خودروی خود را در ۵ دقیقه شستشو دهید

3 فروردین 1397

نظافت و شستشوی خودرو از امور مهمی است که مالکان این وسیله نقلیه در جهت افزایش طول عمر و زیبایی آن بایستی انجام دهند. شستن بدنه، شیشه و چرخ ها از جمله این امور است که با هدف رفع آلودگی ها و تمیز نمودن خودرو صورت می گیرد. دستگاه کارواش خانگی از بهترین و کارآمد ترین تجهیزات جهت شستشوی خودرو ها می باشد. در این مقاله مراحل شستشوی سریع و آسان خودرو با کارواش خانگی شرح داده می شود.

 

دلایل استفاده از کارواش دستی خانگی برای شستشوی خودرو

شستشوی خودرو با کارواش خانگیکارواش خانگی یا واترجت خانگی دستگاهی است که با تجهیز به یک پمپ فشار قوی، آب را با فشار بالا به سطح پاشش می نماید. یکی از کاربرد های این دستگاه، شستشوی بدنه و دیگر بخش های انواع وسایل نقلیه می باشد. دلایل استفاده از کارواش خانگی برای چنین اموری عبارتند از :

 

 

 

 

حفظ زیبایی و تمیزی خودرو

خودروی تمیز و زیبا حس خوبی را به راننده و شهروندان منتقل می نماید. کارواش خانگی با بهره مندی از تجهیزات فشار قوی، آلودگی ها را بطور عمیق از بدنه خودرو بر طرف می کند و در نتیجه زیبایی و تمیزی خودرو را به صاحب آن هدیه می دهد.

 

کاهش آسیب دیدن خودرو

شستن خودرو با کارواش خانگیشستشوی منظم خودرو با کارواش خانگی نه تنها موجب زیبایی و تمیزی آن می شود بلکه از آسیب های ناشی از انباشت آلودگی ها بر روی بدنه نیز جلوگیری می نماید. استفاده از ابزار های نامناسب مثل دستمال یا مواد شوینده نا مناسب می تواند به خودرو آسیب بزند در حالیکه بکار گیری کارواش خانگی چنین مشکلاتی را ندارد.

 

 

 

 

کاهش مصرف آب و مواد شوینده

داشتن یک کارواش خانگی خوب باعث می شود که برای شستن خودرو دیگر نیازی به استفاده از شیر آب حیاط یا حتی مواد شوینده نباشد. در نتیجه تا حد زیادی در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی می شود.

مراحل شستشوی خودرو با کارواش خانگی

از کاربرد های واتر جت خانگی ، شستشوی خودرو می باشد. برای انجام این کار ، مراحل زیر را دنبال کنید :

-ابتدا یک کارواش خانگی مناسب برای شستشوی خودرو و تجهیزاتی چون نازل شستشو ، نازل فوم پاش و یا تجهیزات دلخواهی مانند برس شستشو تهیه نمایید.

-خودرو را در محلی مناسب و ایمن با فضای حرکتی مناسب پارک کنید.

-پس از نصب ورودی آب و لنس و نازل، کابل دستگاه را به پریز برق بزنید و دستگاه را روشن کنید.

-نازل پاشش فوم را با ماده مناسب دستگاه واترجت پر کنید و به میزانی که در دستورالعمل آن آمده آب بریزید.

– کل بدنه و شیشه ها را با نازل ۴۵ درجه و بدون استفاده از ماده شوینده دهید. اگر از نازل های با زاویه پاشش کوچک تر استفاده می کنید، برای سهولت کار و جلوگیری از آسیب، فشار آب را بر روی مقادیر کم تنظیم نمایید.

– نازل فوم پاش را متصل نمایید و با تنظیم دوزینگ آن، فوم را بطور کامل بر روی خودرو پاشش کنید.

-رعایت فاصله مناسب ( حدود ۳۰ سانتی متر ) بین انتهای نازل و سطح خودرو، از پاشش آب به کاربر جلوگیری می نماید.

-چند دقیقه صبر کنید تا فوم یا مواد شوینده بطور کامل عملکرد خود را انجام دهند.

-نازل فوم پاش را از نازل جدا کنید.

-مواد شوینده باقی مانده بر روی سطح خودرو را با استفاده از آب پر فشار شستشو دهید.

-برای آبکشی نهایی خودرو نازل های با زاویه بزرگ حدود ۴۵ درجه مناسب هستند. این نازل ها به جهت پوشش وسیع سطح، سرعت شستشو را افزایش می دهند.

-در پایان دستگاه واترجت خانگی را خاموش نمایید و ورودی آب را قطع کنید.

-تمامی مراحل ذکر شده در کم تر از ۵ دقیقه انجام می گیرد.

-با استفاده از یک دستمال میکروفایبر ، سطح خودرو را خشک کنید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: