دستگاه کارواش صنعتی قدرتمند در نظافت آسان مراکز صنعتی

30 تیر 1399

دستگاه کارواش صنعتی در مقایسه با کارواش خانگی که به طور عمده به منظور نظافت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، جزو دستگاه های پرفروش در بازار است. دستگاه کارواش صنعتی این قابلیت را دارد که در بخش های مختلف صنعت به منظور از بین بردن آلودگی ها به کار گرفته شود. برای برطرف کردن آلودگی های سرسخت، به استفاده از کارواش فشار قوی از جمله گزینه های مطلوب در نظر گرفته می شود. لایه های سخت موجود در سطوح با استفاده از فشار زیاد آب به آسانی از بین می روتد. کارواش صنعتی با توجه به دمای آب خروجی از دستگاه در دو نوع کارواش صنعتی آبگرم و کارواش صنعتی آب سرد دسته بندی می گردد.

شوینده فشار قوی، پرقدرت در نظافت صنعتی

واترجت صنعتی به منظور از میان برداشتن آلودگی ها و لکه های تثبیت شده و قدیمی که به راحتی با استفاده از روش های سنتی از میان برداشته نمی شوند طراحی و تولید شده است، همچنین از این دستگاه در عملیات سنگین تر و تخصصی تر مانند عملیات تخریب، حذف رنگ و زنگ نیز استفاده می شود. اگرچه اساس کاری دستگاه های واترجت صنعتی با نوع خانگی یکسان است اما این دستگاه ها در مقایسه با واترجت خانگی دارای قدرت فشار بیشتری بوده و به همین دلیل با استفاده از آنها می توان محیط های آلوده را به راحتی تمیز کرد.

نظافت صنعتی و دستگاه شوینده پرفشار

نظافت صنعتی و دستگاه شوینده پرفشار

مزایای کارواش صنعتی

به منظور افزایش کیفیت محصول تولیدی در مراکز صنعتی نظیر کارخانه ها و کارگاه ها، جلوگیری از آسیب به دستگاه ها و تجهیزات صنعتی، افزایش ایمنی و حفظ سلامت کارکنان رعایت اصول بهداشتی در مراکز صنعتی از توجه بسیار زیادی برخوردار است. به کارگیری دستگاه های نظافت صنعتی در این مراکز می تواند تمیزی مطلوبی را ایجاد نماید. استفاده ازکارواش صنعتی در محیط های مختلف دارای مزایای متعددی است. از جمله مهم ترین آنها عبارتند از:
• نظافت کامل محیط
• از بین رفتن رسوبات به طور کامل
• جرم زدایی
• لایه برداری
• سرعت بالای پاکسازی
• افزایش بهره وری
• کاهش در هزینه ها
• حذف آلودگی های چرب
• زنگ بری

تعمیر و نگه داری دستگاه واترجت صنعتی

افت فشار از جمله مشکلات اصلی در کارواش صنعتی است که به دلیل عدم مراقبت مطلوب به وجود می آید. در صورتی که سرویس دوره ای به طور منظور در اولویت قرار گیرد، می توان برای مدت طولانی از مزایای این نوع از دستگاه ها استفاده کرد. در سرویس و بازبینی های دوره ای وجود هر گونه نقص به راحتی شناسایی شده و برطرف می گردد و از تشدید یافتن مشکل به وجود آمده جلوگیری می شود. بهتر است تا اقدامات تعمیر و عیب یابی کارواش صنعتی توسط افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

انتخاب بهترین دستگاه کارواش صنعتی

برای انتخاب مناسب ترین کارواش صنعتی باید فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته شود. فشار و دبی دو پارامتر اصلی تعیین کننده ی کارایی دستگاه شوینده فشار قوی می باشد. با توجه به عواملی نظیر وسعت محیط تحت نظافت، نوع عملیات و… لازم است تا این دو مشخصه پیش از خرید به صورت کامل مورد ارزیابی قرار بگیرد.

. دبی

دبی که از آن به عنوان نرخ جریان نیز یاد می شود تعیین کننده سرعت انجام عملیات شستشو می باشد، با افزایش دبی مقدار آب خارج شده از دستگاه در واحد زمان افزایش یافته و در نتیجه شستشو در زمان کوتاه تری صورت می پذیرد.

. فشار

فشار تعیین کننده قدرت آب در از میان برداشتن آلودگی ها است. هرچه فشار آب خروجی از دستگاه بیشتر باشد، امکان از میان برداشتن آلودگی های عمیق تر و سرسخت تر وجود دارد. از آنجایی که دبی و فشار رابطه معکوس با یکدیگر دارند لازم است تا پیش از تصمیم درباره این دو پارامتر نوع آلودگی و نوع عملیات نظافت در نظر گرفته شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: