افزودن تجهیزات به کارواش خانگی به منظور بهینه سازی شستشو

30 خرداد 1396

 

افزودن برخی تجهیزات جانبی به واترجت های خانگی موجب تخصصی تر شدن و بهینه شدن شستشو می گردد. با استفاده از این تجهیزاتی که بجای تجهیزات اصلی کارواش خانگی به این دستگاه متصل می گردد، می توان ویژگی هایی که از یک کارواش دستی انتظار می رود را در اختیار داشت. به همین ترتیب شستشوی روزانه آسان تر شده و نظافت مداوم محقق می گردد. در ادامه برخی از کاربردی ترین تجهیزات جانبی شرکت نیلفیسک را بررسی خواهیم کرد.

لنس ۴ در ۱

نازل کارواش خانگیاز کاربردی ترین تجهیزات جانبی این لنس خاص می باشد که در طراحی آن خلاقیت بکار گرفته شده است. این لنس شامل نازل با ۴ حالت متفاوت می باشد که همه نیاز های شستشوی خانگی را برطرف می نماید. امکان چرخش سریع و آسان این نازل و تغییر آن به دیگر نازل ها وجود دارد. حالت های گوناگون این دستگاه عبارت است از:

۱- نازل کم فشار ماده شوینده

۲- نازل چرخشی

۳- نازل پر فشار با زاویه پوشش دهی ۶۵ درجه

۴- نازل با زاویه ۲۰ درجه به منظور شستشوی عمیق تر و اثرگذاری بیشتر

پاشش مواد شوینده کارواش خانگیلنس کامل ۴ در ۱ شامل یک نازل با سایز استاندار می باشد که مکانیزم داخلی این نازل موجب ارائه ۴ حالت متفاوت گشته است. برای شستشو محیط های گوناگون و کاربرد های متفاوت می توان به سرعت با چرخاندن سری لنس، حالت مورد نظر را آماده شستشو نمود. از مهم ترین مزایای استفاده از این نازل، سرعت عمل و سهولت کاربری می باشد؛ اپراتور می تواند در حین استفاده از دستگاه کارواش خانگی مجهز شده به این لنس، آن را بر روی نازل مواد شوینده تنظیم کند و سپس برای شستشوی سطوح پس از استفاده از مواد شوینده، به سادگی با چرخش دستی نازل آن را به حالت پاشش دوار ببرد.

 

دسته کمکی ارگونومیک

دسته کمکی کارواش خانگیاستفاده از کارواش خانگی به منظور شستشو های طولانی تر، نیازمند طراحی های ارگونومیک می باشد تا کاربر در حین استفاده احساس خسنگی نکند و با دقت و تمرکز به نظافت ادامه دهد. یک ابزار خاص برای افزایش سهولت کاربری طراحی گردیده است که به صورت دسته ای کاربردی به لنس متصل می گردد. به همین ترتیب کاربر با گرفتن تفنگی در یک دست و دسته کمک در دست دیگر، تسلط بیشتری بر فرآیند شستشو خواهد داشت. طراحی این کمک دستی به این صورت است که برای دست های بزرگ و افرادی که دستکش پوشیده اند نیز مناسب می باشد.

 

شلنگ و نازل فشار قوی

شلنگ کارواش خانگیبه منظور شستشوی متراژ هایی با وسعت بیشتر که نیاز است دستگاه کارواش خانگی را به صورت مداوم جابجا کرد، می توان از یک شلنگ با طول زیاد و قرقره ثابت کمکی بهره برد. به این ترتیب می توان شلنگ خروجی از واترجت را به قرقره وصل کرده و سپس نازل فشار قوی را برداشته و به سمت هدف شستشو حرکت کرد. بدین ترتیب فرآیند شستشو ساده تر شده و نیروی اضافی حاصل از حمل مداوم دستگاه به کاربر تحمیل نمی گردد. به همین دلیل این تجهیز بسیار کاربر پسند می باشد.

 

 

 

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: