پارامترهای مدنظر در انتخاب یک دستگاه کارواش خانگی با کیفیت

9 بهمن 1396

یکی از ابزارهای مدرن نظافتی مورد استفاده در منازل، دستگاه کارواش خانگی می باشد. این دستگاه آب را تحت فشار بالا به کمک تفنگی و نازل بر مقاطع آلوده پاشش نموده و جرم و لایه های سخت ایجاد شده بر سطح را از بین می برد. امروزه واترجت خانگی مصارف بسیاری دارد و در صورت استفاده از انواع باکیفیت و کارآمد این محصولات، عملیات نظافت خانگی به بهترین نحو صورت می گیرد. در این مقاله به بررسی چند نکته کلیدی در انتخاب یک دستگاه کارواش خانگی با کیفیت می پردازیم و همچنین به مزایای استفاده از واترجت خانگی در نظافت خانگی اشاره می نمائیم.


بررسی مفهوم فشار در دستگاه کارواش خانگی

کارواش خانگیدر انتخاب و خرید دستگاه کارواش خانگی ایده آل توجه به فشار آب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. فشار در دستگاه واترجت خانگی با واحد PSI اندازه گیری می شود و معمولا بر حسب بار بیان می گردد. هر چه میزان فشار دستگاه کارواش خانگی بیشتر باشد دستگاه از توان عملیاتی بالاتری برخوردار می باشد. یکی از اجزای تشکیل دهنده دستگاه کارواش خانگی پمپ می باشد که محدوده فشارکاری دستگاه و بیشینه فشار را تعیین می نماید. البته میزان فشار قابل عرضه توسط دستگاه کارواش خانگی به عوامل بسیاری همچون نوع نازل و شلنگ دستگاه نیز بستگی دارد. با انتخاب نازل مناسب برای دستگاه واترجت می توان به فشار متناسب با فعالیت نظافتی دست یافته و اقدام به شستشوی مقاطع مورد نظر به کمک دستگاه کارواش خانگی نمود.

 

بررسی مفهوم دبی در واترجت خانگی

کارواش خانگییکی دیگر از پارامترهای موثر در انتخاب یک دستگاه واترجت خانگی دبی آب می باشد. دبی آب در یک دستگاه کارواش با واحد لیتر بر دقیقه ( L/min ) قابل اندازه گیری می باشد و بیانگر میزان آب جابجا شده از نازل و تفنگی در دستگاه واترجت می باشد. این پارامتر تاثیر مستقیمی بر سرعت عملیات شستشوی دارد و لذا هر چه دبی آب در واترجت بیشتر باشد، آلاینده ها با سرعت بالاتری از سطوح قابل حذف و پاکسازی می باشند. در نتیجه با افزایش سرعت عملیاتی زمان کوتاهتری صرف نظافت خانگی می گردد و همچنین افراد انرژی به مراتب کمتری را جهت انجام نظافت محیط صرف می کنند.

 

انواع نازل مطابق با نیاز نظافتی

کارواش خانگینازل های مختلفی برای دستگاه کارواش خانگی طراحی و تولید شده است که هر یک از آنها جریان آب را با زاویه های متفاوتی بر سطح پاشش می نمایند. به طبع هرچه زاویه نازل بزرگتر باشد سطح مقطع وسیع تری به کمک دستگاه کارواش خانگی مورد شستشوی قرار می گیرد. انواع دیگری از نازل ها به منظور سهولت در انجام نظافت خانگی به همراه دستگاه های کارواش خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از کارآمدترین نازل های دستگاه واترجت خانگی نازل زمین شوی می باشد. با استفاده از این نازل سطوح کف در محوطه های بیرونی منازل باکیفیت بالایی صورت می پذیرد.

 

مزایای استفاده از کارواش خانگی

کارواش خانگیدستگاه کارواش خانگی از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است به همین دلیل کارایی فراوانی در نظافت خانگی دارد. استفاده از دستگاه کارواش خانگی در مقایسه با شیوه های سنتی نظافتی برتری ها و مزایای بسیاری را به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

صرفه جویی در مصرف آب

کارواش خانگیدر صورت بکارگیری یک دستگاه واترجت خانگی آلودگی های سخت و قدیمی از سطوح قابل حذف می باشند. در صورتی که در شرایط مشابه و استفاده از شیوه های سنتی نظافتی میزان قابل توجهی آب و مواد شوینده جهت شستشوی همان میزان آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

 

نظافت سازگار با محیط زیست

کارواش خانگیمیزان مصرف آب با استفاده از دستگاه واترجت خانگی بسیار کمتر از سایر شیوه های نظافتی سنتی می باشد به گونه ای که تا ۷۰ درصد میزان مصرف آب را کاهش می دهد. از طرفی با مصرف حداقلی شوینده های شیمیایی، مواد مضره به میزان بسیار ناچیزی مصرف می شوند و این عوامل سازگاری بالای دستگاه های کارواش خانگی با محیط زیست را تائید می نماید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: