اهمیت بکارگیری دستگاه واترجت برای شستشوی سطوح در فصل بهار

14 اردیبهشت 1398

با آمدن فصل بهار و گرم تر شدن هوا، گرده افشانی درختان آغاز شده است. گرده ها بر روی سطح خودرو ها، حیاط خانه ها و خیابان ها فرود آمده و با وزش باد به اطراف پراکنده می شوند. این گرده ها و دیگر آلودگی ها بر روی سطح زمین با ابزار های دستی یا با شلنگ آب معمولی از بین نرفته و نیازمند تجهیزات حرفه ای تری است. دستگاه واترجت صنعتی یکی از این ابزارهاست که از آب پر فشار برای از بین بردن آلودگی ها بهره می برد. واترجت صنعتی یک دستگاه کارآمد و حرفه ای مخصوص شستشوی حیاط و محوطه ها بخصوص در فصل بهار می باشد.

معرفی دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتیواترجت صنعتی یک دستگاه نظافتی پر کاربرد است که با نام شوینده فشار قوی نیز شناخته می شود. واتر جت برای شستشوی سطوح کف، تجهیزات و قطعات، خودرو ها و هرگونه سطح آلوده کاربرد دارد. این دستگاه از آب پر فشار یا محلول آب و مواد شوینده برای حذف آلودگی ها بهره می برد. آب مورد نیاز دستگاه از طریق یک شلنگ به واترجت وارد می شود و سپس بوسیله پمپ فشار آن افزایش می یابد. آب پر فشار خروجی از پمپ از طریق یک شلنگ فشار قوی به سمت لنس و در نهایت نازل می رود. نازل واترجت نحوه پاشش آب به سمت سطح را تعیین می نماید. واترجت ها به نازل های مختلفی قابل تجهیز هستند که انتخاب بین آن ها بستگی به نوع نیاز و کاربرد مد نظر دارد. این شوینده فشار قوی با استفاده از جریان مستقیم برق یا سوخت فسیلی تغذیه می شود.

شستشوی موثر سطوح در فصل بهار با واترجت

همانطور که ذکر شد، واترجت صنعتی ابزار حرفه ای و مناسبی برای شستشوی سطوح به حساب می آید. حذف گرده های درختان در فصل بهار یکی از کاربرد های واتر جت می باشد که مزایای متعددی را به همراه آورده است. این دستگاه علاوه بر ایجاد جذابیت و زیبایی بیشتر در حیاط خانه یا محوطه های بیرونی، مزایای دیگری را برای افراد فراهم نموده است.

حفظ ارزش ملک

کاربرد واترجت صنعتیحفظ زیبایی حیاط خانه و جلوگیری از ایجاد آلودگی های بعضا دائمی از موارد مهم برای حفظ ارزش منزل می باشد. زمانیکه به تمیزی و زیبایی سنگفرش ها و دیوار ها اهمیت ویژه ای داده می شود، در هنگام فروش خانه یک مزیت به حساب می آید. استفاده از دستگاه واترجت صنعتی راهکار مناسبی در این زمینه به حساب می آید. واترجت با بهره گیری از آب پر فشار، گرده درختان و آلودگی های قدیمی و انباشته شده را از لابه لای سنگ و موزاییک و کناره ها بیرون می کشد تا سطح حیاط زیبا و بدون آسیب باقی بماند.

 

 

محافظت از سلامتی افراد

گرده های زرد جمع شده جز قابل مشاهده ترین ذرات آلرژی زا به حساب می آیند. این ذرات همراه با جرم، خاک و قارچ و کپک در گوشه ها و کناره ها انباشته می شوند. اجازه بر جای ماندن این آلودگی ها بر روی سطح به مدت زمان طولانی در حیاط خانه قطعا سلامتی افراد را تهدید می نماید. با استفاده از واترجت صنعتی، کوچکترین و ریزترین این آلودگی ها از روی سطح از بین می روند. در نتیجه مواد آلرژی زای مضر از بین رفته و هوای بهتری در منزل تنفس می شود.

جلوگیری از مشکلات بیشتر

واترجت صنعتیاستفاده منظم از واتر جت صنعتی، از بسیاری از مشکلات مانند پوسیدگی و خرابی زودتر از موعد جلوگیری می نماید. بنابراین زمانیکه از دستگاه واترجت برای شستن حیاط خانه استفاده می شود، طول عمر آجر و سنگفرش افزایش می یابد و در نتیجه هزینه های ناشی از جایگزینی آنها به حداقل می رسد. از نظر اقلیم آب و هوایی، تعداد دفعات شستشوی سطوح با واترجت صنعتی در مناطق سرد و خشک بایستی بیشتر از محیط های مرطوب باشد تا از مشکلات ذکر شده جلوگیری گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: