کارایی دستگاه پولیشر و مزایای استفاده از این دستگاه

20 آذر 1396

عوامل بسیاری همچون حجم بالای تردد و باقی ماندن مواد و زباله های سخت، سطح کفپوش را دچار آسیب می نماید و خلل و فرج بسیاری بر سطح ایجاد می کند که حتی با نظافت منظم نیز، سطوح کف به صصورت مطلوب پاکیزه نخواهند شد. در این صورت از بین بردن این خط و خش ضرورت می یابد و تنها در این حالت می توان پس از انجام نظافت سطحی به درخشنده و به دور از آلودگی های عمقی داشت. دستگاه پولیشر گزینه ای مناسب جهت از بین بردن شیارهای به وجود آمده در سطوح کف می باشد که سطحی هموار و صیقلی را به ارمغان می آورد. این دستگاه کارآمد دارای ویژگی های و مزایای بسیاری بوده و کاربرد های فراوانی دارد، در این مقاله برخی از مهم ترین این ویژگی ها و مزایا را برمی شماریم.


چگونگی عملکرد دستگاه پولیشر

پولیشر دستگاه پولیشر دارای کارایی و ویژگی های منحصر به فردی می باشد و امروزه از این دستگاه علاوه بر پولیش سطوح و ایجاد درخشندگی در سطوح کف، به منظور انجام نظافت و شستشوی آلودگی ها نیز به همراه یک جاروبرقی آب و خاک استفاده می شود. دستگاه پولیشر متشکل از صفحه ای دیسکی شکل می باشد که در صورت نیاز به شستشوی آلودگی ها بر روی این صفحه دیسکی شکل، برس نصب شده و به مخزن دستگاه علاوه بر آب کمی مواد شوینده مناسب با جنس سطح افزوده می شود و در صورت کاربرد دستگاه جهت پولیش سطوح کف از پدهایی با سختی متفاوت استفاده می شود. در مواقع استفاده از دستگاه پولیشر به منظور شستشوی سطوح سرعت چرخش دیسک به همراه برس پایین بوده و این برس با حرکت دورانی بر سطح انواع آلودگی ها را از میان خلل و فرج بیرون می آورد اما در صورت استفاده از دستگاه جهت صیقلی نمودن سطح پس از نصب پد سرعت چرخش پد بسیار بالا می باشد که سایش پر سرعت پد بر سطح میزانی گرما تولید نموده و در نتیجه سبب درخشش مقطع مورد نظر می شود.

مزایای استفاده از دستگاه پولیشر

پولیشربسیار مشاهده می شود که سطوح کف در گذر زمان بر اثر وجود خط و خش فراوان، تغییر رنگ داده و خلل و فرج به وجود آمده بر سطح عمیق شده و ترک هایی سطحی بر کفپوش ایجاد می گردد. در این حالت نیاز به تعویض کفپوش می باشد که هزینه بسیاری صرف تعویض کفپوش خواهد شد. اما با استفاده از دستگاه پولیشر می توان لایه سطحی ایجاد شده بر سطح را از بین برده و خلل و فرج ایجاد شده بر سطح را به سطحی هموار و یکدست مبدل نمود و در این صورت صرفه اقتصادی بالایی را به ارمغان آورد. البته استفاده از دستگاه پولیشر علاوه بر صرفه اقتصادی مزایای بسیاری همچون سهولت در انجام نظافت پس از انجام عملیات پولیش، کارایی چند منظوره در انواع محیط های کاری، افزایش سرعت در انجام عملیات نظافت را نیز در پی دارد.

 

کاربرد دستگاه پولیشر

پولیشرهمانطور که اشاره شد دستگاه پولیشر به منظور شستشوی و پولیش سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پولیشر یا برنیشر جهت نظافت، پولیش و صیقلی نمودن انواع سطوح همچون پارکت، سنگ و بتن در کلیه مکان های تجاری، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از این دستگاه می توان طول عمر کفپوش را افزایش داد. از طرفی انواع آلودگی های سخت و قدیمی همچون لکه های روغنی و چسبناک با استفاده از این دستگاه از سطوح قابل جداسازی می باشند. انتخاب پد و برس مناسب در استفاده از دستگاه پولیشر نقش بسزایی دارد زیرا در صورت انتخاب نادرست پد، امکان عدم کارایی صحیح و مناسب دستگاه وجود دارد و نتیجه ای درخور حاصل نمی گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: