چند تکنیک مهم در جهت استفاده موثر از دستگاه واترجت صنعتی

10 شهریور 1397

شستن دقیق و کامل سطوح کف، دیوار ها و وسایل در محیط بیرونی خانه، ویلا، باغ و محیط های صنعتی دغدغه بسیاری از افراد است. استفاده از دستگاه واترجت صنعتی می تواند تا حد بسیار زیادی این دغدغه را بر طرف کند. واترجت ها بعلت برخورداری از پمپ فشار قوی، از آب پر فشار برای حذف آلودگی ها بهره می برند. رعایت نکاتی سبب می شود تا استفاده از این دستگاه اثربخشی بیشتری داشته باشد.

 

معرفی دستگاه کارواش صنعتی و مزایا استفاده از آن

کارواش صنعتیدستگاه واترجت، آب را از یک منبع می گیرد، فشار آن را بوسیله پمپ فشار قوی افزایش داده و به سمت شلنگ، لنس و نازل می فرستد. آب پر فشار با عبور از لنس و نازل در نهایت به سطح پاشش می شود. دستگاه واترجت با رعایت نکاتی ساده توسط هر شخصی قابل استفاده است و به نسبت روش های دستی نظافت، وقت، انرژی و هزینه به مراتب کم تری از کاربر می گیرد. همچنین این دستگاه دارای ایمنی بالایی بوده و به جهت مصرف کم آب، استفاده حداقلی از ماده شوینده و حتی عدم استفاده از این مواد در بعضی موارد به حفظ محیط زیست کمک شایانی می کند.

 

انتخاب واترجت صنعتی مناسب

کارواش صنعتیاولین نکته در ارتباط با شستشوی موثر، سریع و آسان با واترجت صنعتی، انتخاب مدل مناسب می باشد. اگر هنوز دستگاهی را تهیه نکرده اید، برای تامین نیاز خود و انجام امور نظافتی، بهترین و متناسب ترین آن را انتخاب کنید. فشار آب، دبی آب، ساختار و جنس بدنه و نوع منبع تغذیه از جمله فاکتور هایی هستند که در انتخاب واترجت باید در نظر بگرید. در صورتیکه دستگاه واترجتی در انبار خود دارید نیز حتما باید قبل از شروع کار با آن، از شرایط کاری مناسب دستگاه اطمینان حاصل کنید. همچنین توجه به نکات ایمنی قبل از کار با واترجت ضروری است.

 

استفاده از تجهیزات جانبی

تجهیزات جانبی واترجتهر دستگاهی با بکارگیری تجهیزات جانبی مختلف، عملکرد بهینه تر و کاربردی تری نشان می دهد. واترجت صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و استفاده کاربر از مدل های مختلف تجهیزاتی مانند نازل، لنس و برس کاربرد های متفاوتی به این دستگاه داده است. مثلا بکارگیری لنس سقف شوی، عملیات شستشوی سقف ها را امکان پذیر می نماید. نازل دوار و زمین شوی دوار نیز از دیگر تجهیزات همراه واتر جت هستند که فرآیند شستشوی را سریع تر می نمایند.

 

 

پوشیدن تجهیزات حفاظتی

لباس محافظ واترجتآب پر فشار خروجی از واترجت صنعتی، در اثر بی توجهی کاربر می تواند صدماتی را برای خود شخص یا دیگر افراد ایجاد کند. بنابراین بهتر است در هنگام استفاده از واترجت صنعتی، از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده شود. پوشیدن دستکش مناسب، عینک و لباس محافظ از قسمت های مختلف بدن کاربر در برابر پاشش آب و یا حتی پرتاب اجسام ریز به سمت آن جلوگیری می نماید.

 

 

 

استفاده از تکنیک مناسب

واترجت صنعتینازل پاشش در صورتی بهترین عملکرد را به کاربر ارائه می دهد که بصورت عمودی آب را به سطح بپاشد. همچنین بعلت اثرات نا مناسب فشار غیر ثابت، بهتر است سطوح را با یک حرکت ثابت و یکنواخت تمیز نمایید. هم پوشانی قسمتی از بخش قبلی با بخش بعد، از دیگر تکنیک هایی است که در حین استفاده از واترجت صنعتی موجب بهبود کیفیت شستشو می گردد.

 

 

 

بکارگیری صحیح ماده شوینده

ماده شوینده - واترجتماده شوینده در بعضی موارد، بکار آمده و موجب از بین رفتن آلودگی های عمیق می شود. البته استفاده از این دستگاه همراه با مواد شوینده مستلزم توجه به مواردی است. اول اینکه نوع ماده شوینده باید با واترجت و کاربرد مد نظر سازگار باشد. همچنین قبل از آبکشی و شستن سطحی که بر روی آن ماده شوینده پاشیده شده، باید ۳ الی ۵ دقیقه صبر نمود تا به خوبی جذب آلودگی شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: