شستشوی سطوح قبل از رنگ آمیزی بوسیله دستگاه واترجت

30 تیر 1397

قبل از رنگ کردن دیوار ها و بخش های بیرونی خانه، باید محل مورد نظر و اطراف آن به خوبی تمیز شود. استفاده از دستگاه واترجت صنعتی ، بهتری راهکار جهت انجام سریع و آسان این کار است. البته بکارگیری این دستگاه باید به دقت انجام گیرد تا از آسیب ها و مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اهمیت شستشوی سطح قبل از رنگ آمیزی

شستشوی سطح قبل از رنگ آمیزیشستشوی سطح قبل از رنگ آمیزی آن، مزایای متعددی را در پی دارد. اگر رنگ کار سطح کثیف را رنگ آمیزی کند، قطعا طول عمر رنگ کاهش می یابد. با توجه به دشواری و هزینه بر بودن رنگ آمیزی سطوح، اهمیت شستشوی سطح قبل از رنگ کردن آن مشخص می شود. بنابراین صرف مدت زمان کم قبل از شروع کار، نه تنها موجب اتلاف وقت نمی گردد، بلکه در دراز مدت مزایایی را در پی خواهد داشت.

 

 

علت استفاده از واترجت

واترجت صنعتی از پاشش آب پر فشار برای حذف آلودگی ها استفاده می نماید. بنابراین این دستگاه قدرت از بین برندگی بالایی داشته و نتیجه به مراتب بهتری نسبت به روش دستی ارائه می دهد. سخت و زمان بر بودن روش شستشوی دستی در منزل برای شستشوی خودرو، کف و دیوار ها، موجب گردیده تا استفاده از واترجت نسبت به روش دستی ارجحیت داشته باشد.

 

ابزار های مورد نیاز

واترجتواتر جت ها در مدل های بنزینی و الکتریکی تولید می شوند. با توجه به اینکه شستشوی سطح قبل از رنگ آمیزی باید به آرامی انجام گردد، واترجت های الکتریکی نتیجه مورد نظر را تحقق می بخشند. برای شستن سطوح مرتفع، بکارگیری یک لنس تلسکوپی فرآیند را ساده تر می کند. همچنین مواد سفید کننده نباید با دستگاه استفاده شوند، زیرا به دستگاه و گیاهان آسیب می زنند.

 

 

شستشو یا جدا کردن رنگ ها

مرحله اول شستشوی سطح است و بنابراین باید تنظیمات واترجت بر روی فشار کم انجام گیرد. همچنین کندن رنگ های پوسیده قبلی بعد از این فرآیند به انجام برسد. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی حتما باید از فشار کاری مناسب، نازل با زاویه مخروطی و نه نقطه ای استفاده کرد و فاصله مناسب حدود ۱ متری از سطح را رعایت نمود. محکم بسته شدن دریچه های خروجی هوا و پنجره ها نیز موجب می گردد تا آب پر فشار وارد منزل نشود.

 

نحوه شستشوی سطوح با واترجت

واترجت صنعتیبرای شستشوی سطوح با واترجت، ابتدا باید دستگاه را به یک منبع آب متصل نموده و سپس نازل مناسب را به دستگاه متصل کنید. سپس از بالا به پایین سطح مورد نظر را شستشو دهید. لانه های حشرات، برگ ها و آلودگی های دیگر را با آب پر فشار از بین ببرید. سپس اجازه دهید تا سطح خشک شود. در زمان عدم تابش مستقیم نور آفتاب به سطح مورد نظر، از مواد شوینده مناسب با واترجت برای شستشوی عمیق سطح استفاده کنید. از پایین به بالا سطح را با مخلوط آب و ماده شوینده تمیز نمایید و اجازه دهید تا حدود ۱۰ دقیقه این مواد باقی بمانند. سپس سطح را با آب شستشو دهید. آبکشی را از بالا به پایین انجام دهید تا فرایند شستشو سریع تر انجام شود. قبل از رنگ کردن سطح حتما اجازه دهید تا سطح به مدت ۴۸ ساعت خشک گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: