دستگاه واترجت چه کاربرد هایی در رستوران ها دارد؟

19 خرداد 1397

تمیز نگه داشتن تمامی بخش های رستوران در کنار ارائه غذای با کیفیت، قیمت مناسب و برخورد با مراجعه کنندگان دارای اهمیت است. مشتری ها انتظار دارند که سطوح کف، ورودی و بخش های دیگر تمیز و به دور از هرگونه آلودگی باشد. همچنین بهداشتی بودن محیط طبخ غذا و سالن ها، از بروز بیماری ها جلوگیری می نماید. این آلودگی ها و جرم ها با سرعت و کیفیت بالا بوسیله دستگاه کارواش صنعتی از بین می روند. در این مقاله با نحوه عملکرد واترجت و کاربرد های مختلف آن در رستوران ها پرداخته می شود.

 

شستشوی رستوران با واترجت

واترجت رستورانرستوران ها برای حفظ تمیزی بخش های داخلی و بیرونی و بهداشتی نمودن محیط طبخ و سرو غذا ، نیازمند ابزار های مناسب برای شستشو هستند. دستگاه واترجت با استفاده از پمپ فشار قوی، قادر است آب را با فشار به سطوح پاشش کند و در نتیجه اثربخشی بهتری نسبت به روش های دستی داشته باشد. این شوینده فشار قوی، دارای تفنگی، شلنگ، لنس و نازل است که همگی از ساختار محکم و مقاومی در برابر فشار آب برخوردارند.

 

 

مزایای شستشوی رستوران با دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتیشستشوی تجهیزات و سطوح کف رستوران با واترجت در وهله اول باعث کاهش زمان نظافت می شود. در واقع با استفاده از این دستگاه، هر بخش از عملیات در مدت زمان بسیار کم به انجام می رسد و افراد از صرف کردن ساعت ها برای تی کشیدن دستی سطح راحت می شوند. واترجت همچنین جرم ها و آلودگی ها را با کیفیت عالی شستشو می دهد. بعلاوه این دستگاه سطح آشپزخانه را بهداشتی می نماید تا محصول با کیفیت و بدون خطری ایجاد شود.

 

 

 

کاربرد های واتر جت در رستوران

شستشوی روزانه رستوران با واترجت امری ضروری می باشد. چراکه آلوده بودن محیط رستوران حتی در یک روز، می تواند به وجه آن آسیب بزند. در ادامه کاربرد های این دستگاه در رستوران بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

 

آشپزخانه

واترجت - رستورانشستشوی آشپزخانه شامل شستن وسایل، قابلمه ها و ظروف بزرگ، هود و کانال ها می شود. پاشش آب فشار قوی می تواند جرم ها و آلودگی های روغنی بر جای مانده بر روی این وسایل را از بین ببرد. همچنین سطح استیل رویی آشپزخانه ها نیز باید با واترجت ( ترجیحا آب گرم) تمیز و ضدعفونی شوند. در صورت عمیق بودن آلودگی ها، استفاده از مواد شوینده یا آب گرم اثر بخش خواهد بود.

سطوح کف داخل

در پایان یک روز کاری، سطوح کف باید تمیز شوند. روش استفاده و نوع مواد شوینده در اثربخشی این فرآیند تاثیر گذار هستند. واترجت صنعتی با اعمال آب فشار قوی، بهترین گزینه برای رفع آلودگی های سطوح کف می باشد. به منظور رفع عمیق تر و سریع تر آلودگی های کف، می توان از یک نازل زمین شوی دوار را به انتهای واترجت متصل کرد. تمیز بودن سطوح کف، زیبایی قابل توجهی به رستوران داده و موجب نشاط و رضایت مندی افراد می شود.

 

بیرون رستوران

شستن صندلی با واترجتبیرون رستوران اولین بخشی است که مشتری ها با آن مواجه می شوند. بنابراین باید بطور منظم شستشو و عاری از آلودگی گردند. برای شستشوی سطوح کف، استفاده از واتر جت صنعتی با نازل تخت و برای شستشوی شیشه ها و نما استفاده از لنس تلسکوپی راهگشا خواهد بود. لنس های بلند دسترسی کاربر به سطوحی با ارتفاع بلند را امکان پذیر می سازند.

سطل های زباله

جرم ها و زباله های چسبیده به کف سطل های زباله، به مرور زمان بوی بدی ایجاد نموده و حتی موجب جمع شدن حیوانات در اطراف سطل ها می شود. بنابراین شستن این سطل ها ضرورت ویژه ای پیدا می کند. واترجت صنعتی با آب پر فشار قادر است این آلودگی ها را به سرعت و بطور کامل از بین ببرد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: