش پیوسته گرد و غبار و آلودگی های پودری و بسیار ریز را از ماشین آلات تولید تضمین می نمایند. با کاربرد این رده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی ، کاربر هرگز در تماس مستقیم با مواد سمی قرار نگرفته و حتی تخلیه مواد جمع آوری شده و تعویض فیلتر جاروبرقی صنعتی نیز در ایمنی کامل صورت می گیرد.

بازده

استفاده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی نیلفیسک به معنای کاهش زمان مورد نیاز برای نظافت تجهیزات موجود در محیط کار می باشد. قابلیت یکپارچه سازی مکنده یا جاروبرقی صنعتی با ماشین آلات تولید، امکان بازیافت پیوسته ضایعات را فراهم نموده، از توقف کار ماشین آلات خطوط تولید جلوگیری نموده و کیفیت محصول را تضمین می نماید.

بهداشت

در صنایع داروسازی، آرایشی- بهداشتی و غذایی، سطح آلودگی صفر پارامتری بسیار مهم می باشد. دستگاه های جاروبرقی صنعتی نیلفیسک دارای گواهی جی پی ام (GPM) بوده و به راحتی قابل نظافت و ضدعفونی کردن می باشند. این مکنده های صنعتی مجهز به فیلترهای ویژه بوده و حتی برای جمع آوری گرد و غبار سمی و بسیار ریز مناسب می باشند.

خودکارسازی یا اتوماسیون

دستگاه های مکنده انتقال مواد پنیوماتیک نیلفیسک امکان جابجایی مواد در صنایع داروسازی را با حفظ درصد ترکیبات سازنده بدون کوچکترین تغییر در محصول فراهم می نمایند. بعلاوه این نوع مکنده های ویژه، قادر به جابجا نمودن قرص ها و کپسول ها بدون آسیب رساندن یا شکستن آنها می باشند. با استفاده از این دستگاه های مکنده ، فرآیند انتقال محصول در شرایطی کاملا بهداشتی صورت گرفته سلامت کاربر و محیط کار حفظ می گردد.

طبقه بندی محصولات PharmaceuticCare نیلفیسک

دستگاه های مکنده صنعتی و جاروبرقی قابل کاربرد در صنایع داروسازی نیلفیسک در سه رده اصلی قابل طبقه بندی هستند:

دستگاه های جارو برقی صنعتی برای تأمین بهداشت، بازده و ایمنی

جاروبرقی صنعتی مورد استفاده در صنایع داروسازیاین رنج از محصولات نیلفیسک شامل جاروبرقی صنعتی تک فاز، سه فاز یا مکنده های هواکار می باشند که ممکن است قابل حمل یا ثابت باشند. در تولید این رده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی از استیل یا پوشش ضد رنگ استفاده شده است. کاربرد این جارو برقی های صنعتی عملکرد فیلتراسیون عالی را به دلیل وجود فیلترهای متفاوت تضمین می نماید. از فیلترهای پلی استری تا فیلترهای absolute HEPA یا ULPA در این دستگاه های جاروبرقی صنعتی استفاده می گردد و این رده از مکنده ها برای جمع آوری مواد سمی مناسب می باشند. جاروبرقی های صنعتی نیلفیسک در این رده از لحاظ جی ام پی ( اصول ساخت خوب ) تایید شده اند و دارای گواهینامه های گوناگون ATEX، CE، TuV، Class II، Div 2 و EXP می باشند.

مکنده انتقال مواد پنیوماتیک برای بازده و اتوماسیون

مکنده صنعتی قابل استفاده در صنایع داروسازیدستگاه های مکنده انتقال مواد پنیوماتیکی قابل استفاده در جابجایی مواد خام همانند پودرها و یا گرانول ها، کپسول های خالی، قرص ها با هدف تغذیه سیستم ها و ماشین آلات تولید همانند راکتورها، میکسرها، ماشین های دوزینگ و … می باشند. همچنین این دستگاه های مکنده صنعتی می توانند محصولات را از نقطه ای به نقطه دیگر و بالعکس منتقل نموده بدون اینکه موجب جدایش، انتشار گرد و غبار یا آلودگی محصول شوند. این رده از مکنده ها شامل جاروبرقی و مکنده هواکار می باشند.

سیستم های غبارگیر برای ایمنی کل

جارو برقی صنعتی قابل کاربرد در صنایع داروسازیاین رده از محصولات نیلفیسک برای جمع آوری گرد و غبار موجود در محیط مناسب بوده و به فیلترهای absolute برای گرد و غبار و ذرات بسیار ریز یا سمی تجهیز شده اند. بعلاوه این رده از غبارگیر ها دارای ویژگی های زیر می باشند:
– سطح محدود سازی: تا OEB 5
– سرعت مکش تا ۱۰۸۰ مترمکعب بر ساعت در یک طراحی کاملا منسجم
– دارای گواهی GMP ( اصول ساخت خوب)
– هزینه های نگهداری و سرویس کاهش یافته
– قابل ارائه در ورژن های WIP

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: