اسکرابر جدید Ecoflex محصولی از Nilfisk

20 بهمن 1395

دغدغه های نظافتی، بسیار زیاد و متفاوت هستند که خوشبختانه، راهکاری انعطاف پذیر نیز برای این مشکلات وجود دارد. سیستم جدید Ecoflex که محصول Nilfisk است با بهره گیری از کارایی و پایداری، نظافتی را انجام می دهد که سازگار با محیط زیست است. این درحالی است که این سیستم به بالاترین استانداردهای نظافت سطوح دست یافته است. Ecoflex یک اسکرابر صنعتی می باشد که قابل انعطاف و اقتصادی بوده و برای مواجهه با لزومات پیشرفته طراحی شده است. دستگاه طوری طراحی شده که می تواند متناسب با حالات مورد تقاضا عمل کرده و به سرعت تنظیم شود.

 

برخی ویژگی های اسکرابر جدید Ecoflex
اسکرابر جدید nilfsk ecoflex

اسکرابر جدید Ecoflex دستگاه نظافتی جدیدی است که برای مقاصد مختلف نظافت سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می شود.

 

انعطاف پذیری

سطوح و کف پوش های مختلف و سایر وسایل روش های نظافتی متفاوتی دارند. در صورتی که بتوان فشار برس، آب و مواد شوینده را به درستی ترکیب کرد، می توان با هر مسئله ای از آلودگی روبرو شد و به خوبی آن را پاک نمود. انتخاب برنامه های مختلف شستشو با آب، و یا تغییر شدت شستشو ها تنها با یک کلید قابل انجام است. کنترل این دستگاه کاربر پسند بوده و باعث می شود کاربر بتواند تجهیزات بیشتری برای سطوح خاکی، کاشی های کف یا بتن اضافه نماید.

 

سازگاری با محیط زیست

نظافت سازگار با محیط با استفاده از اسکرابر Ecoflex بسیار کارامد و پایدار می باشد. انعطاف پذیری این دستگاه به منظور توسعه یکی از روش های نظافتی و همچنین تنظیمات مختلف باعث می شود کاربر از منابع خود (از آب و مواد شوینده گرفته تا زمان و تجهیزات) بهره بیشتری ببرد.

 

مناسب بودن و راحتی

صفحه کنترل Ecoflex، به طور اختصاصی برای فعال سازی عملیات های دستگاه برای سطوح صاف طراحی شده است. این عمل از طریق تعویض تجهیزات نظافتی انجام می پذیرد. شروع این کار بر اساس حفاظت از محیط زیست، کم فشار بودن و بدون استفاده از مواد شوینده بوده است، اما به مرور زمان به سادگی می توان شدت مناسب را نیز تنظیم نمود. مقدار مصرف مواد شوینده، فشار برس و سرعت توسط کاربر تنظیم می شود. کنترل و کار با دستگاه بسیار ساده بوده و به حدی که انجام تنظیمات استانداردهای بهداشتی بیشتر، انواع سطوح و اتفاقات نظافتی غیر منتظره به سهولت برای کاربر قابل انجام است.

 

صرفه جویی در زمان

وقت طلا است و نیازمندی های جامعه باید با استانداردی بالا پاسخ داده شود و در عین حال نیازمند راهکاری اقتصادی، قابل انعطاف و به همان اندازه کاربر پسند است. Ecoflex توانسته مفاهیم اقتصادی را با روحیه زیست محیطی ترکیب نماید و یک اسکرابر جدید تولید نماید. یک سیستم کنترل قابل انعطاف، که می تواند به راحتی محدوده وسیعی از انواع سطوح را با یک دستگاه نظافت کند، قادر به ذخیره منابع ارزشمندی است. تنظیمات دستگاه توسط کاربر انجام می شود و این باعث کارایی بیشتر دستگاه، صرفه جویی در زمان، کاهش استفاده از دستگاه و  همچنین کاهش آب و مواد شوینده مصرفی می شود.

 

متناسب بودن برای هر نوع شستشو

با استفاده از Ecoflex نه تنها روند کفشویی هفتگی آسان تر می شود، بلکه شستشوی نواحی با رفت و آمد کم نیز تنها با آب میسر می شود و کمتر از مواد شوینده استفاده می گردد. بدین صورت انرژی برای شستشوی عمیق نواحی با آلودگی بیشتر ذخیره می گردد. انعطاف پذیری سیستم باعث توسعه روند ایده آل برای کارمندان یک سازمان و همچنین بودجه می شود.

 

دارای طراحی ساده تر

سیستم Ecoflex با افزودن قابلیت هایی از جمله حالت شستشو فقط با آب (در مواقع نیاز) و استفاده محدود از مواد شوینده موجب سازگاری بیشتر با محیط زیست شده است. محیطی که پاک بوده و از هر نوع آلودگی دور باشد، یک محیط سالم است.

 

حالات مختلف شستشو در Ecoflex

هر عملی لازم و متنساب با شرایط را می توان با Ecoflex به راحتی انجام داد. برای تنظیم در محیط های نسبتا پاک کافی است کلید مربوطه فشار داده شود، و در بخش های کثیف این کلید مجددا فشار داده شود؛ این عمل باعث افزایش کارایی دستگاه می شود. یعنی تمامی تنظیمات با فشردن یک کلید جادویی انجام می شود. حالات مختلف شستشو در ادامه معرفی شده اند.

 

شستشو فقط با آب

شستشو با آب برای پاک کردن آلودگی های سطح و حفظ ظاهر پاک سطوح انجام می شود. این حالت باعث می شود اثرات سوء ناشی از مواد شوینده بر محیط زیست به وجود نیاید و هزینه های نظافت را کاهش می دهد. این راه هم از لحاظ سازگاری با محیط زیست و هم از نظر اقتصادی بهترین گزینه می باشد.

 

مصرف مواد شوینده به مقدار بسیار کم

این حالت برای شستشو های معمولی در نظر گرفته شده است و از مقدار کمی مواد شوینده استفاده می شود. آب و مواد شوینده به صورت مجزا توزیع می شود و سپس اضافات محلول جمع آوری می گردد.

 

مصرف مواد شوینده به مقدار استاندارد

این حالت نظافت های دشوار و آلودگی های سخت را انجام می دهد. با رقیق سازی مواد شوینده، تنظیم فشار برس و نرخ جریان می توان یک ترکیب قدرتمند برای رفع آلودگی های سخت از سطوح زبر و خشن استفاده نمود.

 

شدت بالای توان

گاهی آلودگی با روش های سازگار با محیط زیست پاک نخواهند شد. برای آلودگی های عمیق، نظافت های حرفه ای یا مسائل غیر قابل انتظار، این حالت از Ecoflex موقتا فشار برس، آب و مواد شوینده برای افزایش قدرت پاک کنندگی به حداکثر مقدار خود تنظیم خواهند شد. این عمل تنها توسط فشار یک کلید میسر می شود. در صورتی که پاک کردن سطح مورد نظر در کمتر از ۶۰ ثانیه انجام شد، با فشار دادن مجدد کلید، دستگاه به حالت سازگار با محیط زیست بر می گردد.

 

اسکرابر جدید Nilfisk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک های مفید:

اسکرابر : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: