شستشو با واترجت صنعتی

25 اردیبهشت 1399

واترجت صنعتی تقریباً در هر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب واتر جت صنعتی فشار قوی باعث نظافتی سریع و پاکیزگی کامل محیط می شود. فضاهای داخلی و بیرونی پس از اتمام کار به یک شستشوی اساسی نیاز خواهند داشت. کارواش صنعتی پس از شستشو به شما محیطی پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی، خاک، گرد و غبار و کثیفی ارائه می دهد. واترجت صنعتی سه نوع متداول دارد، دستگاه کارواش دیزلی، بنزینی و برقی که هر یک متناسب با محیط و شرایط، عملکرد متفاوتی دارند. کارواش صنعتی دیزلی مستحکم ترین و قدرتمند ترین نوع در میان واترجت های صنعتی می باشد. برخی از مدل ها دارای وزن سبک و قابلیت حمل عالی هستند و برای نگهداری طولانی مدت در مکان های ناهموار و فضای باز طراحی شده اند. از طرف دیگر، واترجت صنعتی برقی در اندازه های مختلف، مزایایی را ارائه می دهد. انواع کوچک و جمع و جور برای انجام کارهای سبک تر، چه در بیرون و چه در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

آشنایی با واترجت صنعتی و کاربردهای آن

واترجت صنعتی و کاربرد آنبرای افزایش حداکثر میزان توان نظافتی در فضاهای بیرونی که هیچگونه تجهیزات الکتریکی وجود ندارد، واترجت صنعتی بنزینی می تواند مناسب ترین گزینه باشد. استفاده از آب سرد و گرم در این واترجت صنعتی محدودیتی برای آن ایجاد نمی کند و در صورت نیاز به تمیزی بیشتر می توانید از آب گرم استفاده کنید. این واترجت صنعتی به گونه ای طراحی شده که می تواند در مکان های ناهموار و پیاده روها، و با استفاده از آب نهرها و رودخانه ها بهترین کارایی را داشته باشد. واترجت صنعتی در همه مدل ها دارای کاربردهای متعددی می باشد. برای شکستن پیوند خاک و گل یا آلودگی و کثیفی، به آب با فشار خاصی نیاز هست. به همین دلیل دستگاه های جدید با طیف کاملی از لوازم جانبی موجود مانند ورودی فشار قوی و باکیفیت و لنس ها برای از بین بردن خاک، لکه های سخت و پاک کردن انواع آلودگی ها در کوتاه ترین زمان، ارائه می شوند. از جمله کاربردهای کلی واترجت صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز کردن پیاده روها
  • برداشتن لکه ها در ساختمان ها و کارخانه هایی که با مواد مختلف سروکار دارند.
  • شستشوی سطوح و تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی
  • تمیز کردن حمام ها و اماکن بهداشتی
  • برداشتن لکه های ناشی از رنگ، اعم از هر نوع رنگ و مواد شیمیایی
  • خنک سازی مبدل های حرارتی، به ویژه در قسمت های صفحه و قاب
  • نظافت مکان های عمومی
  • رفع لکه های ناشی از آب و گل در سطح شهر

استفاده از واترجت صنعتی چه اهمیتی دارد؟

واترجت صنعتی یک شوینده فشار قوی قدرتمند است که از جریان قوی و فشار زیاد آب برای تمیز کردن محیط استفاده می کند. این امر باعث می شود کارواش فشار قوی برای امور نظافتی تعداد نامحدودی از مکان های عمومی مناسب باشد. واترجت صنعتی به گونه ای طراحی می شود که بتواند در محیط های ناهموار و سخت دوام بیاورد. هر واتر جت صنعتی فشار قوی برای شروع کار به یک منبع آب نیاز دارد. کارواش های صنعتی به شیلنگ فشار قوی، تزریق کننده مواد شوینده و شیمیایی و موارد دیگر مجهز شده اند. یکی از ویژگی های مهم واترجت صنعتی که استفاده از آن را به موضوعی مهم تبدیل کرده است، این است که این دستگاه می تواند فشار معمولی آب با را با استفاده از پمپی که در آن تعبیه شده است به فشار های بالا تبدیل کند. این امر از سویی می تواند در مدت زمان شستشو و از سویی دیگر در مصرف آب صرفه جویی می کند.

دبی و فشار آب واترجت صنعتی

حمل و نقل و جابجایی آسان دستگاه واترجت صنعتیبا این حال انتخاب واتر جت صنعتی با میزان فشار بالاتر ممکن است همیشه بهترین نتیجه را نداشته باشد و می تواند خسارت قابل توجهی نیز ایجاد کند. کلید دریافت بهترین نتایج تمیز کردن با یک کارواش صنعتی ، استفاده از فشار عملیاتی متناسب با کاربرد مد نظر است. یكی از رایج ترین تصورات غلط در مورد کارواش صنعتی  این است كه هر چه فشار برحسب بار بیشتر باشد، عملكرد دستگاه بهتر است. bar یک واحد است که میزان نیرو یا فشار توسط یک دستگاه را اندازه گیری می کند. اگرچه این واحد در تعیین قدرت تمیز کردن یک کارواش فشار قوی قابل توجه است اما این فاکتور به تنهایی نمی تواند بهترین کیفیت شستشو را تعیین کند. یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم که باید در نظر گرفته شود، دبی یا شدت جریان آب بر حسب لیتر بر دقیقه است. هرچه حاصل جمع فشار عملیاتی و دبی آب بیشتر باشد، دستگاه در شستشو قدرتمند تر خواهد بود.

چگونگی عملکرد واترجت صنعتی با مواد شوینده

  • مواد شوینده از طریق بطری یا ظرف درون شلنگ جریان می یابد.
  • آب سرد از طریق شیر آب و شیلنگی مجزا در کارواش صنعتی جریان می یابد و به درون دستگاه فیلتر می شود.
  • موتور الکتریکی یا دیزل، قدرت واترجت را افزایش می دهد.
  • با استفاده از موتور یا پمپ، آب در مواد شوینده پمپاژ می شود که موجب مخلوط شدن آب با مواد شوینده می شود.
  • سپس شما می توانید شستشو را با استفاده از این مواد ترکیب شده، آغاز کنید.
اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: